Nu Online
Momenteel zijn er 479 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Marieke
VERKOOPT IEMAND _ Enveloppendoos
dag Bruidjes!De enveloppendoos van AVA vind ik wel mooi?Nog iemand idee'tjes?Zijn er ex-bruidjes die hun doos verkopen?Tenslotte kan je er na DE grote dag niet veel meer met aanvangen?Ik ben regio Hamme, O.VL.Reacties zijn welkom!honnay@hotmail.comMa...
Andere Reacties: 2 19-1-2009 13:09:23

vanessa
fotgraaf regio Ieper
Omdat wij ons huwelijk budgetvriendelijk willen houden hadden we graag wat bespaard op fotoreportage enz...Kent iemand van jullie een betaalbare fotograaf die fotos neemt zonder het maken van een album maar die de fotos wel op dvd levert?groetjesvane...
Andere Reacties: 3 19-1-2009 12:54:22

Sofie
Schieting op 20 augustus 2008
Ladies,Kunnen jullie me helpen aan kleine tekstjes voor 'n schieting.. Ik had er nl verschillende, maar ben ze kwijt..Alle ideetjes welkom!Merci!Sofie
Andere Reacties: 3 19-1-2009 11:22:37

Sof
Volgorde dans
Misschien een rare vraag maar ik vroeg me af of er een bepaalde volgorde is die je normaal volgt voor de openingsdans.- eerst met je man natuurlijk- dan dacht ik met mijn vader- maar dan begint het moeilijker te worden, de vader van mijn man is overl...
Andere Reacties: 6 19-1-2009 11:22:03

Marie
Champagne
dag iedereen!!We zijn op zoek naar champagne voor onze trouw en aangezien dit héél duur is dachten we om naar de champagnestreek te gaan. heeft iemand dit hier al gedaan en hoeveel kost de champagne daar ongeveer?mvg,Marie Lemper
Andere Reacties: 10 19-1-2009 10:27:35

Bruid
gezocht..vervoer naar gemeentehuis 13 maart
Hallo,Wij zijn nog op zoek naar vervoer voor vrijdagnamiddag 13 maart.We willen graag met een mooie wagen naar het stadhuis en terug.Het hoeft geen ceremoniewagen te zijn, maar wel iets anders dan onze versleten Twingo waar we nu mee rijden.Vertrekpu...
Andere Reacties: 3 19-1-2009 9:54:12

Nathalie
bestelling kleding bruidskinderen
Gisteren zijn we op zoek gegaan naar kleding voor ons bruidsmeisje. We zijn bij boetiek Lief geweest om eens te kijken. Ons gedacht was eigenlijk om haar als een echte prinses te kleden maar de verkoopster liet ons alleen de communiekleedjes passen,...
Andere Reacties: 3 19-1-2009 8:56:08

Els
Feestzaal Hof ter Mude
Wij zijn van plan te trouwen in de zomer van 2010, we hebben al wat rondgespeurd naar een zaalen Hof ter Mude is ons opgevallen. Kunnen jullie ons helpen met wat reacties, positief of negatief.
Andere Reacties: 3 18-1-2009 22:03:51

jessica
jessica
hallo iedereen, heeft iemand van jullie het gospelkoor 'african joy' al eens geboekt voor in de kerk? Zo ja, wat ware de reacties? Is het echt speciaal genoeg? thanxxxx
Andere Reacties: 0 18-1-2009 20:36:33

Ellen
alternatief voor het envelopje
Ik wilde mensen graag duidelijk maken dat wij het liefst geld ontvangen maar vind het envelopje nogal afgezaagd. Daarom had ik dit in gedachten: "Ons spaarvarken heeft een slanke lijn en dat vinden wij niet zo fijn :-( Doet u ons graag een plezi...
Andere Reacties: 8 18-1-2009 20:35:13

HEIDI
zangeres alina
heeft er iemand ervaring met zangeres alina?
Andere Reacties: 1 17-1-2009 22:28:46

jessica
feestzaal e10 hoeve
Hallo allemaal, heeft er iemand al een feest gehad in de vernieuwde 'stal' in de e 10 hoeve? Het is een prachtige zaal maar ik heb er een benauwd gevoel bij als ik denk aan 130 pers. Waar was jullie dansvloer? eretafel? en stonden de palen neit teve...
Andere Reacties: 1 17-1-2009 18:21:34

vanessa
bo couture uit kortrijk - ervaringen??
iemand ervaring met bo couture uit kortrijk?ben er met m'n mama langsgeweest, de winkel is niet echt het van het, maar hebben er wel een zeer mooi kleed voor haar gezien, iets van de bo couture lijn zelf, kvroeg me af of er onder jullie zijn die met ...
Andere Reacties: 2 17-1-2009 17:58:22

sabine
trouwauto gezocht wiite BMW X5
hallo,weet er iemand in de regio arendonk-turnhout een witte BMW X5 voor één dagje te gebruiken voor een huwelijk huren???of een kennis
Andere Reacties: 1 17-1-2009 16:00:23

daisy
wie ook op 25 september
hallo allemaal,wie trouwt er ook op 25 september?groetjes Lieven en Daisy
Andere Reacties: 7 17-1-2009 14:28:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...