Nu Online
Momenteel zijn er 480 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Davy
Valentijnsactie
Beste bruidsparen, Naar aanleiding van valentijnsdag, de dag van de liefde, schenk ik als weddingplanner op donderdag 14 februari 2013 een pakket weddingplanner voor één dag weg. Om deel te nemen aan deze actie en kans te maken op dit pakk...
Voorbereiding Reacties: 3 17-1-2013 8:12:28

hanne
site gogogus.nl
Hoi allemaal,is er iemand van jullie die al eens iets heeft besteld op gogogus.nl. Zowel mijn mama als ik hebben een leuk kleedje gevonden voor de wettelijke trouw, maar ik weet niet goed of de site te betrouwen is...Iemand ervaring?GroetjesHann...
Voorbereiding Reacties: 4 16-1-2013 22:20:17

wendy
De ringen zijn besteld!!!! Nog maar 999 andere dingen die moeten gebeuren.... Tips?
Hallo medebruidjes, onze ringen zijn besteld!!! We zijn naar fede di oro geweest, en was inderdaad de moeite!  Heel vriendelijke meneer, en op minder dan een uurtje was het geklonken.  Maar zit nu een beetje vast...  Vervoer is allemaa...
Voorbereiding Reacties: 12 16-1-2013 21:02:09

Eline
Ringkussen
Wij zijn op zoek naar een blauw-wit ringkussen. Waar zouden we dat kunnen vinden? Op de meeste sites staan alleen witte... xxx
Voorbereiding Reacties: 9 16-1-2013 17:02:21

Delphine
Leuke slogan/rijmpje gezocht!
Hoi hoi! een weekje vrijaf deze week dus zijn we nog eens in gang geschoten met de voorbereidingen (ook wel nodig met nog maar 107 dagen op de teller, damn wat gaat het vlug!) mijn ventje kwam nu met het idee af om de genodigden te laten 'meebeslisse...
Voorbereiding Reacties: 10 16-1-2013 16:25:23

Liesbeth
hoe volk over tafels verdelen?
Hallo, Ik ben momenteel eens aan het nadenken over de inrichting van de zaal en meer bepaald het plaatsen van de tafels. Onze zaal heeft tafels van 80 x 180 cm. Als ik vergelijk met onze tafel, kunnen hier 6 personen comfortabel aan zitten (3 aan el...
Voorbereiding Reacties: 3 16-1-2013 16:02:48

Valerie
Kostenplaatje
Beste mede bruidjes ! Ik trouw over anderhalf jaar en kan dus op tijd starten met alles te plannen ! Ik heb al eens rondgekeken op het net en merk toch dat alles wat met trouw te maken heeft gewoon ongelofelijk duur is ! Ik had eerst een budget v 10....
Voorbereiding Reacties: 6 16-1-2013 14:56:52

roos
kapster/ visagiste gezocht
hallo,wij trouwen op 13 juli en ik zoek nog een kapster die aan huis komt . wij wonen rond Houthulst. alvast bedankt,groetjes,Roos.
Voorbereiding Reacties: 2 16-1-2013 13:55:44

Evelyn
gedicht bekeringsmoment
Hoi bruidjes, Ik ben dringend op zoek naar enkele goede gedichten voor het bekeringsmoment tijdens de huwlijksviering, iemand een voorbeeld of ideetjes op welke site ik er eventueel zou kunnen vinden? Alvast bedankt  Evelyn
Voorbereiding Reacties: 4 16-1-2013 12:23:29

Lieve
Wie heeft er last-minute een huwelijk georganiseerd? Wat met o.a. het kleed-besteltermijnen?
Ik ben op zoek geweest naar feestzalen en zou graag dit jaar nog willen trouwen.  Liefst niet in de zomermaanden, want ik hou niet van teveel warmte (niet dat het hier altijd zo gegarandeerd is, maar ja).  Ik dacht dus het laatste week-e...
Voorbereiding Reacties: 9 16-1-2013 10:44:46

Lieve
Wat zijn al de kostenplaatsen op een huwelijk? (Zodat we kunnen zien of we in budget blijven).
Jullie mogen het lijstje aanvullen: (en dan weten we de bedragen natuurlijk nog niet) -trouwkleding : trouwkleed, kostuum, kleding bruidskinderen -accessoires : juwelen, diadeem/haarband/speld, handtasje, schoenen, lingerie,... -trouwringen -ve...
Voorbereiding Reacties: 7 16-1-2013 10:34:25

Shana
Me to you ringkussentje
Hallo, Ik ben al een tijdje op zoek naar een ringkussentje... Ik vind nergens een site/winkel waar ik het kan bestellen! Kan iemand me helpen?! http://www.cardsandgifts-direct.co.uk/me-to-you-ring-versed-cushion-25980-p.asp
Voorbereiding Reacties: 9 15-1-2013 21:42:58

Mieke
adres op vierkante uitnodigingen
Hoi,  Wij hebben reeds de uitnodigingen in ons bezit en ik dacht eraan al de adressen op te schrijven. nu begin ik wat te twijfelen,  Het zijn vierkante enveloppes (15.5*15.5), waar schrijf je best het adres? naar rechts toe of in het mi...
Voorbereiding Reacties: 6 15-1-2013 15:59:00

Elen
Decoratie Kerk/Feestzaal?
Hi Iedereen, Wij zijn vollop bezig met het plannen van onze trouw. Nu lig ik nogal in de clinch met mijn schoonmoeder welke mijn trouw het chiqueste van het chiqueste wil maken. Zo begrijpt ze niet dat een weddingplannen voor mij een verloren kost i...
Voorbereiding Reacties: 6 15-1-2013 15:25:20

Eline
Joepie! We schieten weer in gang :-)
In december hebben we redelijk stil gelegen... Wel veel nagedacht enzo, maar geen concrete stappen gezet. Sinds gisteren zit er weer schot in de zaak : - Afspraak gemaakt met onze voorganger en op 23 januari hebben we een afspraak om onze viering in ...
Voorbereiding Reacties: 4 15-1-2013 11:32:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...