Nu Online
Momenteel zijn er 463 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Evelien
Wit jurkje knielengte voor gemeentehuis
Hallo allemaal!   Wij trouwen op 2 dagen: vrijdag 8 juli voor het gemeentehuis, zaterdag 9 juli voor de kerk. De zaterdag draag ik mijn prinsessenkleed (dat ik nog moet zoeken!) maar ik zou op vrijdag een korter wit kleedje willen aandoen. Ee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 25-11-2010 10:53:26

evy
droomjurk besteld
vandaag ben ik mijn droomjurk gaan bestellen ik ben kei gelukkig heb mijn kleed besteld bij youniekbruidsmode, zeer vriendelijk    
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 25-11-2010 1:14:56

stefanie
Betaalbare trouwjurk regio limburg
hallo bruidjes!! ben op zoek naar een betaalbare, hiermee bedoel ik max 800 euro, trouwjurk! Weet iemand waar ik moet zijn? groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 24-11-2010 15:48:33

Jana
Maxim's couture
Hallo, Ik heb bij de winkel Maxim's couture op de website verschillende mooie kleedjes gezien dus ik denk dat ik daar een afspraak ga maken om te passen. Bij de foto's op de website staat bij de eerste reeks 'Linea Raffaeli' bij maar bij de volgende ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 19 24-11-2010 12:00:47

cynthia
mijn trouwjurk gekozen
ben gisteren met een vriendin gaan kijken voor een jurk en heb er een gevonden. Bij Jagre in antwerpen zeer vriendelijke mensen En je vind er ook wel wat minder dure klede mijne was 660 plus 100 bij komende kosten wat volgens mij goed meevalt. nog...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 24-11-2010 9:44:47

marijke
Bang bruidje!!
hallo, zit hier met een groot vraagteken!!! heb myn trouwkleed gekocht by farah love in zwyndrecht!!nu wou ik is weten of jullie er goeie ervaringen meehebben!! aangezien ik hier gisteren heel veel slechte dingen gelezen heb!!waar ik deze nacht to...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 23-11-2010 23:32:23

Inge
Mijn trouwjurk is gekozen
Gisteren ben ik samen met mijn schoonzusjes naar de Prima Donna in Deerlijk geweest. Mijn schoonzus had daar haar trouwkleed gekocht en die mochten we gaan bewonderen :-),en mijn schoonzus heeft ervoor gezorgd dat ik meteen die dag ook een paar jurk...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 23-11-2010 23:26:46

Evelien
La Tiara - betaalbare bruidsmode
Hey bruidjes,   Ik vroeg mij af wat "betaalbare bruidsmode" juist inhoudt op de website van La Tiara in Antwerpen! Heeft er iemand een paar richtprijzen? Wat is betaalbaar? 500 euro? 1000 euro? 1500 euro?   Bedankt alvast :) Liefs, Evelien
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 23-11-2010 21:58:37

Silke
enquete Bruidskledij
Hoi, Hoi,   Nemen jullie even de tijd om dit in te vullen. Het is om mijn vriendin te helpen bij haar opleiding. Het duurt maar een paar secondjes.   http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=55892&p=1&zelf=0   Alva...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 21 23-11-2010 21:14:23

Tania
Creations of leijten
Hey   Ik heb vorige week mijn jurk besteld. Ik had altijd een Marylise of Linea Rafaelli in gedachten, maar ben toch gegaan voor een creations of leijten. Zijn er nog die voor dit merk zijn gegaan? Ik vind het een mooie collectie, maar twijfe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 23-11-2010 20:22:39

joyce
twijfelgevoelens
hoi mede-bruidjes   Nu de meeste zaken zijn vastgelegd en gekozen beginnen de twijfelgevoelens op te duiken...   Ik heb namelijk schrik dat mijn ventje mijn kleed niet mooi gaat vinden   Toen ik het heb gekozen was ik er we...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 23-11-2010 15:53:12

Vicky
Ian Stuart
Hey dames, Ik ben op zoek naar een bruidswinkel die de volledige collectie van Ian Stuart heeft. Ik heb al enkele jurken gepast uit de collectie 2010 en de collectie van dit jaar. Er zitten echt prachtjurken tussen, maar ik had er graag nog meer gep...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 22-11-2010 20:47:04

inge
Getrouwd! Vanalles te koop (oa trouwkleed Linea Raffaelli) en gratis (info) aangeboden!
Dag allemaal, Ik ben intussen gelukkig getrouwd! 3 weekjes al, wat vliegt de tijd. Onze huwelijksreis kan ik zeker aanraden: Zuid-Afrika met het Nederlandse NRV: elke dag champagne op de kamer en vaak een upgrade naar een mooiere kamer. Maar voor...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 30 22-11-2010 16:43:03

anke
rembo styling opnieuw
dag dames   ik postte gisteren ook al over mijn gekochte trouwjurk.ik heb er dus nog steeds geen foto van gevonden.ik heb nu wel de naam.ik belde vanmorgen naar bruidshuis ellen,waar ik het heb gekocht.en daar wist ze me te vertellen dat het o...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 22-11-2010 13:26:00

Katrien
Paspop
  Hoi, Wij zijn reeds 2 maanden geleden getrouwd en ik zou graag mijn bruidsjurk een plaats geven in onze dressing. Daarvoor ben ik op zoek naar een paspop.   Iemand enig idee waar ik die kan halen?   Groetjes!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 22-11-2010 12:56:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info