Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 472 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
262
263
264
265
266
267
268
269
270
271
...
Volgende
Laatste
Sudani
Feestzaal
Dag iedereen, Wij gaan deze zomer trouwen en zoeken nog een kleine gezellige trouwzaal. Wij hebben onze traiteur al, dus het moet een feestzaal zijn zonder catering. Kent er iemand een leuke feestzaal regio Oudenaarde-Ronse? Bedank...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
1-3-2010 13:10:10
inez
Locatie trouwfeest
Hoi, Indien er nog trouwlustigen zijn, die op zoek zijn naar een super mooie feestzaal, dan raad ik zeker de tiendenschuur van het Speelhof in Sint-Truiden aan. Wij zijn op 31 december 2009 getrouwd, en het is echt een niet te vergeten trouw...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
28-2-2010 15:55:38
esmee
feest annuleren/verleggen
Hallo, Wegens omstandigheden overwegen wij onze trouwdatum te verplaatsten naar een latere datum. In ons contract staan de voorwaarden voor annulatie: voorschot kwijt + een bepaald % van de kosptrijs van dat trouwfeest betalen, tenzij ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
28-2-2010 1:40:05
K
Oneplus Leffinge: iemand ervaring mee?
Hallo, heeft iemand ervaring met de feestzaal oneplus in Leffinge? We zijn op zoek naar een leuke locatie waar je je eigen catering mag meebrengen regio Oostende - roeselare - Brugge. katrijn
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
25-2-2010 20:49:59
veerle
Hof Ten Steen
Hallo! Wij trouwen op 21.08.2010 in Hof Ten Steen. We zijn nog op zoek naar leuke plaatsen om te overnachten. Heeft er iemand een voorstel? Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
25-2-2010 20:00:59
H
DJ ?? Verwoording uitnodiging ??
Wij zitten met een probleem voor ons trouwfeest. De bedoeling is om na de viering met de dichtste familie onmiddellijk naar de feestzaal te gaan (aperitiefje + maaltijd). Rond 6u willen wij dan een receptie geven ook weer voor de dichtste familie + c...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
23-2-2010 15:18:52
Elena
Hof van Keulen in Kallo
Hallo bruidjes en bruidegommen,Heeft iemand ervaring met de feestzaal Hof van Keulen in Kallo?Groetjes,
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
23-2-2010 11:18:16
Kim
Flinckheuvel of La Grange
Ik wil graag nog wat ervaringen horen over deze zalen :) Ik heb prijzen gekregen van Flinckhevel en deze lijken me nogal duur? 71 EUR/pp voor BBQ formule + drankenforfaits na de maaltijd ..
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
23-2-2010 0:38:47
inge
Zaal omgeving Londerzeel-Dilbeek- Mechelen
Hallo allemaalKent er iemand een mooie zaal regio Londerzeel, Dilbeek of Mechelen? We zijn mobiel en hebben familie verspreid over Vlaams-Brabant en Antwerpen, dus die regio's zijn mogelijk. We hebben een kleine 70 mensen voor het diner, maar zouden ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
19-2-2010 22:16:48
Nele
Feestzaal West-Vlaanderen
Wij zijn verloofd sinds 7 februari en momenteel druk op zoek naar een feestzaal. Iemand al ervaring mat Maelstede te Kuurne, gravenhof te Torhout of Termude te Knokke? Zowel qua eten en prijs.Alvast bedankt
Locaties - Feestzaal
Reacties:
13
19-2-2010 21:32:34
Kim
Feestzaal omgeving Kapellen, Kalmthout, ..
Sinds vorige week zijn we verloofd, we zouden graag trouwen op 21 mei 2011. Eén van de eerste dingen die we geregeld willen hebben is de feestzaal. Ons kerkelijk huwelijk zal in Kapellen zijn dus ik heb reeds enkele zalen in de buurt opgezocht.N...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
15
19-2-2010 11:10:50
katrijn
Zaal à la Klokhof te Marke
Hallo,Wij zijn volop op zoek naar een leuke zaal. Wij zijn persoonlijke helemaal weg van het Klokhof te marke. Aangezien we met ongeveer 250 op het avondfeest zijn, komt dit toch wel wat aan de dure kant uit.. We zijn persoonlijk helemaal weg van de ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
18-2-2010 21:57:27
Joanne
Kasteel van Beervelde - Catering?
Hoi allemaal,ik vroeg me af of er iemand ervaring heeft met de oranjerie van het Kasteel van Beervelde. Vroeger was er geen vaste catering, maar nu heb ik gehoord dat ze samenwerken met de Feestarchitect... Weet er iemand of dit hun vaste traiteur is...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
17-2-2010 22:13:35
Hanne
feestzaal met slaapgelegenheid vlaams-brabant
Hallo iedereen, Wij zijn op zoek naar een mooie, gezellige feestzaal in Vlaams-brabant. Omdat onze familie nogal ver woont, zijn we op zoek naar een zaal mét slaapgelegenheid (min. 10 tweepersoonskamers). Kan iemand ons helpen? Bedankt!
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
17-2-2010 17:21:47
wendy
Ideeen, Tips Welkom
Hey Meiden, Vermits ik mijn zaal zelf ga versieren maar niet veel mogelijkheden heb , want ik mag niets aan de plafond en muren doen staan er toch 6 palen die ik mag aankleden en dus jullie ideen wel is wil horen over hoe jullie ze zouden versieren :...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
16-2-2010 20:55:23
Eerste
Vorige
262
263
264
265
266
267
268
269
270
271
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Utika Photography
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info