Nu Online
Momenteel zijn er 484 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Jessica D
gastenboek
Hallo alle voorbereidingen zijn bijna gebeurd. We zijn nog op zoek naar een leuk gastenboek. Iemand ideetjes? Wat ? waar?   Alvast bedankt   3 juli 2010!
Ideeën Reacties: 11 11-5-2010 20:05:18

Inge
menu
 Ik ben de kleine details nog aan het voorbereiden, maar zit een beetje vast met de menukaarten.  Weet er iemand een idee voor de menukaart op een toffe manier voor te stellen op de tafels? Alle ideetjes zijn welkom.... 
Ideeën Reacties: 4 11-5-2010 20:03:21

gina
Leeftijd
Hoi!   Ik zal net 23 zijn als ik trouw. Mijn vriend zal net geen 24 zijn. Hoe oud zijn jullie? Zijn er nog 'jonge' bruidjes?   x    
Ideeën Reacties: 73 11-5-2010 18:12:02

Ines
vervoermiddel riksja of becaks huren
Hallo,   wij trouwen op 14 augustus te Niel en zijn opzoek naar een bezonder vervoersmiddel de riksja of een becaks. Dit zijn oosterse fietstaxi's. Als je iemand kent die er zo eentje verhuurd laat het mij dan maar weten Groeten Ines
Ideeën Reacties: 4 11-5-2010 13:52:02

natacha
gastenboek
dag bruidjes in spé... na overleg gaan we toch een gastenboek leggen in de inkom van de feestzaal... nu ben ik dus op zoek naar een mooi tekst voor erin... iemand ideeën?    
Ideeën Reacties: 2 11-5-2010 11:53:31

Nathalie
Wat te doen tussen stadhuis en avondeten?
Wij huwen om 12u15 op het stadhuis.  En 's avonds om 18u hebben wij de viering en daarna apero met avondeten.  Nu vroegen we ons af wat we kunnen doen (met het volk) tussentijds?  We dachten eerst thuis sandwichen te geven, maar dat vu...
Ideeën Reacties: 8 11-5-2010 9:07:54

Sofie
Film en concertticket
Hallo,   Wij zouden als thema liedjes of  liedjes uit films laten horen met getal 7.  Hiervoor zouden we graag een soort filmticket of concerticket willen aanbieden aan onze genodigden.  Ook affiches zijn welkom :-) Nu was ...
Ideeën Reacties: 0 11-5-2010 8:26:04

wendy
Berichten?
Hallo Bruidjes ,   Even een vraagje ; als je een bericht krijgt op 'wij trouwen' dan lees ik dat en dan vindt ik dat nergens terug? Postvak leeg en geen verzonden bericht? Waar kan ik mijn berichten terugvinden?   Grtjs Wendy
Ideeën Reacties: 2 10-5-2010 20:27:25

Heidi
t-shirt vrijgezellin
hallo mijn beste vriendin trouwt op 5-6 en ik organiseer haar vrijgezellenavondje. Ik ben op zoek naar een originele tekstopschrift voor haar en onze t-shirts. Kan iemand mij ideetjes geven?   En we zouden haar iets willen laten verkopen, m...
Ideeën Reacties: 3 10-5-2010 19:32:26

Frederique
Rode draad doorheen de trouw
Hallo, wij trouwen volgende zomer en zijn alvast op zoek naar een 'rode draad' dat gedurende de hele trouw kan terugkomen. Ik denk dan maar aan het gekende "puzzelstukje"...   De bedoeling zou zijn dat bijvoorbeeld dit puzzelstukje in porselei...
Ideeën Reacties: 3 10-5-2010 19:24:16

Nathalie
Aan tafel gaan: filmliedjes
Hoi,   voor het aan tafel gaan werken wij met filmmuziek. De mensen zullen bij het binnenkomen een soort cinematicket krijgen waar de titel van een film opstaat. Als ze een lied horen uit deze film, mogen ze aan tafel gaan. Hebben jullie nog ...
Ideeën Reacties: 9 10-5-2010 13:49:30

Debra
Beschaamd om te lachen... :-(
fiogf49gjkf0dHallo bruidjes,   Ik heb een beetje 'angst' voor mijn trouwfoto's. Ik heb niet de mooiste rij tanden en als ik zo naar andere koppels hun foto's kijk - ook die op internet- dan hebben zij altijd zo'n mooi gebit dat ook nog eens mooi...
Ideeën Reacties: 7 9-5-2010 16:46:55

angelique
Rode Fiat 500
fiogf49gjkf0dHallo,   wij trouwen op 10 juli 2010 en zoeken voor die dag nog een rode fiat 500(oud modelletje), liefst tegen een redelijke prijs!   groetjes
Ideeën Reacties: 1 9-5-2010 13:46:36

ANNELIES
VRIJGEZELLEN
fiogf49gjkf0dHey,   Heb gisteren mijn vrijgezellen gehad en het was super. Ik had een pakje aan van Tinkerbell(kort kleedje en vleugeltjes), keischattig! Hebben tot deze morgen 6u Antwerpen onveilig gemaakt, lang geleden da we nog eens zo goe op...
Ideeën Reacties: 1 9-5-2010 12:05:19

ANNELIES
VRIJGEZELLEN
fiogf49gjkf0dHey,   Heb gisteren mijn vrijgezellen gehad en het was super. Ik had een pakje aan van Tinkerbell(kort kleedje en vleugeltjes), keischattig! Hebben tot deze morgen 6u Antwerpen onveilig gemaakt, lang geleden da we nog eens zo goe op...
Ideeën Reacties: 1 9-5-2010 12:05:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...