Nu Online
Momenteel zijn er 424 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Catherine
Koppeltjes gezocht
Hallo Iedereen, Ik ben Catherine, ik ben 25 (bijna 26) en ik woon in Antwerpen. Ik studeer voor Weddingplanner en hiervoor zoek ik enkele koppels (liefst uit de regio) die ik gedurende de voorbereidingen en hopelijk ook tijdens de grote dag zelf zo...
Voorbereiding Reacties: 17 8-1-2013 16:37:13

Sabine
Vraagje...
Hoi Bruidjes, Zo'n dikke 2 jaar geleden zijn mijn man en ik getrouwd en sindsdien gelukkig getrouwd :-) Af en toe kan ik het toch niet laten om eens te komen piepen hier op de site. In juni verwachten wij ons eerste zoontje :-) en ik had graag jull...
Voorbereiding Reacties: 16 8-1-2013 16:08:48

sharon
witte suite auto's
helllp, kan er mij iemand helpen? ik ben op zoek naar 7 suite wagens liefst witte!! heb er gevonden maar deze zijn zwart, tis tenslotte een huwelijk hé, geen begravenis...weet er iemand meerdere mensen met zulke auto's, oudde of nieuwe het maakt...
Voorbereiding Reacties: 3 8-1-2013 9:58:39

Thalia
Kleurenthema?Help!
Hey bruidjes, Wij zijn al weken aan het brainstormen of we een kleurenthema gaan nemen ja of nee.Als we dit zouden doen zouden we dat graag toepassen bij de 4 getuigen,bruidskindjes,ceremonie,uitnodiging en mss zelfs bij de avondgasten die er nog bi...
Voorbereiding Reacties: 10 7-1-2013 22:53:29

Michèle
Traiteur luc de pauw hasselt
Hallo lieve Bruidjes! Iemand enige ervaring met traiteur luc de pauw uit hasselt? Heb hem een mailtje gestuurd en heb een afspraak met de fijnproever uit kuringen. Ben eens benieuwd. Vinden jullie het ook moelijk een traiteur te kiezen? Groetj...
Voorbereiding Reacties: 0 7-1-2013 20:43:35

Sylvie
hoe doe je dit?
Beste medebruidjes, Heeft er iemand een idee hoe je dit maakt? Er staat rond een ballon touw winden maar met welk touw zou je dit dan moeten doen? Hopelijk kan iemand me helpen?!
Voorbereiding Reacties: 14 7-1-2013 20:23:37

Marjan
Programma avondfeest
Dag allemaal Vandaag hebben we van onze zaal een voorstel gekregen voor de uurindeling van ons avondfeest. Dit voorstel ziet er als volgt uit (we hebben gasten die komen voor het diner, en gasten die komen vanaf het dessert, niemand die alleen voor d...
Voorbereiding Reacties: 6 7-1-2013 19:52:44

Karin
een getuige die ik dacht te kunnen vertrouwen !!
Dag bruidjes en bruidegommetjes, Gisteren zijn er wat verhalen naar boven gekomen over mijn schoonzus die ik als getuige heb gevraagd! En helaas het is niet zo positief en nu zit ik met zo'n dubbel gevoel maar heb ze al als getuige gevraagd omdat ik...
Voorbereiding Reacties: 8 7-1-2013 17:11:22

Audrey
HUUR auto voor trouw MINI
Hallo, Ik ben van Aalst (Oost-VL) En ik ben op zoek naar iemand die me kan helpen met en MINI. Ik trouw in September en zou graag trouwen in een MINI. Heb een grote liefde voor MINI's, heb er zelf ook één gehad maar door een kindje te ...
Voorbereiding Reacties: 3 7-1-2013 14:19:35

Thalia
Decoratie letters Mr & Mrs
Hey bruidjes, Ik heb al op verschillende foto's van die decoratie letters Mr & Mrs of BV J & T,ik dacht dat mijne toekomstige daar niet voor was,maar nu blijkt dat hy het toch tof zou vinden... Waar kan ik zo iets vinden?Kvind enkel sit...
Voorbereiding Reacties: 14 7-1-2013 14:11:22

Wendy
Voorbereiding voor een troopje
Hallo allemaal, Op vrijdag, 28 juni 2013 stappen we in het huwelijksbootje en hebben we ervoor gekozen om ook op deze dag ons zoontje te laten dopen. We hebben totaal geen idee hoe we aan het misboekje hiervoor moeten beginnen. Hebben jullie soms v...
Voorbereiding Reacties: 4 6-1-2013 23:17:56

Deborah
Witte loper?
Ik ben op zoek naar een witte loper voor bij ons huwelijk. Iemand een idee waar ik zo eentje kan kopen die ook betaalbaar is? Ik wil deze zelf nog decoreren zodat het "onze" witte loper wordt... Vele groetjes
Voorbereiding Reacties: 11 6-1-2013 21:30:20

Ken
ABC - Specials busvervoer (VIPBUS)
Heeft iemand ervaring met het Nederlandse bedrijf ABC - Specials. Zij verhuren luxe limobussen waaronder bv : The reference Vip Lounge... Het zijn zwarte bussen met de zetels in rondzit, zoals een limo dus. Hun site : www.vipbus.nl 
Voorbereiding Reacties: 3 6-1-2013 17:44:07

ilse
twijfels...over familie op't feest...
Hey bruidjes,  het is overal wel iets heb ik al gelezen! maarja,bij mij is't zo,mijn twee oudste zussen,de éne is gescheiden en wil niet dat ik haar ex man de vader van haar grote kinderen (30ers) uitnodig,maaaar ikk ben er mee opgegroeid...
Voorbereiding Reacties: 6 6-1-2013 15:16:07

Jente
Dessert?
Weer iets nieuws gevonden om over te twijfelen: het dessert! We kiezen ervoor om geen mensen enkel voor de receptie uit te nodigen maar nodigen wel nog wat mensen (redelijk veel ) uit vanaf het dessert. De laatste tijd heb ik de indruk da...
Voorbereiding Reacties: 15 6-1-2013 14:45:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...