Nu Online
Momenteel zijn er 291 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Tine
Aankoop kleed pas na bevalling
Hallo allemaal   Ik ben momenteel zwanger van mijn tweede kindje en beval begin maart. Op 27 augustus trouw ik. Heb ik na de bevalling nog tijd genoeg om een trouwkleed te vinden of gaan de mooiste al allemaal weg zijn?   Alvast bedankt...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 14-1-2011 11:33:08

elke
goedkoop trouwkleed?
nog even een vraagje zijn er hier bruiden die een jurk hebben gekocht van onder de 500 euro? bestaat dit? meer wil ik er niet aan uitgeven. wie heeft tips?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 12-1-2011 22:19:34

elke
bruidshuis merksem
hallo, wie kocht zijn kleed bij bruidshuis merksem? hoe verliep dit?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 12-1-2011 22:17:38

Aurelie
Coctailjurk / Trouwkleed te koop
Dag iedereen,   Ik heb hier een wit coctailjurk/trouwkleed die eigenlijk weg mag... Ik had hem gekocht toen ik wat zwaarder was (voor oa fotoshoots), maar die is ondertussen dus te groot  (zie maar naar de foto's). Ik hoop er iemand blij...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 12-1-2011 15:48:59

Tabita
Wanneer op zoek naar trouwkleed?
Beste medebruidjes,   Ik trouw pas in september 2012, maar ben toch al met vanalles bezig in mijn hoofd...   Ik zou graag tijdens de solden een kleedje willen zoeken, kwestie van een iets voordeliger kleed te kunnen vinden...   N...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 12-1-2011 15:47:01

Liesbet
Nooit gedragen trouwjurk te koop.
Hey Lieve toekomstige bruiden, Ik wens iedereen een prachtige dag toe. Mijn dag is helaas niet doorgegaan aangezien mijn toekomstige kort voordien heeft toegegeven dat hij een affaire had. Ik heb dus een prachtig kleed hangen van Christel Boone (win...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 12-1-2011 15:23:08

karen
sober kleed
dag iedereen,   Ik heb hier al veel zitten rondneuzen, maar nog geen antwoorden gevonden... Wij trouwen deze zomer en ik pieker me suf over mijn kledij.... Ik wil, in tegenstelling tot velen ik weet het, géén prinsessenjurk...Maar ee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 20 12-1-2011 15:11:06

tania
zwarte cocktailjurk
Hey, Gisteren een dagje gaan shoppen voor een trouwkleed. 1ste afspraak was bij Koonings in Nederland. Hele mooie winkel met veel keuze (dacht ik) tot dat ik aan de vriendelijke mevrouw mijn budget meedeelde (1000 euro). Er bleek niet veel keuze te z...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 12-1-2011 13:33:58

rose
pronovias Dalmacia
Lieve dames, ben op zoek naar bovenstaand model, deze jurk wordt niet meer verkocht in de winkels omdat het een model is uit  2008. Ik vroeg me af of er hier toevallig iemand bij zit die de jurk bezit en heeft evt. wil verkopen of verhuren. &nbs...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-1-2011 4:59:01

Melanie
roze trouwkleed gezocht: classy, niet trashy
Hallo, Ik heb het perfecte kleur gevonden voor mijn trouwkleed nl zacht roze: zie link http://www.honeymoonshop.be/dames/trouwjurken/P283/jsm-1136.html    Maar het kleed zelf is niet mijn goesting: té lang, té duur (prijs 150...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 11-1-2011 21:36:07

Nelly
op zoek naar een trouwkleed
Hey,   Met nog een 9 maanden op de teller is het tijd om op zoek te gaan naar mijn trouwkleed.  Maar heb geen idee hoe eraan te beginnen.  Iemand tips?  Op wat moet ik letten?  Kan er iemand winkels aanraden in de buurt van...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 11-1-2011 19:13:47

tamara
gevonden
hallo bruidjes,   heb mijn bruidsjurk ook gevonden. het is echt het sissi-jurkje waar ik als meisje van 4 al van droomde. hij komt van the honeymoonshop in rotterdam en is van de collectie van maggy sottero. supervriendelijke bediening, vele...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 11-1-2011 16:45:31

elke
nog geen trouwkleed en nog maar 3 maanden op de teller
ik trouw over 14 weken en heb nog geen kleed, LOL, zou het te laat zijn nog een bruidsjurk te vinden voor een redelijke prijs zonder expresskosten? Tot wanneer zouden het solden zijn? Ik ben van plan deze week er werk van te maken ;- Ik heb er zo la...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 11-1-2011 16:41:07

Charlene
eeuwige twijfelaar...
Hey lieve bruiden in spé,   Kennen jullie ook dat gevoel, die ongerustheid dat je geen enkel kleed zult vinden die jou past ?   Dat heb ik dus nu al...   Binnenkort ga ik op kleedjesjacht (vraag me nog niet naar waar), in d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 11-1-2011 14:45:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info