Nu Online
Momenteel zijn er 464 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Fairytale
bedankjes klaar en onze uitnodigingen hebben we ook
hallo iedereen, weer een update'je... onze bedankjes zijn volledig klaar en sinds vorige vrijdag hebben we ook onze uitnodigingen veilig in ons bezit.  Ze zien er mooi uit, al zeg ik het zelf, we hadden zo'n leeg sample kaartje, maar met bedruk...
Voorbereiding Reacties: 5 15-1-2013 10:57:16

rob
ringen omgeving Geel
iemand een idee waar we kunnen gaan zien voor  trouwringen? omgeving geel-mol-herentals, .... groetjes
Voorbereiding Reacties: 5 15-1-2013 10:01:50

Natascha
Rode loper gevr
Zoals het hier al staat geschreven zoek ik een rode loper. Moest er iemand zijn die deze verkoopt mag altijd iets late weten. Regio limburg
Voorbereiding Reacties: 3 14-1-2013 19:35:42

Kim
Save the date
Hoi hoi!!  Hebben jullie save the date kaartjes verzonden? We denken eraan om dit jaar met kerstmis STD kaartjes erbij te stoppen. Zijn die bij jullie in dezelfde stijl als jullie uitnodigingen? Of mag dat verschillen? Merci! XXX ...
Voorbereiding Reacties: 11 14-1-2013 19:26:21

Inge
uitnodigingen enveloppen
Wat doen jullie ? Enveloppes schrijven of met een gedrukt ettiket. Als je met een gedrukt ettiket maakt, welk lettertype gebruiken jullie dan?
Voorbereiding Reacties: 7 14-1-2013 17:29:04

Charlotte
grote spijt van mijn gekozen getuigen
Hallo iedereen Ik heb hier al veel bruidjes hun hart zien luchten en nu is het eens mijn beurt. Mijn kussen zag vanmorgend zwart van de uitgelopen mascara vant wenen. Ik voel mij superslecht voort moment. Ik heb twee broers en in eerste insta...
Voorbereiding Reacties: 7 14-1-2013 15:25:44

iris
kerkelijk huwelijk.
Hallo  bruidjes , Ik begin mij hier een beetje zorgen te maken ,met nog 186 dagen op den teller ben ik aan het wachten op telefoon van de pastoor ! wij zijn vorig jaar tot bij de kerk geweest om ons uur vast te leggen en dan de nodige papieren...
Voorbereiding Reacties: 3 14-1-2013 14:34:59

Stéphanie
Nog 5 dagen ^-^ !!!
Jaja zoals de titel het zegt! Nog 5 dagen en het is aan ons!!! alles is al een dikke 2 weken in orde en zijn we gewoon aan het wachten tot onze dag er is. Mijn jurk en het ventje z'n kostuum hangen hier al mooi te blinken. Gisteren nog...
Voorbereiding Reacties: 7 14-1-2013 10:17:03

mieke
fotolokatie heuvelland
deze week hebben wij een afspraak met onze fotografe en ik ben eigenlijk nog op zoek naar leuke fotolokaties in heuvelland. iemand tips? alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 0 13-1-2013 22:42:33

Caroline
Trouwbeurs Hasselt.
Dag medebruidjes, Wij zijn vandaag naar de trouwbeurs in Hasselt geweest. Dit vonden we wel eens de moeite. We hebben veel gezien. Vooral kwa ringen. Echt mooie gezien. Waar we wel eens over kunnen denken. Wie is hier nog geweest??? En weet er nog ie...
Voorbereiding Reacties: 6 13-1-2013 19:34:01

Stéphanie
Twijfelen
Inderdaad twijfelen. Ik begin aan alles te twijfelen. feestzaal, menu, kleren, bruidskindjes, .... Noem maar op, ik twijfel erover! Komt -denk ik- vooral door ouders/schoonouders. Die komen niet overeen hé!!! Terwijl mijn ouders alles liever...
Voorbereiding Reacties: 11 13-1-2013 18:44:34

Nathalie
draaiboek...
Hey iedereen, Ik ben een draaiboek aan het opstellen. Wat vinden jullie hiervan? Graag bemerkingen Ik blijf thuis slapen en wij vertrekken van ons thuis. 7u15 – 8u: opstaan, eten + douche 8u – 10u: kapsel + make up 10u ...
Voorbereiding Reacties: 5 13-1-2013 16:17:12

Nathalie
vervoerprobleem opgelost! :-)
Ons vervoerprobleem (eigen auto's.... ) is opgelost! We hebben er echt niet omgedaan, maar ons toekomstig huis is 300m van de kerk waar we trouwen, dus we gaan te voet (in kolonne) naar de kerk. Zou dan al voorstellen dat de suite in de loop van de...
Voorbereiding Reacties: 5 13-1-2013 15:46:22

Jessica
Vespa
Hey,wij zijn op zoek naar een vespa voor op onze trouwdag.Weet iemand in de buurt van Londerzeel (Vlaams-Brabant) waar je vespa's kunt huren?Groetjes,Jessica
Voorbereiding Reacties: 3 13-1-2013 14:34:48

Eva
Witte koets regio Gent
Hoi bruidjes, Wij zijn nog op zoek naar een witte koets die we voor een halfuurtje zouden kunnen huren om naar het gemeentehuis te gaan. Ik heb al heel wat mensen gecontacteerd, maar krijg dan prijzen van 300 euro voor een half uur, wat ik toch wel v...
Voorbereiding Reacties: 2 13-1-2013 8:47:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...