Nu Online
Momenteel zijn er 477 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

natacha
verwenweekend
weet ter iemand een goede plaats voor een weekendje om ons te laten verwennen,we trouwen op 14/08/2010 en we met 4 kindjes zitten is het moeilijk om op huwelijksreis te gaan en wil daarbij m,n lieveke verrassen met een weekendje (als we maar samen zi...
Ideeën Reacties: 7 7-6-2010 21:09:29

Stephanie
op zoek naar exclusieve wagens
Hey mede-toekomstige bruidjes,   Ik en mn verloofde zijn beiden compleet verzot op wagens. Dit is ook hoe we een koppel geworden zijn. Nu hadden we het idee om onze fotoreportage (omgeving aalst) te doen met een paar exclusieve wagens. ...
Ideeën Reacties: 3 7-6-2010 20:54:12

ellen
ideetjes voor dag te plannen + feestzaal
Hallo iedereen!!   Wij trouwen in 18 juni 2011. Dit is nog een eindje maar toch al bezig met brainstormen en ook onze zaal ligt al vast. Het was zelf de enigste zaterdag in juni nog vrij!: Het notelaarshof te opwijk, heel gezellig binnenkoer! en...
Ideeën Reacties: 7 7-6-2010 19:50:39

Sarah
Feestviltje
Hey iedereen,   Wij zouden graag met feestviltjes werken als gastenboek. Zijn hier nog mensen die dit gaan gebruiken en kunnen jullie misschien eens vertellen hoe jullie dit dan juist doen? Leg je dit dan gewoon aan het bord van de gasten op het...
Ideeën Reacties: 3 7-6-2010 17:57:25

Ife
Minimoon
Dag iedereen,   Ik vroeg mij af of iemand weet of er ergens speciale aanbiedingen zijn voor "honeymoons". Mijn vriend en ik gaan op huwelijksreis naar Amerika, maar dat zal niet direct na het huwelijk zijn. We denken eerder dat dit pas het jaa...
Ideeën Reacties: 5 7-6-2010 9:44:32

Delphine
huwelijksnacht...
misschien een eerder discrete vraag..   maar ..ik heb nog 11 dagen te gaan..   en denk er nu aan dat ik niets "speciaal" heb voor de huwelijksnacht..   wat doen jullie aan?   grtjs Delphine
Ideeën Reacties: 18 6-6-2010 23:14:46

Jessica D
quiz avondfeest
Hallo   voor het avondfeest organiseren we een soort quiz, met een stuk of 10 vragen over ons. We gaan het ook zelf 'presenteren'. Iedere tafel krijgt een bordje A B C. Ze steken het juiste bordje omhoog voor het antwoord op de vraag. De ...
Ideeën Reacties: 1 6-6-2010 20:52:52

evelyn
tafelthema gezocht
Hallo,   Onze huwelijksreis is Hawaii.  We hebben nog geen origineel idee voor onze tafelschikking.   Iemand een leuk voorstel?   bedankt!   groetjes Evelyn
Ideeën Reacties: 5 6-6-2010 20:35:20

Emely
Thema voor tafel
Hallo allemaal,   Ik trouw binnen 19 dagen, maar heb nog altijd geen enkel idee welk thema we gaan gebruiken voor de tafels. We hadden al gedacht aan kabouters, maar wat moet je daar dan mee doen? Heeft er iemand van jullie een idee welk the...
Ideeën Reacties: 8 6-6-2010 20:03:42

lindsy
Getrouwd :)
Dag bruidjes!   Wij zijn vrijdag getrouwd! Het was een SCHITTERENDE dag! Jammer dat het allemaal zo voorbij vliegt... Maar we genieten nog na...   Leandro en ik zijn beiden bij onze ouders blijven slapen de avond voor ons huwelijk. Heb eige...
Ideeën Reacties: 12 6-6-2010 13:02:27

Ellen
Foto's Stationsbord
Beste bruidjes,   wij zoeken voor ons avondfeest foto's van de blauwe stationsborden van de stations: Izegem, Bissegem, Wevelgem, Menen, Wervik en Komen. Wie kan helpen? Foto's kunnen doorgestuurd worden naar stationsbord@hotmail.com. thx!!
Ideeën Reacties: 3 6-6-2010 12:17:14

Claudia
bloemenmandje
Hey allemaal   Ik ben nog op zoek naar een mooi bloemenmandje voor een van onze bruidskindjes. Iemand enig idee waar ik dit kan vinden? Liefst niet te duur ;-)   Bedankt!   Groetjes   Claudia
Ideeën Reacties: 4 6-6-2010 12:12:49

Jeleen
Naamkaartjes..
Hej mede-bruidjes,   Hoe gaan jullie tewerk met de tafelschikking? De namen afroepen vind ik persoonlijk beetje klassiek, dus wij hadden gedacht aan de tafels voorzien van twix, leo... En de mensen bij aankomst zou één geven ( die...
Ideeën Reacties: 3 5-6-2010 21:06:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...