Nu Online
Momenteel zijn er 419 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Doorke
Blauwe kleine snoepjes...
Hoi,   Ik heb potjes gevonden om iets in te doen. En ben nu nog op zoek naar iets donkerblauws om erin te doen (zodat het lijkt op een inktpot...). Als er iemand een ideetje heeft, tot nu heb ik enkel opkleine smarties kunnen komen.   ...
Ideeën Reacties: 5 16-5-2010 18:44:15

Nathalie
Vuurwerk
Hallo,     Wij trouwen in de regio Gent. Is er iemand van jullie die vuurwerk organiseerde op zijn feest? Hoelang op voorhand werd dit geregeld? Hoe gaat alles in zijn werk?   Groetjes   
Ideeën Reacties: 3 16-5-2010 10:40:43

gina
feestviltjes
Dag medebruidjes!   Hebben jullie ervaring met het gebruik van feestviltjes? Dit zijn bierviltjes bedrukt met aan elke zijde een vraag. De gasten kunnen hier dan hun antwoord opschrijven. Dit is een tof alternatief voor het gastenboek. Heb...
Ideeën Reacties: 4 15-5-2010 23:20:33

Emily
Originele drankenkoeler/verlichte bloempotten
Hallo allemaal,     wij zouden graag de dranken op een originele manier koel houden in de tuin, zodat de menbsen tijdens het feest zelf een drankje kunnen nemen. We dachten aan van die verlichte grote bloempotten. Weet iemand waar we die...
Ideeën Reacties: 1 15-5-2010 15:37:35

ellen
Vespresso - mobiele eeteilandjes
  Hallo, een tijdje terug zijn ook wij getrouwd en ik wil jullie een leuke tip meegeven. Omdat wij graag een drankje voorzagen aan de kerk, zijn we op zoek gegaan naar een mobiel wagentje en zijn we op de vespresso site uitgekomen. Wij hebben ...
Ideeën Reacties: 1 14-5-2010 12:51:06

kristel
theelichtjes
goeiemiddag bruidjes,   Voor de decoratie van de feestzaal ben ik op zoek naar allemaal verschillende kleuren theelichtjes maar deze mogen niet geuren. Dit is tevens ook een cadeautje voor de gasten en zo worden ze per kleur naar hun tafel ge...
Ideeën Reacties: 6 13-5-2010 19:42:29

laura
Mooiste aanzoeken
Beste bruidskoppels,   ik ben een laatstejaars studente Journalistiek en maak een bruidsmagazine (wordt niet gepubliceerd). Ik maak een artikel rond de leukste/mooiste aanzoeken van jonge koppels en ben nog op zoek naar getuigenissen. Ben ji...
Ideeën Reacties: 20 13-5-2010 16:30:38

Els
Bedankingen
Hallo,   Ik zou graag voor de bedankingen blikken potjes kopen en zelf vullen en dan wikkels (met onze namen in de kleuren van uitnodiging) laten drukken. Heeft hier iemand ervaring mee? Ik heb wat schrik dat dat uiteindelijk even duur za...
Ideeën Reacties: 1 13-5-2010 15:40:27

Nathalie
manier van geldinzamelen
Hallo,     Wij zijn op zoek naar ludieke manieren van geldinzamelen tijdens ons feest.... Denk bv aan verkoop kousenband.   Groetjes
Ideeën Reacties: 9 13-5-2010 15:03:12

vicky
wie heeft nog een rode loper te koop?
Hoi,   de tittel zegt al genoeg denk ik?   Wie heeft er een rode loper te koop? hoeveel meter? wat is je vraagprijs?   bedankt!   reageren kan in topic, anders mag je me mailen!   vickytje_p@hotmail.com
Ideeën Reacties: 2 13-5-2010 11:48:04

katleen
Help!!
Wij hebben een grote taart uit pu-schuim gekregen en daar zaten allemaal muntstukken in en die nog eens apart verpakt in plakband. Nu is het verschrikkelijk moeilijk om deze plakband eraf te krijgen. Heeft er iemand mss een idee om dit er malkkelij...
Ideeën Reacties: 5 12-5-2010 21:08:08

laurien
bruidjes van 4/09
Hello bruidjes die trouwen op 4/09/10 Hoever staan jullie met de voorbereidingen? Ik denk dat ik op schema zit, maar wil toch nog eens bevestiging ;) Ik kijk echt al uit naar onze dag!
Ideeën Reacties: 5 12-5-2010 20:31:40

Dorien
Huwelijkssite?
Hallo allemaal,   Wie van jullie heeft er een huwelijkssite?   Dit is de onze, laat gerust een berichtje acter in het gastenboek!   http://onzetrouwpagina.com/trouwen.asp?pagina=jeffreydorien   Groetjes Dorien
Ideeën Reacties: 5 12-5-2010 16:11:31

Marieke
Vrijgezellen - idee'tjes
Bruidjes, 17/7 organiseer ik een vrijgezellen voor vriendin. (die dag omdat het ook bij de mannen die dag is). Het gaat door in Gent-> zijn juist Gentse feesten, maar dat vind ze plezant. Wat kunnen we doen? Iemand idee'tjes? Zéker gaan e...
Ideeën Reacties: 5 12-5-2010 11:13:56

Kelly
Iets compleet anders dan trouwen!
Ik kom hier regelmatig tips en advies halen en nu heb ik het ECHT nodig.   De peter van mijn zoontje verjaart vandaag (wordt 30j) en natuurlijk was ik zo met den trouw bezig dat ik kado ben vergeten te gaan halen van zijn petekindje voor hem. ...
Ideeën Reacties: 6 12-5-2010 8:40:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...