Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

annelies
ceremoniemeester
Hallo,Kent iemand of heeft iemand ervaring met ceremoniemeester Kindermans van Aalst?groeten,A en C
Andere Reacties: 0 23-1-2009 22:16:22

stefanie
tafelindeling
hoi hoi iedereenIk ben op zoek naar ideetjes om de mensen aan tafel te laten plaats nemen. We willen niet dat tafel per tafel zo formeel word afgeropen. We willen iets anders iemand een idee? xxxx Stefanie 25/09/09
Andere Reacties: 3 23-1-2009 20:41:26

stefanie
tafelindeling
hoi hoi iedereenIk ben op zoek naar ideetjes om de mensen aan tafel te laten plaats nemen. We willen niet dat tafel per tafel zo formeel word afgeropen. We willen iets anders iemand een idee? xxxx Stefanie 25/09/09
Andere Reacties: 0 23-1-2009 20:41:25

stefanie
tafelindeling
Andere Reacties: 0 23-1-2009 20:41:18

stefanie
tafelindeling
Andere Reacties: 0 23-1-2009 20:40:54

regina
bruidstaart
Hey iedereen! Weten jullie waar ik ergens een goedkope maar lekkere bruidstaart kan vinden in het Anwerpse? veel groetjes!!
Andere Reacties: 0 23-1-2009 20:31:24

Floddermousie
speciale das gezocht
Mijn vriend is op zoek naar een speciale das om te dragen op de trouw.Geen 'gewone' das want die draagt hij elke dag naar het werk, maar meer zeg maar een breed stuk stof dat geknoopt wordt als das.Waar zouden wij zoiets kunnen vinden?Iemand tips?Wij...
Andere Reacties: 5 23-1-2009 19:52:37

Sarah
cadeau getuigen
Hallohet is al vaak gevraagd maar we zijn volop op zoek naar een cadeau vr onze getuigenMaar zouden wel iets anders willen dan een bongo-bonalvast bedankt!groetjes
Andere Reacties: 8 23-1-2009 19:16:11

Daisy
vervoer
hey iedereen, wij zijn voor het vervoer naar gemeentehuis en van gemeentehuis naar kerk en zo op zoek naar iets waar iedereen in kan. Ik had gedacht aan zo'n engelse bus. Heeft iemand hier ervaring mee of eventueel nog een ander idee? Wij zijn van Ol...
Andere Reacties: 1 23-1-2009 18:33:59

An
vrijgezellenavond?
Hoihoi! Mijn zus trouwt dit jaar en ze verwacht een te gekke vrijgezellenavond! Nu ben ik zelfs nog nooit op zo'n avond geweest, met als gevolg dat ik ook niet weet wat je zoal doet. Hebben jullie soms tips?
Andere Reacties: 7 23-1-2009 17:04:41

Marieke
Bruidskledij
Bruidjes,Wat ik als aanstaande bruidje toch even wil meegeven is...Ik trouw in april, nl 18de.Vorig jaar in april/mei was ik al eens op prospectie geweest voor kledij in een winkel in Oostende. Toen had ik zelf al bijna een kledje gekocht, ja want j...
Andere Reacties: 5 23-1-2009 16:52:42

Rebecca
huwelijkskaars regio Brugge
Hallo mede-verloofden. Waar kan ik een winkel vinden waar ze een degelijke prijs/kwaliteit bieden voor de huwelijkskaars? Liefst regio groot Brugge of tussen Brugge en Gent.Groetjes en alvast bedankt voor jullie reacties!Rebecca 27/06/09
Andere Reacties: 2 23-1-2009 14:52:57

daisy
uitverkoop azurro
hallo iedereen,Naar horen zeggen is het uitverkoop in azurre te oostende.Bij mij in de familie willen ze daar eens gaan piepen voor suite kledij.Weet er iemand of er veel is en of het nog wel de moeite is om te gaan?groetjes Lieven en Daisy.25/09/200...
Andere Reacties: 7 23-1-2009 14:29:39

Lesley
binnenkomen bruidspaar zaal
Hey bruidjes,Graag had ik geweten op welk liedje jullie binnenkomen in de feestzaal. Ik geraak er maar niet uit... wil geen cliché zoals Lacs des conemara. Kunnen jullie mij helpen?Lesley
Andere Reacties: 13 23-1-2009 14:23:38

daisy
last-minute
hallo iedereen,Heeft er hier iemand al een last-minute huwelijksreis geboek?Wij zijn van plan om dat te doen omdat het ons niet kan schelen waar we naartoe gaan.groetjes Lieven en Daisy.25/09/2009.
Andere Reacties: 3 23-1-2009 14:23:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...