Nu Online
Momenteel zijn er 430 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Graziella
Samenvatting van een meer dan geslaagde Bachelorette Party afgelopen zaterdag !!!
  Een korte samenvatting van een Meer dan geslaagde Bachelorette Party !!!! Het begon allemaal zaterdagmiddag – Ik had vrijdag in de post een brief teruggevonden met de melding dat ik zaterdag om 12h stipt op een bepaald adres moest zijn&...
Ideeën Reacties: 6 31-5-2010 16:07:57

LINSY
Cavabar
Met nog 50d op de teller!!!!! had ik graag geweten of iemand mij kan helpen aan een adres van een cava-bar voor aan de kerk? grts
Ideeën Reacties: 3 31-5-2010 13:22:20

Joke
Kousenband
Hallo,   Ik heb vorige week een kousenband cadeau gekregen van mijn getuige. Ik heb al gehoord dat ze dit soms op het avondfeest verkopen per opbod. Weet iemand iets leuks om hiermee te doen? Of hoe gaat zo een veiling juist in zijn werk? &nb...
Ideeën Reacties: 5 31-5-2010 10:23:33

Annelies
Uitdelen foto als bedanking
Hey iedereen, Wij hebben besloten om een foto als bedanking te geven aan onze gasten.  Nu vragen we ons af wanneer we dit het beste uitdelen aan de gasten van de receptie en van het avondfeest?  We willen niemand vergeten maar ook niet ons...
Ideeën Reacties: 10 31-5-2010 10:05:20

patricia
Vuurwerk
Hallo iedereen,is er mss iemand die mij iemand kan aanraden die op ons huwelijk wat vuurwerk kan komen afschieten wanneer we ons ja-woord hebben uitgewisseld? OF wie heeft er ervaring mee ? Vele groetjes!
Ideeën Reacties: 1 30-5-2010 15:13:36

eline
disco brillen
Hallokes     Weten jullie waar ik goedkope discobrillen kan kopen? Ik zou er minimum 100 nodig hebben en dan ook nog mss 50 boa-sjaals met veren in felle kleuren. Mss ook zwarte afro-pruiken. Ons thema is disco op onze trouw. Ik heb al e...
Ideeën Reacties: 6 30-5-2010 9:16:29

Steffi
bruidstaart
wie gaat er een bruidstaart nemen? hoeveel kost dat ongeveer, ik heb er geen idee van
Ideeën Reacties: 6 29-5-2010 20:26:54

nathalie
Versiering zaal
Hallo,   Heeft iemand ideetjes hoe we onze zaal wat kunnen aankleden of versieren. Er staan wel al bloemstukjes en kaarsjes op tafel,maar omdat het nie de modernste zaal is willen we met nog paar spullen de zaal iets fleuriger maken. Iemand ...
Ideeën Reacties: 6 28-5-2010 20:31:42

tina
bedankjes
Hallo, Wordt er aan de mensen van de receptie ook een bedankje gegeven? Groetjes Tina
Ideeën Reacties: 7 28-5-2010 8:25:00

Caroline
Welk geslacht moet de getuige hebben ?
Ik heb vele vriendinnen, maar geen 'beste vriendin'. Dus dacht ik mijn twee broers als getuige te vragen: één voor de wet en één voor de kerk? Maar kan dat? Want nu hoor ik dat de getuige meestal een vriendin/vrouw is, die dan ook...
Ideeën Reacties: 10 28-5-2010 4:20:34

sylvia
ideetjes gezocht
hallo allemaal,   ik trouw op 22 juni voor de wet en op 26 juni voor de kerk. ik heb echter een probleem zou de mensen die ons zoveel helpen willen verrassen met een tof cadeautje maar heb echter geen idee met wat en wanneer zo iets dan wor...
Ideeën Reacties: 3 27-5-2010 20:58:50

Dorien
wijnetiket
Hallo allemaal,   Ik zou graag als bedanking aan onze ceremoniemeester en fotografe een fles wijn kado geven met een zelfgemaakt etiket. Weet iemand een site waarop ik deze makkelijk kan maken of...?   Alvast bedankt, Dorien
Ideeën Reacties: 4 27-5-2010 19:32:41

eline
cadeautje
Hallo   Wat geven jullie mee aan de mensen die het feest verlaten? Een bedankingskaartje? Of een klein geschenkje? Alle ideeën welkom!   Eline
Ideeën Reacties: 8 27-5-2010 17:18:48

Stephanie
Huwelijkstaart
Hallo,   Wij zouden graag een echte huwelijkstaart als dessert geven, zo eentje met verdiepingen, maar met gepersonaliseerd design in de centrale kleur van ons huwelijk. Iemand enig idee waar dit te vinden is in de omgeving van Antwerpen? Me...
Ideeën Reacties: 13 27-5-2010 15:49:23

Ellen
Tafel namen en ... eindelijk officieel verloofd!!
Na bijna 2 jaar samen te zijn en nadat ons hele huwelijk bijna compleet vast staat, heeft mijn vriend mij officieel ten huwelijk gevraagd ... er waren blijkbaar beetje probs met de ring :-)   Maar het is nu zover ... hij hangt te schitteren aa...
Ideeën Reacties: 3 27-5-2010 13:10:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...