Nu Online
Momenteel zijn er 446 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Gaëlle
Volgende week is het zo ver :) !
Volgende week is het aan ons. Eindelijk :) Ik kan dit verlengd weekend alvast goed gebruiken voor de laatste voorbereidingen. Nog veel aan mijn hoofd maar ik heb er alvast heel veel zin in! Nog bruidjes die binnenkort trouwen? Succes allemaal!
Voorbereiding Reacties: 5 23-5-2015 19:14:02

shana
Romantische hoeve gezocht in Kempen
Hallo bruidjes. Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een romantische, landelijke hoeve/schuur met een mooie tuin aan. We zijn van Kasterlee en zouden ons feest ergens in de Kempen willen houden. Wel is het belangrijk dat we kunnen werken met een eigen...
Locatie Reacties: 3 23-5-2015 19:11:34

Veronique
Trouwen op sneakers
Hoe denken jullie er over zijn er hier? Zijn er hier bruidjes die dit ook plannen of echt gedaan hebben?. Je ziet de schoenen toch bijna niet dus waarom niet lekker comfie op zo een lange dag? http://cdn.theperfectwedding.nl/uploads/640/640_roze-sne...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 23-5-2015 17:33:22

Melissa
Dringend vervoer gezocht!
Oh help! Net wanneer je denkt dat het allemaal in orde komt en we echt niets van problemen hebben gehad met de voorbereidingen... is het helaas toch gebeurd. Nog 41 dagen op de teller en vandaag te horen gekregen dat de oldtimer van mijn getuige haa...
Voorbereiding Reacties: 4 23-5-2015 17:07:58

Marjolein
Traiteur regio Merksplas
Dag allemaal Wij zijn op zoek naar een traiteur/catering in de buurt van Merksplas voor receptie (70 personen) en BBQ + dessert (25 personen). Aanraders (prijs/kwaliteit)? We horen graag jullie bevindingen! Alvast bedankt! Marjolein
Voorbereiding Reacties: 0 23-5-2015 14:05:25

Ianthe
Verkoop trouwjurk
Hi allemaal,Ik ben op 11 april 2015 getrouwd. Het was een prachtige dag !Aangezien ik eerder aan de foto's van die dag (met mijn jurk erop) hou, zou ik mijn trouwjurk graag verder verkopen.Het is een jurk van Rembo Styling van dit seizoen ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 22-5-2015 15:43:38

femke
Make-up en kapsel regio willebroek
Hallo, wij geven 04/07/2015 onze trouwreceptie (ik weet dat het niet zo lang meer is!) en ben nog steeds op zoek naar iemand om mijn make-up en kapsel te doen. Iemand suggesties? Groetjes
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 22-5-2015 13:53:05

cindy
stress loopt hoog op
Met nog 77 dagen op onze teller begin ik al te stressen en zit ik constant te piekeren en ook in mijn slaap waardoor ik nu vaak wakker word. Ik weet ik moet niet stressen. Het enige wat nog moet is de oudste dochter en de zoon kleden en mijn proefka...
Voorbereiding Reacties: 2 22-5-2015 13:03:34

stefanie
Bang om zaal te verliezen
Beste bruidjes, Iemand ervaring met de vrede in Ichtegem? Wij hebben reeds telefonisch een afspraak gemaakt, zodat we ons huwelijksfeest van 16 juli 2016 eens kunnen bespreken. Maar deze afspraak is pas op 4juni, eerder kan niet gezien mijn verlo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 22-5-2015 11:03:28

Sil
vogelkooi voor kaartjes gezocht
Hallo,  Ik ben op zoek naar een grote houten of metalen vogelkooitje voor de kaartjes bij de receptie. waar kan ik zoiets vinden? https://nl.pinterest.com/pin/306807793337702936/  Via Etsy kan je hele mooie krijgen maar ik heb geen visa...
Ideeën Reacties: 10 22-5-2015 9:12:20

Tine
symbool
Hallo iedereen, de priester raad ons aan om met een symbool te werken tijdens de kerkdienst. Iets wat ons beiden typeert. Ik weet welk thema ik wil (mijn verloofde is brandweerman, ik ben operatieverpleegkundige). Iemand een...
Ideeën Reacties: 4 22-5-2015 8:23:49

sarah
schoenen bij kostuum
Hallo iedereen Mijn vriend zal op onze trouwdag een donker grijsblauw (meer grijs) kostuum dragen, ik vroeg in de winkel welke schoenen daar het beste bij passen en de verkoopster raadde ons camel kleurige schoenen aan. Ik ben hier niet van overtuigd...
Kledij - Bruidegom Reacties: 9 21-5-2015 13:27:44

sylvie
ann en john bruidsmode
Hallo bruidjes Wie van jullie heeft ervaring met ann en john bruidsmeisje in Eindhoven? Zijn jullie in de outlet geweest of de gewone winkel? Grtjssss
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 21-5-2015 12:56:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...