Nu Online
Momenteel zijn er 393 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tamara
cadeautip vergeten op de uitnodigingen
Hallo iedereen, Onze uitnodigingen zijn al gedrukt, we zagen toen pas dat we de cadeautip vergeten zijn! Hoe zouden jullie dit oplossen? Ik had al gedacht om misschien kleine stickertjes te laten maken met de cadeautip (een envelopje) en deze op de ...
Uitnodigingen Reacties: 7 19-5-2015 13:22:44

Silvy
Bruidsduiven regio kempen
Hoi mede-trouwertjes, Wij zouden graag twee witte duifjes uitlaten tijdens onze plechtigheid. Kan iemand me zeggen waar ik daarvoor terecht kan? (omgeving Vorselaar, Grobbendonk, Herentals,...) Bedankt!
Ceremonie Reacties: 0 19-5-2015 9:47:18

Caroline
Tekst -getuige
Hallo, Wij trouwen op 27 juni, maar enkel voor het stadhuis. We zouden daar een kleine ceremonie doen, 3 liedjes op saxofoon, geloften zelf geschreven, een tekst door mijn getuige en een tekst door de getuige van mijn vriend. Heeft iemand een mooie...
Ceremonie Reacties: 4 18-5-2015 20:01:19

Justine
Misboekje
Hallo, Wij moeten van de priester ons misboekje volledig zelf maken... Heb nog een maandje de tijd voor de eerste versie en eerlijk gezegd: ik heb geen enkel idee hoe ik hieraan moet beginnen! Iemand die voorbeeldjes heeft of tips? Alvast bedankt...
Ceremonie Reacties: 8 18-5-2015 16:41:48

Kim
Fotograaf, DJ, verlichting en zaalinkleding
Hallo iedereen,  Wij trouwen volgend jaar 29/10/2016 op exact de dag dat we 10 jaar samen zijn. Dit alles zal gebeuren in Zonhoven en zaal 'Ons Huis' in Heusden-Zolder. We zijn nu aan het proberen een en ander te regelen.  Maar amai wat ee...
Voorbereiding Reacties: 8 18-5-2015 14:52:04

Anita
tweedelig gekleurd trouw- of suitekleed te koop
Ik verkoop mijn trouwkleed, maat 44, komt van Jagré. Prijs 150 eur. Is gemaakt op lengte voor 1,75 m grootte. Kan ook door bruidszaak kort gemaakt worden. Foto's op aanvraag. Kleur is taupe/lila/ecru.
Kledij - Suite Reacties: 0 18-5-2015 14:10:40

Anita
tweedelig gekleurd trouw- of suitekleed te koop
Ik verkoop mijn trouwkleed, maat 44, komt van Jagré. Prijs 150 eur. Is gemaakt op lengte voor 1,75 m grootte. Kan ook door bruidszaak kort gemaakt worden. Foto's op aanvraag. Kleur is taupe/lila/ecru.
Kledij - Suite Reacties: 0 18-5-2015 14:10:39

Virginie
blauwe bloemen
hei medebruidjes! ik had graag blauwe bloemen gebruikt voor de tafelsetting. enkel vind ik geen enkele soort die me aanstaat. ik ga voor de grote van een gerbra maar vind niks. heeft hier iemand soms een idee? 
Bruidsboeket Reacties: 4 18-5-2015 13:12:12

Britt
Bruidsboeket: help!
Ik weet totaal niet meer wat ik met mijn bruidsboeket moet doen.  Ik wil iets in lila en paars.  Ik had prachtige bloemen op internet gevonden maar mijn bloemist denkt dat die foto nepbloemen waren want ze vind er niets van. &nbs...
Bruidsboeket Reacties: 4 18-5-2015 12:17:34

jos
Verhuizen van zaal
Beste, Wij zijn op zoek naar een zaal en momenteel hebben we een zaal waar we een optie op hebben, Het grote nadeel aan de zaal is dat we voor het dansfeest moeten verhuizen naar de zaal ernaast. Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben? On...
Locaties - Viering Reacties: 3 17-5-2015 23:05:49

Ann
To make-up or not to make-up ?
Dag medebruidjes,Ik heb helemaal geen ervaring met make-up... Af en toe een potloodlijntje, en that's it. Nu zit ik heel erg in twijfel wat te doen met onze trouw? We trouwen in 2 keer, voor de wet en 4 weken later het huwelijksf...
Verzorging - Make-Up Reacties: 10 17-5-2015 22:37:05

Carmen
Contactgegevens Jean Claude Marisse gezocht
Hallo  Net zoals zoveel mensen zijn wij op zoek naar een DJ. Echter dachten wij aan Jean Claude Marisse, maar ik kan nergens de gegevens terug vinden. Kan iemand helpen? Of hij is misschien gestopt... Alvast bedankt! 
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 17-5-2015 18:05:37

Sarah
Twijfels
Met nog 103 dagen op de teller begin ik precies over alles te twijfelen dat we intussen al in orde gebracht hebben. Zijn er nog bruidjes die hier last van hebben? Gisteren begon ik zelfs enorm te twijfelen aan mijn jurk terwijl ik tot nu toe heel z...
Voorbereiding Reacties: 3 17-5-2015 10:34:53

Stefanie
moeilijke keuze
De zoektocht naar geschikte locatie is al tijdje bezig nu bij mij. Na heel wat zalen te bezoeken zijn we op twee uitgekomen die beide perfect lijken Salons ten Boogaerde in Kortemark of huis van wonterghem te Kuurne. Ze hebben bij allebei heel vrie...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 17-5-2015 10:00:32

Nele
stole of bolero
Met nog minder dan 7 dagen op de teller begint de spanning nu toch wel echt te stijgen… Als we de weersvoorspellingen bekijken, ziet het er niet echt schitterend uit.  Kan er mij toevallig nog iemand helpen aan een bolero of stola die ik k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 17-5-2015 9:33:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...