Nu Online
Momenteel zijn er 474 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Tamara
Datum/Dag kiezen
Hallo iedereen! Sinds een paar weekjes ben ik ook eindelijk ten huwelijk gevraagd *juij* :-). Eerste opdracht was dus om een datum te kiezen. Wat al niet makkelijk blijkt. Gezien deze zomer nogal vlug dichterbij zal komen en wij alle 2 vrij weinig t...
Voorbereiding Reacties: 10 3-1-2013 16:12:31

Evy
Leuk dagje vandaag!
Hey dames, Vandaag verschillende leuke dingen op het programma! Eindelijk onze officiële adreswijziging naar ons nieuw gebouwd huisje en dan ook maar direct de ondertrouw in orde maken. De knoop van de uitnodigingen is ook doorgehakt en de...
Voorbereiding Reacties: 3 3-1-2013 13:35:30

debbie
Zo kwaad!!
Awel ben het allemaal een beetje beu!!! Denk er zelfs aan om alles af te blazen en gewoon met ons 2tje naar het gemeentehuis te gaan en te trouwen, en gewoon omdat ik gemoei kotsmoe ben van mijn ouders en men zus!!! Eerst ging het erover dat ik zie...
Voorbereiding Reacties: 13 3-1-2013 12:57:47

wouter
gratis kaarten voor de trouwbeurs in Gent
op 18-19-20 januari is er trouwbeurs in Gent. Koppels die raag nog ideeën willen op doen: Ik heb nog een aantal invitatiekaarten uit te delen. met deze kaart kan je gratis binnen, mits vergezeld van één betalende persoon. mailen naar t...
Voorbereiding Reacties: 0 2-1-2013 21:40:47

Yoline
dagplanning
Hallo iedereen Ik ben druk bezig met het plannen van onze grote dag en meer bepaald de dagplanning met aantal uren op. Ik zou graag jullie mening weten over mijn planning, omdat het eten toch vrij laat gegeven wordt. Ik zal er misschien wel bij verm...
Voorbereiding Reacties: 5 2-1-2013 20:11:39

Tiffany
Alles gedaan???
Hey bruidjes, Bij ons begint het stilaan maar zeker te korten :) We hebben gewoon schrik dat we iets vergeten :s Volgende dingen zijn in orde: kleed kostuum kapper (volgende week testen) gemeentehuis zaal bloemen schoenen misboekje (moest pastoor...
Voorbereiding Reacties: 5 2-1-2013 15:16:11

Debbie
bruidjes mei 2013
Hallo bruidjes! Ik heb het de laatste weken super druk gehad en echt niet meer stil kunnen staan bij onze trouw. Plots zie ik hier dat de teller maar op 121 dagen meer staat, heeeelp! Ik moet mijn kleed nog laten aanpassen maar ga daar nog een maandj...
Voorbereiding Reacties: 5 2-1-2013 11:54:08

Stéphanie
Vragen van collega's op het trouwfeest
Zit met een dilemma. Misschien hebben jullie een oplossing. Het gaat om het vragen van collega's op ons trouwfeest. In het begin wilde ik enkel de collega's vragen waar ik het beste mee overeenkom, maar toen was ik bang dat de anderen zich uitgeslote...
Voorbereiding Reacties: 15 2-1-2013 11:33:12

Quintens
Het aftellen kan beginnnen!
Nog 79 dagen en ik begin echt zenuwachtig te worden. De uitnodigingen zijn verdeeld, de website staat online (www.22maart2013.be). Dit is zo spannend :) Heb zonet van mijn toekomstige het fiat gekregen om me bezig te houden met de versiering van de z...
Voorbereiding Reacties: 10 1-1-2013 23:54:45

Kim
Happy New Year!
Voor iedereen een gelukkig nieuwjaar en aan de bruidjes van 2013, maak van jullie dag een spetterend feest om nooit te vergeten, de bruidjes van 2014, nog 1 jaartje tanden bijten ;-) XXX Kim 
Voorbereiding Reacties: 2 1-1-2013 17:29:10

Stéphanie
Collega's uitnodigen?
Hallo, Ik weet me totaal geen raad hiermee. Vraag ik mijn collega's wel of niet op de receptie/avondfeest/dessertenbuffet? Ik ben leerkracht en vraag me nu af wat ik moet doen met collega's/secretariaat/directeur... Als ik iedereen moet vragen wor...
Voorbereiding Reacties: 13 31-12-2012 16:56:49

marth
Extra gasten uitnodigen op het dansfeest
Hoi, Eerst hadden we gezegd van geen collega's uit te nodigen op ons trouwfeest omdat ik en mijn vriend veel collega's hebben en we vonden het dan te duur worden. Maar ergens vind ik het ook wel spijtig dat ze er niet bij kunnen zijn omdat...
Voorbereiding Reacties: 3 31-12-2012 16:17:40

Ina
pre-huwelijksfuif ...
Hallo iedereen, een vraagje ... Mijn verloofde & ik zitten met het volgende probleem ... Hij is bestuurslid bij de voetbalclub en ik ben trouwe supporteres, nu wouden we omdat het drie ploegen zijn van minstens 15 man dus in totaal 60 spelers + ...
Voorbereiding Reacties: 4 31-12-2012 14:49:29

Kim
Doen jullie iets voor de kindjes?
Hoi hoi,  Doen jullie op jullie dag iets voor de kindjes? Wij hebben op onze trouwdag 3 kindjes, 2jaar, 10 jaar en 12 jaar... Die van 2 en 10 jaar zijn mijn metekindjes, die van 12 jaar is het petekind van mijn papa. Ze moeten de hele ...
Voorbereiding Reacties: 7 30-12-2012 21:47:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...