Nu Online
Momenteel zijn er 424 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Catherine
Koppeltjes gezocht
Hallo Iedereen, Ik ben Catherine, ik ben 25 (bijna 26) en ik woon in Antwerpen. Ik studeer voor Weddingplanner en hiervoor zoek ik enkele koppels (liefst uit de regio) die ik gedurende de voorbereidingen en hopelijk ook tijdens de grote dag zelf zo...
Voorbereiding Reacties: 17 8-1-2013 16:37:13

Sabine
Vraagje...
Hoi Bruidjes, Zo'n dikke 2 jaar geleden zijn mijn man en ik getrouwd en sindsdien gelukkig getrouwd :-) Af en toe kan ik het toch niet laten om eens te komen piepen hier op de site. In juni verwachten wij ons eerste zoontje :-) en ik had graag jull...
Voorbereiding Reacties: 16 8-1-2013 16:08:48

sharon
witte suite auto's
helllp, kan er mij iemand helpen? ik ben op zoek naar 7 suite wagens liefst witte!! heb er gevonden maar deze zijn zwart, tis tenslotte een huwelijk hé, geen begravenis...weet er iemand meerdere mensen met zulke auto's, oudde of nieuwe het maakt...
Voorbereiding Reacties: 3 8-1-2013 9:58:39

Thalia
Kleurenthema?Help!
Hey bruidjes, Wij zijn al weken aan het brainstormen of we een kleurenthema gaan nemen ja of nee.Als we dit zouden doen zouden we dat graag toepassen bij de 4 getuigen,bruidskindjes,ceremonie,uitnodiging en mss zelfs bij de avondgasten die er nog bi...
Voorbereiding Reacties: 10 7-1-2013 22:53:29

Michèle
Traiteur luc de pauw hasselt
Hallo lieve Bruidjes! Iemand enige ervaring met traiteur luc de pauw uit hasselt? Heb hem een mailtje gestuurd en heb een afspraak met de fijnproever uit kuringen. Ben eens benieuwd. Vinden jullie het ook moelijk een traiteur te kiezen? Groetj...
Voorbereiding Reacties: 0 7-1-2013 20:43:35

Sylvie
hoe doe je dit?
Beste medebruidjes, Heeft er iemand een idee hoe je dit maakt? Er staat rond een ballon touw winden maar met welk touw zou je dit dan moeten doen? Hopelijk kan iemand me helpen?!
Voorbereiding Reacties: 14 7-1-2013 20:23:37

Marjan