Nu Online
Momenteel zijn er 442 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Evi
Help tips nodig voor vrijgezellen regio ieper!!!
Liefste bruidjes-in-spe, Ik ben ondertussen een kleine 5 maand getrouwd, maar kom nog even jullie raad opzoeken. Ik organiseer het vrijgezellenfeest van mijn beste vriendin. Een klein probleempje is dat ik in Kortrijk woon en zij in Ieper. Nu ben...
Voorbereiding Reacties: 6 10-1-2013 19:51:22

Sjoera
Waar vind je goedkope steriliseerbokalen/ weckpotten?
Hallo iedereen, Ik ben op zoek naar goedkope steriliseerbokalen om tafelstukjes mee te maken. Ik vond op internet leuke doe-het-zelf tafelstukjes met kaarsen, lint en steriliseerbokalen, maar ik mis nu enkel nog dat laatste onderdeel. Ik ben al bi...
Voorbereiding Reacties: 17 10-1-2013 15:00:06

Nathalie
Beurs Gent/Antwerpen/Leuven
op de link hieronder kan je tickets aanvragen waarvan 1betalen + 1 gratis http://www.trouw-mariage.be/nl/bezoekers/toegangskaarten.html
Voorbereiding Reacties: 0 10-1-2013 13:27:11

Ina
Misboekje
Hallo Allemaal;, Zouden jullie me willen helpen? Ik zou graag voorbeelden willen zien van misboekjes, want ik twijfel bij mijn misboekje heel hard of ik er wel alles heb ingezet en zovoort. En ik vind dat eigenlijk het moeilijkste deel om te doen ...
Voorbereiding Reacties: 3 10-1-2013 11:36:17

Kelly
app iphone
hoi allemaal, onlangs was er hier een topic met een goede app voor op iphone ik vind deze topic niet direct terug, maar kent iemand deze app? Veel liefs, Kelly x
Voorbereiding Reacties: 3 10-1-2013 10:58:51

Katrien
Ervaringen BC Limo gevraagd
Dag bruidjes, 'k Ben een beetje aan het rondzien voor ons vervoer, en kwam om de site van BC Limo terecht.  'k Vind die kleine fiatjes wel leuk. Maar heeft er iemand ervaring met de service van BC Limo?  En misschien ook met de prijsklass...
Voorbereiding Reacties: 0 10-1-2013 9:26:49

tina
34 dagen en tis zover...en op 3 avondjes men misboekske klaar gemaakt,ben fier op men eigen
Het misboekje moest dus nog gedaan worden,vorig weekend ons bezig gehouden met mooie teksten te zoeken,en zondagavond het misboekje volledig opgeschreven en soort boekje van gemaakt,dan maandag naar het kopieercenter...de meneer daar,ja madammeke,das...
Voorbereiding Reacties: 6 9-1-2013 23:06:58

lore
Bedankjes
Hallo iedereen, Ik ben op zoek naar bedankingetjes voor het trouwfeest. Maar ik weet nu niet of deze aan iedereen gegeven worden; zowel de receptie als de avondgasten?  Wat doen jullie?  groeten
Voorbereiding Reacties: 10 9-1-2013 16:22:07

Lindsay
Wedding favor / bedankjes
Hallo medebruidjes Ik ben op zoek naar onderstaande potjes. Enig idee waar ik deze zou kunnen kopen?
Voorbereiding Reacties: 12 9-1-2013 15:35:26

Annelyn
Vervoer
Dag iedereen, Vinden jullie het ook zo moeilijk om bepaalde keuzes te maken? We zijn sinds kort gestart met een zoektocht naar vervoer.  Ik vind het helemaal niet gemakkelijk en val van sommige prijzen achterover. Graag had ik ...
Voorbereiding Reacties: 13 9-1-2013 14:07:35

Michèle
Wedding beurs Hasselt
Hoi Bruidjes, dit weekend is het wedding beurs in Hasselt, denk je dat dit interessant is? ik twijfel of ik zou gaan... en ik twijfel of mijn verloofde mee zal willen...
Voorbereiding Reacties: 4 9-1-2013 13:50:09

Katrien
Nog maar 100 dagen....
Waaaaaa nog maar 100 dagen!!! Ik ga geen lijstje maken met dingen die ik nog moet doen, want dat is gigantisch veel! "Kleine" paniekaanval momenteel, want ik heb hier al vaak gelezen: eens die 100 weg is, gaat het snel. *slik* Geen idee hoe ik dat a...
Voorbereiding Reacties: 16 9-1-2013 9:58:32

Elen
Financiële plaatje...
Hi Iedereen, Ik zit nog in het prille begin van mijn weddingplanning. Mijn vriend heeft mij 2 weken geleden ten huwelijk gevraagd. Nu zou ik volop willen beginnen plannen maar het begint natuurlijk allemaal met een budget... En daar knelt voor ons h...
Voorbereiding Reacties: 29 9-1-2013 9:33:04

Inne
iets anders dan een huwelijkskaars
Hey, wij zijn opzoek naar iets anders dan een huwelijkskaars. Heeft iemand een idee. Groetjes Inne
Voorbereiding Reacties: 6 8-1-2013 20:50:06

Ronait
Bruidjes voor oktober
september was de maand die wij uitgekozen hadden om ons trouwfeest te geven, maar aangezien we geen enkele zaal vinden die dan vrij is, verschuiven we nu de dag naar oktober. Maar ik ben wel wat aan het twijfelen geslaan. Is oktober niet te koud? Wij...
Voorbereiding Reacties: 6 8-1-2013 17:34:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...