Nu Online
Momenteel zijn er 257 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Dorien
Hoe gaan we het vertellen??
Hellow allemaal, Volgende week gaan wij met onze ouders eten en dan willen we vertellen dat we verloofd zijn. Maar ik weet niet goed hoe... Hebben jullie leuke ideetjes? Ik wou eerst onze kids een bedrukt T-shirt laten aantrekken, maar weet niet e...
Voorbereiding Reacties: 2 16-5-2015 22:44:36

Kelly
Gepersonaliseerde kleerhanger
Beste medebruidjes, Heeft iemand een idee waar ik in regio Limburg iemand vind die mijn houten kleerhangers kan personaliseren voor de bruidsmeisjes? Zie voorbeeld etsy: https://www.etsy.com/nl/listing/179148085/9-personalized-bridesmaid-hangers?r...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 16-5-2015 14:21:01

Elke
1 jarig huwelijk
Bruiden,Ongetwijfeld zijn er hier bruidjes die net als ik bijna of reeds 1 jaar gehuwd zijn.Hadden jullie iets speciaals gepland of hebben jullie deze dag enkel met een etentje gevierd?Of hebben jullie een speciale attentie gekocht? Groetj...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 16-5-2015 13:24:42

Elke
Budget Tip: Nieuwe Trouwschoenen Rainbow Club Te Koop aan 50 %: Maat 40
Bruidjes in spé,Ik ben bijna 1jaar gehuwd en ik had voor mijn huwelijksdag 2 paar bruidsschoenen van Rainbow Club gekocht in de Bruidswinkel. Model Penny had ik aan op mijn huwelijksdag maar model Florrie staat nog steeds onaangeroerd...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 16-5-2015 13:19:46

stefanie
Kasteel d'Aertrycke
Dag bruidjes! Heeft iemand ervaring met Kasteel d'Aertrycke? Of kent iemand nog zalen regio midden West-Vlaanderen, waarbij je ook all-in formules hebt? Alvast bedankt Lieve groetjes,Stefanie  
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 16-5-2015 11:30:30

Eva
Natuurlijke en gezellige locatie gezocht 14 augustus 2015
Hallo iedereen, Wij zijn nog op zoek naar een gezellige locatie in een natuurlijke omgeving. We zouden graag een BBQ of iets dergelijks geven en verwachten max.40 personen (volwassenen en kinderen). Regio Oost-vlaanderen/Antwerpen/Zeeland. Andere re...
Locatie Reacties: 6 16-5-2015 7:55:12

Melissa
Visagiste
Ik ben voor ons huwelijk op 8 augustus nog op zoek naar een visagiste die aan huis komt. Ze zou rond acht verwacht worden te Koekelare, West Vlaanderen. 
Voorbereiding Reacties: 2 16-5-2015 7:49:10

Ines
zakdoek
Hallo medebruidjes, wat vinden jullie van het idee om een zakdoekje te voorzien voor de vrouwen. Toekomstige vond dit een vreemd idee en vond het grappig. Nu ben ik zelf nogal een snotteraar en vermoed ik dat er nog enkele aanwezig zullen zijn ;) du...
Ideeën Reacties: 5 15-5-2015 23:43:18

Lieselotte
Spannend!
Hallooooo, Vandaag nog 28 dagen, SPANNENNNNND 😀. Ik begin er echt naar uit te kijken, jammer dat het maar 1 dag duurt hehe. Op de dag zelf zijn we 11 jaar samen dus dat maakt het nog specialer, om het samen met ons zoontje van een jaar te vieren! ...
Voorbereiding Reacties: 1 15-5-2015 21:25:08

Sanne
trouwjurk te koop!
Dag iedereen, Ik verkoop de trouwjurk van mijn tante. Een jurk voor een maatje 36 a 38 voor iemand van ongeveer 1m65 groot.Erg mooi kleed! Voor foto's ; http://www.kapaza.be/nl/trouwjurken/trouwjurk-95801290.htm Prijs is overeen te komen, ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 15-5-2015 19:45:41

Femke
HELP! Naaister gezocht!
Hallo iedereen 12 juni ga ik trouwen en help wat ben ik nu in paniek. Ik heb mijn jurk in augustus gekocht bij Rosa Clara in Antwerpen. De winkel sloot in oktober, maar de naaister gaf me haar nummer zodat ik haar kon bellen als men jurk nog retouch...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 15-5-2015 17:36:44

Birgit
DJ gezocht West-Vlaanderen
Hallo iedereen, Wij trouwen op 23 oktober 2015 en zoeken nog een DJ. Streek: Izegem-Kuurne. Is er iemand die ons een goede DJ kan aanraden? Dank bij voorbaat!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 15-5-2015 14:55:48

Birgit
fotograaf West-Vlaanderen
Hallo iedereen, Wij trouwen op 23 oktober 2015 en zoeken nog een fotograaf. Streek: Izegem-Kuurne. Is er iemand die ons een goede fotograaf kan aanraden? Dank bij voorbaat!
Fotografie Reacties: 15 15-5-2015 14:54:23

Nikki
win een trouwpakket!
Beste bruiden, Ga je binnen 18 maanden trouwen of ben je in de afgelopen 18 maanden getrouwd? Heb je een luxe bruiloft in het hogere segment op het oog of al gehad, met een budget vanaf €25.000? Doe dan mee aan deze enquête en win é&#...
Ceremonie Reacties: 0 15-5-2015 11:56:00

Nikki
Win een trouwpakket!
Beste bruiden,Ga je binnen 18 maanden trouwen of ben je in de afgelopen 18 maanden getrouwd? Heb je een luxe bruiloft in het hogere segment op het oog of al gehad, met een budget vanaf €25.000? Doe dan mee aan deze enquête en win é...
Voorbereiding Reacties: 0 15-5-2015 11:54:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...