Nu Online
Momenteel zijn er 304 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Inge
Lied binnenkomst zaal
Binnen twee weken trouwen wij en ik ben nog steeds op zoek naar een intredenummer om s'avonds de feestzaal binnen te komen. Hebben jullie leuke voorbeelden?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 29-5-2015 22:08:46

Justine
Kostuum west-vlaanderen
Hallo, M'n ventje gaat eindelijk eens gaan kijken voor z'n kostuum! :) Maar weet iemand goede winkels waar hij eens kan gaan kijken? Liefst ergens waar er een ruimere keuze is aangezien hij niet meet welke modellen hem goed afgaan. Liefst regio we...
Kledij - Bruidegom Reacties: 6 29-5-2015 21:21:29

magali
verkoop paraplu's, windlichten met kaarsen en sleepspeld
Wij verkopen onderstaande spullen van ons huwelijkhttp://www.2dehands.be/overig/feesten/overige-feestartikelen/huwelijk-verkoop-paraplu-s-windlichten-sleepspeld-239654791.html10 transparante paraplu's (ongebruikt) = 35euro12 windlichten met ond...
Ceremonie Reacties: 1 29-5-2015 17:02:00

candy
Hernieuwen van trouwbelofte
beste, Ik zit zo te denken voor als wij 5jaar getrouwd zijn voor dan ons huwelijksbeloften nog eens over te doen, Het is pas over 3jaar maar zou dan een vliegende priester willen inhuren maar weet niet of die dat ook doen, en omdat ik sukkelde met ...
Voorbereiding Reacties: 1 29-5-2015 12:51:11

Nadège
Receptie en foto's - ceremonie op zelfde plaats feestzaal
Hey iedereen, Vorig weekend heeft mijn vriend mij na meer dan 8 jaar samen zijn ten huwelijk gevraagd! Het was superromantisch! Ongeduldig als ik ben, ben ik natuurlijk al beginnen rondsnuffelen hoe de planning van een trouw in zijn werk gaat Wi...
Voorbereiding Reacties: 6 29-5-2015 12:28:49

eline
ervaringen met DJ Olivier ?
Hallo,Onze feestzaal heeft DJ Olivier (uit overmere) aangeraden. Ik wil iemand die geode overgangen heeft en elk genre kan spelen en een goeie ambiance kan brengen in zijn muziek. Heeft iemand van jullie ervaring met DJ Olivier uit Ov...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 29-5-2015 11:50:07

Lenntje
wit lint
Dames Iemand een idee waar we wit lint kunnen gaan kopen voor aan de auto's etc? En eventueel ook voor in de kerk te gebruiken? Bedankt voor de tip! Groetjes Ellen
Voorbereiding Reacties: 6 29-5-2015 10:49:35

sarah
Bedankjes
Hoi allemaal, Wat zouden jullie kiezen als bedankje? Een kaartje waar op staat: merci dat je er was met een mercike bij. Of Een klein duvelflesje met een gepersonaliseerd bieretiket waar bedankt op staat. Ik vind het best moeilijk om te kiezen...
Ideeën Reacties: 4 28-5-2015 22:11:31

Karine
Huwelijksreis
Iemand leuke ideetjes of ervaringen waar naartoe in winter voor een romantische en toch culturele huwelijksreis ?
Huwelijksreis Reacties: 4 28-5-2015 21:42:24

liana
Dj gezocht voor huwelijk een bokrijk.
Hallo iedereen, Wij gaan volgend jaar trouwen in het dennenhof in bokrijk (16-07-2015). Nu is het nog iets meer dan een jaartje en is het dus tijd om op zoek te gaan naar een dj. Dit is spijtig genoeg niet zo makkelijk. Heeft iemand goede ervari...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 28-5-2015 19:20:50

Femke
Prullenbos Laarne
Hallo allen! Heeft er iemand ervaring met de Boskabanne in het Prullenbos in Laarne als feestzaal? Hoeveel mensen kan je maximaal uitnodigen op deze locatie? Hoe hebben jullie de "zaal" ingedeeld (Receptie/eten/dansen/...)? Groetjes, Femke
Locatie Reacties: 2 28-5-2015 18:51:22

Elena
Help!! Fotograaf gezocht voor 1,5 uur!!!
Hallo, Wij zijn nog voor ons feest, zaterdag 29/08 te Schilde, opzoek naar een fotograaf voor slechts één tot max anderhalf uur! Fotograaf dient foto's te nemen op de rode loper van de genodigden. Ongeveer zoiets https://www.pinterest.com...
Fotografie Reacties: 15 28-5-2015 17:20:58

Melissa
Kleur
Toen ik mijn bruidsjurk ging bestellen heb ik meteen ook hèt perfecte jurkje voor mijn kleine meid gevonden.Nu zou ik het een leuk idee vinden om iedereen (man, zoon, ikzelf, getuigen en bruidsmeisjes) ook een ''touch'' van dat kleur te laten dr...
Voorbereiding Reacties: 3 28-5-2015 11:08:04

Sofie
voorbereiding feest
Hoi, ik weet nog maar pas dat we volgend jaar gaan trouwen (jippieee!!!) en ben dus volop op zoek naar een locatie (regio Aarschot). Ik twijfel nog tussen een zaal of een tent. Mijn hoofd zegt zaal maar mijn hart zegt tent. Wat me tegenhoudt is al h...
Locatie Reacties: 1 28-5-2015 11:01:44

Sofie
voorbereiding feest
Hoi, ik weet nog maar pas dat we volgend jaar gaan trouwen (jippieee!!!) en ben dus volop op zoek naar een locatie (regio Aarschot). Ik twijfel nog tussen een zaal of een tent. Mijn hoofd zegt zaal maar mijn hart zegt tent. Wat me tegenhoudt is al h...
Locatie Reacties: 1 28-5-2015 11:01:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...