Nu Online
Momenteel zijn er 471 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Dominique
versiering misboekje
hallo, Ben nog op zoek achter ideetje voor ons misboekje. ik ga in het midden van het boekje een lint binden en dacht aan het lint nog één of andere versiering vast te maken of een snoepje of ... wie heeft er toffe ideetjes??   bedankt...
Ideeën Reacties: 4 20-5-2010 9:44:11

gina
Wat staat er bij jullie op het menu?
Dag bruidjes!   Ik ben nog eens de mogelijkheden aan het bekijken voor onze menu. Hoe ziet/zag jullie menu eruit en hoeveel gangen telt/telde die? Ik weet het eerlijk gezegd niet zo goed... Misschien dat ik aan de hand van jullie reacties e...
Ideeën Reacties: 19 20-5-2010 8:55:07

kristine
trouwvervoer rent a classic
Heeft iemand ervaring met rent a classic? En een idee van de prijs.   Alvst bedankt
Ideeën Reacties: 2 19-5-2010 23:30:09

Caroline
blikken doosje met koffiepads
Hallo allemaal,   Onlangs zag ik op een website een blikken doosje met koffiepads en vind dit wel een leuk idee om als bedankingetje aan de mensen van het avondfeest te geven. Alleen heb ik die toen niet aan mijn favorieten toegevoegd en vin...
Ideeën Reacties: 4 19-5-2010 9:58:14

Liesbeth
feestviltjes + voile
Hallo bruidjes,   onze dag is achter de rug!!! Daarom bied ik jullie de kans aan om wat zaken over te kopen:   - ik heb nog meer dan 100 feestviltjes liggen die niet gebruikt zijn geweest op onze dag. Ook gaan wij onze ingevulde fees...
Ideeën Reacties: 6 19-5-2010 9:51:11

KarinW
grootouders bedanken?
Hallo bruidjes, er wordt vaak gesproken over de bedanking van de ouders maar voorzien jullie ook iets om je grootouders te bedanken en zo ja, wat dan? Dank je! Grtjs een zenuwachtige bruidje :)
Ideeën Reacties: 3 19-5-2010 8:40:59

Steffi
zaal aankleden
Wij hebben een nogal kale zaal als feestzaal (maar groot en dichtbij dus wel perfect..) Maar ik had in gedachten om ze heel mooi aan te kleden.. Wie heeft er leuke budgetvriendelijke ideetjes die een zaal helemaal feestelijk kunnen maken?   ...
Ideeën Reacties: 7 18-5-2010 22:41:47

Marieke
17/7 - Vrijgezellen GENT -> UW MENING
Dag dames,   17/7 organiseer ik de vrijgezellen van een vriendin. Deze gaat door in Gent & het is de eerste dag vd Gentse Feesten. Ideeën die ik had: 1) Culinaire wandeling in Gent: budget +- 40/50 € pp. 2) Wandeling ro...
Ideeën Reacties: 12 18-5-2010 16:54:16

Steffi
voor centjes vragen
Wie kent er een leuk ideetje (tekstje) om voor centjes te vragen? We hebben namelijk ons huisje al met alles erop en eraan Met cadeautjes zijn we weinig en we willen dus gewoon ons spaarboekje wat uitbreiden Leuke rijmjes of toffe tekstjes zijn wel...
Ideeën Reacties: 11 18-5-2010 12:35:06

tamara
roze loper
goede dag allemaal   ik en mijn toekomstige zoeken een roze loper inplaats van een rode loper voor onze trouw maar we zouden belangen niet weten waar we deze zouden kunnen vinden. het liefst omgeving antwerpen, al bedankt op voorhand xxx...
Ideeën Reacties: 3 18-5-2010 0:20:09

Lieve
Cadeau voor ouders
fiogf49gjkf0dHallo,   Graag had ik geweten wat jullie als cadeau aan jullie ouders hebben gegeven. Iets origineels of toch het gewone klassieke cadeau (bloemen, wijn en foto achteraf van de trouw)   Bedankt alvast voor de informat...
Ideeën Reacties: 8 17-5-2010 20:49:05

tom
Welk cadeau voor de getuigen?
fiogf49gjkf0dHoi bruidjes en - gommetjes,   wat geven of gaven jullie als cadeau aan jullie getuigen?   Groetjes, Tom en Sofie
Ideeën Reacties: 8 17-5-2010 19:08:08

Elena
Bruidssuiker
fiogf49gjkf0dHey bruidjes,   Nog 32 dagen staan er op onze teller!!!   Nu ben ik op zoek naar suikerbonen in hartjes vorm, in verschillende kleuren. Weet iemand waar ik deze kan vinden?   In AVA verkopen ze deze enkel in kleuren ...
Ideeën Reacties: 8 17-5-2010 15:00:28

kim
nog een paar dingetjes :)
fiogf49gjkf0dhallo allemaal,   ik ben al aan het aftellen, nog 39 dagen en het is zover. alleen zit ik her en der nog een beetje te denken hoe ik iets zal aanpakken .. het eten wil ik bij trimalchio (kuringen)bestellen,heeft er daar iemand e...
Ideeën Reacties: 3 17-5-2010 13:54:08

Ester
cadeau bruidskindjes
fiogf49gjkf0dHallo,   wij hebben 5 bruidskindjes (de kindjes van mijn zussen, dus er mocht geen één ontbreken :). Een jongen en een meisje van 6 Een jongen en een meisje  van 4 En een jongen van dan bijna 2 Nu zouden wij he...
Ideeën Reacties: 3 17-5-2010 10:22:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...