Nu Online
Momenteel zijn er 427 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

sandrine
rode loper
Ik ben nog op zoek naar een rode loper voor ons huwelijk op 13 augustus ...   Iemand die er één verkoopt?    groetjes sandrine
Ideeën Reacties: 4 4-6-2010 22:03:43

nathalie
kleedje bij dansen
Hallo,   Misschien even een rare vraag,maar houden jullie bij het dansfeest gans de tijd jullie trouwkleed aan. Vraag me gewoon af of dit niet ambetant is om gans de avond mee te dansen K'zeg het misschien rare vraag haha.   Groetjes
Ideeën Reacties: 14 4-6-2010 7:12:59

lindsy
morgen eindelijk zover!
Hey bruidjes   Na een jaar en een half aftellen is het morgen eindelijk zover! Alles is geregeld en kan zonder zorgen in mijn bedje kruipen. Momenteel vallen de zenuwen heel goed mee, ben benieuwd wat morgen brengt :)   Het zal een stralen...
Ideeën Reacties: 8 3-6-2010 22:31:08

evelien
Activiteit dansfeest?
Helaba bruidjes!   Mijn zus trouwt in augustus, ik ben zelf vorig jaar getrouwd op 4 september! Het was een dag om nooit te vergeten.. Ook hier heb ik veel inspiratie opgedaan!   Nu vraag ik mij af, wat we zouden kunnen doen tijde...
Ideeën Reacties: 3 3-6-2010 22:29:42

Lisbeth
Bedankjes ouders
Hallo allemaal,   Nog 22 dagen op de teller en het is hier enorme paniek, we zouden onze ouders graag heel erg bedanken voor alles maar we vinden geen geschikt cadeau. We hebben al gekeken bij vivabox, bongobon, zo een spiegel met opschrift i...
Ideeën Reacties: 9 3-6-2010 20:26:04

Ife
beurzen
Dag iedereen,   Ik vroeg me af of hier al bruidjes en gommen ervaring hebben met trouwbeurzen? Kun je daar interessante 'deals' sluiten, krijg je grote kortingen?   Ik dacht zo, als je alles op voorhand al regelt en je ziet dan dat je ...
Ideeën Reacties: 16 3-6-2010 19:34:38

tina
getuige
Hey allemaal, Mijn beste vriendin die mijn getuige is hoogzwanger. Maar nu wil ze er van afzien omdat ze het lastig heeft en veel plat moet liggen en een ganse dag gaat ze niet aankunnen, ze komt wel naar de kerk en het avondfeest. Ik versta dat wel...
Ideeën Reacties: 7 3-6-2010 9:24:29

Linsay
tafelnamen
hey!   ons thema is de herfst en voor onze tafelnamen zoek ik iets ivm de herfst..dacht aan verschillende bomen, noten..iemand nog ideeen ?    bedankt eh! 
Ideeën Reacties: 5 2-6-2010 21:41:18

nele
DILEMMA: moeilijke situatie wie wel en niet op huwelijkslunch
Heykes iedereen,   Zal eerst al eens de situatie uit proberen leggen. We trouwen binnen 1.5maand en we zitten met het probleem wie we wel en niet op onze huwelijkslunch gaan uitnodigen. Is na de wettelijke trouw en enkel voor de dichte famil...
Ideeën Reacties: 4 2-6-2010 15:10:05

Hoi Yee
website
http://www.mario-shum.kijkonzebruiloft.be/bruiloftsite/index.php
Ideeën Reacties: 4 2-6-2010 12:30:06

Benedikte
Tips vrijgezelle "moordspel" of "spookspel"...
Iemand heeft me gevraagd om mee een vrijgezelle te organiseren. Ik heb vroeger al eens gehoord van een "moordboot" (regio Diest dacht ik) en een spookkasteel waar je in groep een moord of zo oplost. Heb al wat op google gekeken maar vind niet dire...
Ideeën Reacties: 3 2-6-2010 10:34:34

Linsay
enveloppendoos
hey!   met nog maar 122 dagen te gaan ben ik nu wat bezig met de kleine frullen zoals een enveloppendoos zoeken, ons thema is de herfst dus ik zoek eigenlijk een leuk idee voor m'n enveloppendoos rond dit thema, iemand ideetjes?    ...
Ideeën Reacties: 5 1-6-2010 11:29:51

lynn
superfotograaf
hallo! We zijn dit weekend eindelijk getrouwd en hadden Indra Laenens gevraagd om de foto's te maken. Vandaag konden we er al een paar bewonderen op zijn blog. Ik was mega content! Echt toffe foto's, een heel toffe kerel waarbij je je op je gemak voe...
Ideeën Reacties: 2 31-5-2010 22:22:15

kelly
even een praktisch vraagje
dag lieve aanstaande bruidjes ,   Ik vroeg me eigenlijk iets af . Zijn er mensen van jullie die huisdieren heeft? met name vooral een hond?  Wat doen jullie met jullie trouwe vriend ?    vriendelijke groetjes 
Ideeën Reacties: 18 31-5-2010 20:13:34

kelly
even een praktisch vraagje
dag lieve aanstaande bruidjes ,   Ik vroeg me eigenlijk iets af . Zijn er mensen van jullie die huisdieren heeft? met name vooral een hond?  Wat doen jullie met jullie trouwe vriend ?    vriendelijke groetjes 
Ideeën Reacties: 1 31-5-2010 20:13:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...