Nu Online
Momenteel zijn er 481 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Nele
online bestellen
Een vraagje: als je iets bestelt vanop internet en het wordt verzonden vanuit Amerika, vanaf wanneer moet je dan douanerechten betalen? En hoeveel is dat?
Voorbereiding Reacties: 7 21-1-2013 9:34:58

Evy
Bruid zoekt inspiratie voor trouwbelofte...
Lieve mede-bruidjes, als we het ene opstakel hebben overwonnen piept er een ander van om de hoek! Liefje en ik geven een vrijzinnige viering, en daar horen ook trouwbeloftes bij, en we zijn van plan om deze zelf te schrijven. Maar ik weet in geen 100...
Voorbereiding Reacties: 6 20-1-2013 22:41:45

Charlotte
Te koop ! huwelijksspulletjes
wij hebben nog enkele spulletjes te koop dat er over is van onze trouw. -Mijn trouwkleed + sjaal  -2 kaders A4 formaat zwart wit  -24 tafelnummerhouder ( hoge ) Nieuw! -Goude kader ( wij hebben deze gebruikt bij het trekken van de foto's v...
Voorbereiding Reacties: 2 20-1-2013 20:38:31

Nathalie
Dagplanning
Hallo, Wij trouwen voor de wet en kerk maar op 2 verschillende data. Wat de planning voor de wet betreft, is dit in orde: trouwen om 16u30 in de gemeente dus ik denk dat ik iedereen ga verwachten om 16u bij ons thuis en dan op gemak naar het gemeent...
Voorbereiding Reacties: 0 20-1-2013 19:01:12

Christel
Hoeveel tellen voor de drank?
Hallo medeplanners, Wij trouwen pas mei 2014, maar ben toch al op zoek naar een geschikte zaal.  De meeste zalen werken met een drankforfait, maar sommigen tellen per fles. Nu is mijn vraag hoeveel moet je ongeveer rekenen voor de drank voor ee...
Voorbereiding Reacties: 3 20-1-2013 16:55:22

Delphine
dagplanning :s
Op deze winterse zondag, volop aan het sneeuwen hier, heb ik niet echt veel zin om dat weer te trotseren en naar buiten te gaan... dus blijf ik maar gezellig in de warmte en hou ik me wat bezig met de voorbereidingen. Ik had al een dagplanning opgema...
Voorbereiding Reacties: 9 20-1-2013 15:40:17

diny
Tafelgoochelaar
Hoi, Ik ben op zoek naar een tafelgoochelaar om op onze receptie en of avondfeest onze gasten te entertainen. Weet er iemand toevallig een goeie? Alvast bedankt voor de reacties
Voorbereiding Reacties: 5 20-1-2013 12:31:17

Ilse
Wie kan mij helpen ?
Wie kan mij helpen ?  Ik Ben dringend op zoek naar een voorbeeld draaiboek. Voorbeeldjes altijd welkom monten.smets@gmail.com Alvast bedankt :)
Voorbereiding Reacties: 0 20-1-2013 10:08:09

Hilde
catering avondfeest
Heykes, Voor de catering van ons avondfeest hebben wij een interressante prijsofferte gekregen van "frituuropuwfeest" van Family foods. Heeft er iemand ervaring met deze traiteur op gebied van traiteurhapjes en buffetten? Graag jullie reacties, want...
Voorbereiding Reacties: 0 19-1-2013 22:27:51

tima
trouwmagazines
gratis af te halen trouwmagazines woumen (diksmuide ) ev. station van poperinge.
Voorbereiding Reacties: 0 19-1-2013 21:55:12

Lies
Huwelijksreis geboekt !! :)
Dag bruidjes, Tijd voor een update :) Nu we eindelijk terug in de voorbereidingen gevlogen zijn, was het vandaag tijd voor lingerie en onze huwelijksreis. De lingerie ging heel snel, oef. Na 2 strapless bh's passen was het in orde. Daarna de huwel...
Voorbereiding Reacties: 9 19-1-2013 20:19:35

klara
de uitnodiging : vragen verwoording "ouders"
Hey iedereen, Wij huwen op 25 mei 2013 en zijn begonnen met de uitnodigingen. Voor ons huwelijk zijn de ouders van bruidegom en vader van de bruid met zijn vriendin uitgenodigd. De moeder van de bruid is niet uitgenodigd. We wensen het huwelijk te ...
Voorbereiding Reacties: 3 19-1-2013 13:19:19

An
trouwringen
Wij gaan deze namiddag ringen gaan kiezen bij Fabrigold in Kortrijk. Ik verlang zo hard !! :o) zijn er eigenlijk solden op trouwringen? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 19-1-2013 12:17:23

Eline
Ringen... CHECK!
Net bij Christophe Caenepeel geweest om te kijken naar trouwringen. En we hebben ze besteld! Totaal niet wat ik eerst in mijn gedachten had, maar ze gaan supermooi zijn! Ben helemaal blij. Weer iets dat kan afgevinkt worden. Volgende taak op ons lij...
Voorbereiding Reacties: 0 19-1-2013 12:06:04

cynthia
Nog 75 dagen op de teller en mijn TO-DO lijstje
Hallo bruidjes van april !! Hoever staan jullie in de planning hebben jullie nog veel te doen ?? Dit is wat ik allemaal nog te doen heb voor de grote dag - de ballonnen gaan bestellen voor in de kerk ipv bloemen Bij deze een vraag : zijn er be...
Voorbereiding Reacties: 3 19-1-2013 1:40:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...