Nu Online
Momenteel zijn er 350 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Katrien
tekstjes uitnodiging
Wij zijn nog op zoek naar een leuk tekstje voor onze uitnodiging en een tekstje voor onze geschenklijst.alvast bedankt!
Andere Reacties: 2 16-1-2009 23:00:08

an
Budget? hoeveel kost(te) jullie bruiloft?
hoi allemaal,Vandaag is een rekening gemaakt van wat het ons ongeveer gaat kosten???videograaf, fotograaf, kledij, avondfeest uitnodigingen...enz ongeveer 16000 euro is dat aan de hoge kant of eerder gemiddeld???Een vooropgesteld budget hadden wij ei...
Andere Reacties: 5 16-1-2009 21:00:24

Eline
De Lissewal- Elverdinge/Ieper
Hallo,Ik vroeg me af of iemand ervaringen heeft met feestzaal De Lissewal in Elverdinge/Ieper? Het ziet er in ieder heel mooi en verzorgd uit: www.lissewal.be Groetjes!
Andere Reacties: 4 16-1-2009 14:33:48

Marieke
Wat allemaal op uitnodiging vermelden
Hallo!Wij zijn volop bezig met onze uitnodigigen.Wat MOETEN we zeker vermelden?Nu staat erop11 u gemeentehuis te Hamme + adres16 u viering gevolgd door receptie (mss iets later)19 u avondfeeststaat ook duidelijk u wordt uitgenodigd op1) viering + rec...
Andere Reacties: 4 16-1-2009 14:03:47

Jill
Huwelijkskaars
Hoi iedereen !Ik zit met een groot probleem... Wij zijn dringend op zoek naar een winkel waar je een huwelijkskaars kan kopen (regio Antwerpen, Limburg of Kempen)Wij trouwen binnen 8 dagen en hebben nog geen huwelijkskaars. Wij hadden in augustus con...
Andere Reacties: 7 16-1-2009 10:52:41

anke
schoonmoeder
Hoi allemaal,ik wou even een frustratie kwijt en miss verstaan jullie mij een beetje,Het gaat over mn schoonmoeder onze trouw is anders dan ze zich had voorgesteld(te goedkoop en te weinig sjik).Waarom 150 genodigden,??mijn familie hoeft toch zo talr...
Andere Reacties: 6 16-1-2009 10:51:07

Nicole
vervoer 13 maart
Hey,wie brengt ons op 13 maart in de namiddag, met een mooie wagen naar het stadhuis van roeselare en terug.Wij vertrekken vanuit Beselare.Er hangt zeker een originele vergoeding aan vast.Groetjes
Andere Reacties: 0 16-1-2009 10:36:43

Kim
Ballondecoraties
Hallo Iedereen,Heeft iemand een idee waar ik ballondecoraties kan vinden in de regio Hasselt?GroetjesKim01/08/2009
Andere Reacties: 5 16-1-2009 8:07:16

Bart
Hoelang duurt Kerkelijk huwelijk (misviering)
Hallo allemaal,Hoe lang duurt een huwelijksmis eigentlijk?Ik zou graag een Eucharistieviering hebben maar het lijkt alsof dit 1u30 duurt.We gaan maandag pas naar onze pastoor en ik had dit graag geweten om niet dom over te komen :-)Kan de Eucharistie...
Andere Reacties: 6 16-1-2009 3:36:02

Sarah
@ Dorina
HelloIk heb proberen mailen maar ik krijg altijd een foutmeldinggroetjes
Andere Reacties: 0 15-1-2009 21:15:20

Nathalie
decoratie
Hoi, wij trouwen in september en wij hebben een feestschuur gehuurd waar we totaal vrij zijn om hem te decoreren. Kent er iemand een goed adresje waar je decoratiemateriaal kan huren? Hoe richten jullie de zaal in? Wie versiert de zaal?... Laat ide...
Andere Reacties: 6 15-1-2009 19:23:21

Evy
Fotolocatie
Hey toekomstige Bruidjes!Wij trouwen op 29/08/2009 en zijn op zoek naar een fotolocatie in de regio Dendermonde. Iemand een origineel idee?
Andere Reacties: 0 15-1-2009 15:44:55

Nele
ophalen bruid
Hoi bruidjes en gommetjes,ik heb een vraagje over het ophalen van de bruid. Mijn verloofde vond t namelijk gek dat ie mij moet komen halen bij mijn ouders thuis. Hij had gedacht mij pas in de kerk te zien... (hij vooraan en ik kom met mijn vader aang...
Andere Reacties: 13 15-1-2009 14:55:16

Kim
Bruidshondjes
Hoi Iedereen,Wij zijn aan het denken om onze 2 chihuahua's als bruidshondjes te nemen omdat er geen kleine kindjes meer zijn in de familie. Zijn er hier nog koppels die dit overwegen? Hoe laten jullie hen dan de ringen dragen?GroetjesKim01/08/2009Gro...
Andere Reacties: 18 15-1-2009 14:53:20

Marieke
Wat doen met collega's?
Hallo!Ik had nog een vraagje.Ikzelf werk tijdelijk in een firma (toch om te beginnen) tot mei en we trouwen op 18 april -> ik vind het dus niet nodig om m'n (tijdelijke) collega's te vragen. Achteraf zou ik wel zeker iets doen op het werk met Cava...
Andere Reacties: 11 15-1-2009 13:09:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...