Nu Online
Momenteel zijn er 484 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

TINNEKE
VRIJGEZELLENAVOND
Hallo,   wie heeft er nog leuke ideetjes om een vrijgezellenavond in te vullen? Een toffe activiteit voor in de namiddag om met een groep meisjes te doen...
Ideeën Reacties: 6 26-5-2010 22:49:59

TINNEKE
CADEAUTJE
Hallo,   Deze zomer trouwt mijn kleine broertje. We kijken allemaal enorm uit naar deze dag! Graag zouden we onze 2 kindjes (6 en 4 jaar) een kleinigheid laten afgeven aan het bruidspaar. Wie heeft er een idee?
Ideeën Reacties: 1 26-5-2010 22:47:14

Annemiet
gezocht: aperitiefpotjes
Hoi, Heeft iemand nog een 150-tal, of meer, aperitiefpotjes in porselein of stevig plastic (niet het type dat je met een kneepje kapot krijgt) die hij/zij wil verkopen? Bedankt alvast!
Ideeën Reacties: 8 26-5-2010 15:51:00

Caroline
Exclusieve auto gezocht
Wij willen graag op onze huwelijksdag rondrijden met een exclusieve auto binnen het merk van Ferrari, Mercedes, Rolls Royce, Aston Martin of Bentley. Kennen jullie iemand die zo'n auto heeft? We hebben gekeken om zo'n auto te huren, maar dat is ongel...
Ideeën Reacties: 4 26-5-2010 13:31:44

Marieke
* * * Gent - geschikte resto's voor vrijgezellen +- 15 personen * * *
Dag dames, heren   17/7 zoek ik in Gent een resto waar we met 12/15 personen de vrijgezellen van een vriendin van me kunnen vieren. Ik zoek een leuk, lekker resto, waar je toch wel met een grotere groep kan komen aanzetten.   Grts   Ma...
Ideeën Reacties: 6 25-5-2010 23:21:45

Halloki
Set 78 Linea Raffaelli
Dag bruidjes, dit is mijn kleedje geworden : http://www.miss-solution.com/de/files/imagecache/gallery_320x458/product_images/LINEA+RAFFAELLI+B2010+-+SET+78.jpg   Alle tips qua bruidsboeket, kapsel, kostuum voor mijn toekomstige echtgenoot, ... ...
Ideeën Reacties: 4 25-5-2010 21:28:33

Halloki
Geen begroeting - enkel bruidspaar
Dag bruidjes, wij willen op onze receptie geen begroeting geven met ouders en schoonouders. Enkel mijn toekomstige man en ik zullen aan de inkom staan.  Iemand ervaring hiermee? Of meningen?
Ideeën Reacties: 7 25-5-2010 21:07:47

Anneleen
originele receptie
Beste bruidjes, wij huwen in nov en zouden graag buiten een receptie geven; is er nog iemand dat dat al gezien heeft? Hoe doen ze dat dan? En wat wordt er dan zoal gegeven? We willen het wel sober houden ;-) Alvast bedankt voor de tips!! groetjes
Ideeën Reacties: 6 25-5-2010 20:14:07

Heleen
ff geen bruiloft, maar wel iets anders
ik ben al een poosje actief op dit forum en weet heel goed dat t natuurlijk allemaal over de aanstaande bruiloft gaat, maar ik heb nu even een ander vraagje en hoop dat jullie me kunnen helpen.   Mijn schoonmoeder wordt over drie weken 60 en w...
Ideeën Reacties: 6 24-5-2010 20:01:14

Karmen
Bruidjes 29 Mei
Hoi,   Zijn hier nog bruidjes voor volgende zaterdag? Alles in orde, de zenuwen onder controle? Wij moeten nog een altijd kleine dingen regelen, maar ik zie voorlopig geen problemen! Alleen het weer dat weer zal keren, hopelijk blijft het toch...
Ideeën Reacties: 10 23-5-2010 11:57:04

patricia
NEPOBER
Hoi hoi weet iemand waar ik zo een ober vindt die zo nep is EN WIE HEEFT ER AL ERVARING MEE GEHAD EN WAT KOST ZO IEMAND,...
Ideeën Reacties: 6 21-5-2010 20:42:23

patricia
kerkje aankleden...
Hoi wie heeft er romantische toffe ideeen om een kerkje aan te kleden?  
Ideeën Reacties: 6 21-5-2010 19:49:13

Hendrikx
Bedankjes
Wie heeft originele ideeën voor bedankjes? Wij raken er niet uit.   Merci
Ideeën Reacties: 11 20-5-2010 20:01:04

Olivier
schieting
Hallo,   Naar aloude gewoonte, (en eigenlijk meer omdat da eens tof is) zouden wij een schieting doen, nu weet ik ook dat dat een gevaarlijk goedje kan zijn, maar onlangs vertelde mij iemand dat er mensen zijn die kunnen komen doen, zij zorge...
Ideeën Reacties: 3 20-5-2010 18:32:32

felicity
komisch spandoek
Goede vrienden van ons trouwen binnen enkele weken en we hadden graag een spandoek gemaakt. Maar de ideeën blijven een beetje achterwege Kent iemand een leuke tekst voor op een spandoek???  
Ideeën Reacties: 6 20-5-2010 16:06:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...