Nu Online
Momenteel zijn er 436 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

smili
uitnodigingen maken
hoi meiden!  ik ben opzoek naar een leuke site waar je kaartjes kan laten drukken, zoals bv vistaprint. hebben jullie nog leuke?  hoor het graag van jullie ;-)
Voorbereiding Reacties: 8 12-1-2013 18:47:11

Nele
nachtvervoer naar huis
Hoi iedereen, we zijn een aantal praktische zaken aan het regelen en nu vroeg ik mij iets af: zorgen jullie zelf voor vervoer naar huis voor de suite? Dan bedoel ik 's nachts van de feestzaal naar hun huis (hotel is geen optie). Of moeten ze dat...
Voorbereiding Reacties: 8 12-1-2013 18:05:01

Deborah
Het gaat vooruit
Met nog 90 dagen op de teller zijn we beginnen aftellen, nu wordt alles concreet...spannend... Deze morgen uitnodigingen gaan bestellen, (proefdruk volgende week klaar) en straks om 16u met 4 van de 6 bruidkindjes al kleertjes gaan kiezen...Vrijdag m...
Voorbereiding Reacties: 3 12-1-2013 15:07:49

Ina
Wat kan ik nog doen ??
Yeah; weer twee dingen die ik kan schrappen op mij to-do lijstje; - Uitnodigingen en het gemeentehuis. Het to-do lijstje wordt alsmaar kleiner en kleiner, maar ik heb bang dat ik iets vergeet willen jullie even chekken of ik niks ben vergeten? - ...
Voorbereiding Reacties: 4 12-1-2013 13:19:10

bianca
naar de trouwbeurs in Kortrijk
deze namiddag ga ik samen met mijn mama naar de trouwbeurs in Kortrijk. nog op zoek naar trouwringen, benieuwd of ik daar een paar afspraken kan maken ook nog op zoek naar originele uitnodigingen en een ceremonie voor te bereiden en er gewoon eens zi...
Voorbereiding Reacties: 2 12-1-2013 12:26:38

Ellen
traiteur regio Gent
Goedemorgen! Ik heb al eerder een soortgelijk berichtje gestuurd, maar langs deze weg wil ik mijn vraag iets uitbreiden. Wij zijn op zoek naar een traiteur in Gent. We willen een informele setting (iets van een bbq bijvoorbeeld). Hebben jullie tips?...
Voorbereiding Reacties: 4 12-1-2013 10:00:33

krista
spannend dagje
vandaag een dagje verlof genomen om naar de weddingbeurs in hasselt te gaan. hopelijk vinden wij er onze droomringen want daar gaan we uiteindelijk voor.. maar is ook alijd leuk om nog wat andere ideetjes op te doen :-) daarna gaan we onze honeymoon ...
Voorbereiding Reacties: 9 12-1-2013 8:53:48

Delphine
Mijn ventje is op kostuumjacht!
Goeiemorgen! Al vroeg wakker deze morgen, want mijne schat vertrekt binnen een paar minuutjes en dus ben ik maar mee opgestaan om hem succes te wensen :) Hij kijkt er al maanden naar uit, wou vorig jaar al een kostuum gaan kiezen maar in de winkel ze...
Voorbereiding Reacties: 5 12-1-2013 8:48:43

stephanie
dagindeling
Ik raak er maar niet uit, wat vaststaat is: half 2 gemeente, 3 u de kerk. Ik dacht om 7 uur naar de kapper te gaan (is zo een 20 minuten rijden) zodat ik rond half 9 terug bij mij thuis ben, dan als mijn hoogst waarschijnlijk overhoop liggende maag h...
Voorbereiding Reacties: 6 11-1-2013 21:22:44

Delphine
Zucht...fotolocatie!
Wat is het moeilijk om een fotolocatie te vinden naar ons gedacht! We zijn dus op zoek naar een oude vervallen fabriek/pand regio Kortrijk-Tielt, maar ofwel zijn ze volop aan het restaureren ofwel vragen ze veel geld. Is er iemand die ons kan helpen...
Voorbereiding Reacties: 0 11-1-2013 18:41:02

Ann
Versiering auto's
Hey beste medebruidjes, Het is nog eventjes voor ons, maar ik plan graag vooruit!! (wie niet onder ons? ) Ik was een beetje aan het denken hoe we onze auto's zouden versieren. Wij gaan ceremoniewagens inhuren om over en weer naar de Kerk te rijd...
Voorbereiding Reacties: 3 11-1-2013 15:55:24

Tabita
Aanraders
Hey Bruidjes, ondertussen zijn we al 111 dagen man en vrouw :-) Ik heb toch nog een paar aanraders waardoor onze dag echt onvergetelijk is geworden. - Graciella van Attrattiva, echt super, alles was perfect zoals ik het wou. - Linx in Leuven, sup...
Voorbereiding Reacties: 4 11-1-2013 15:25:07

Delphine
ons thema verweven in het misboekje?
Hoi hoi! ik heb eigenlijk al mijn versie klaar van het misboekje (binnen een 10tal daagjes moeten we dit zelfs eens voorleggen aan de pastoor) maar nu begin ik te twijfelen of we ons thema film dat we hebben gekozen en volop gebruiken in de feestzaal...
Voorbereiding Reacties: 6 11-1-2013 13:22:22

Sjoera
Twee leuke websites boordevol decoratietips
Hey iedereen, Ik kwam deze twee websites tegen en wou ze graag met jullie delen: http://www.theprettyblog.com http://www.eatdrinkchic.com Je vindt hier heel erg veel leuke ideetjes om de tafels en feestzaal te decoreren, en je kunt ook veel papier...
Voorbereiding Reacties: 2 11-1-2013 10:16:17

Carrie
Hoe is het mogelijk ?!
Vraagstuk : Hoe groot is de kans dat in een familie met 4 kleinkinderen, waarvan slechts 2 een vaste relatie hebben, deze op dezelfde dag trouwen? Hetzelfde jaar, dezelfde maand, dezelfde vrijdag ! Vrijdag 13 sept 2013. Mijn neef en zijn vriendin tr...
Voorbereiding Reacties: 4 11-1-2013 9:07:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...