Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 472 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
264
265
266
267
268
269
270
271
272
273
...
Volgende
Laatste
anja
feestzaal omgeving puurs
Heeft er iemand ervaring met het Hof van Coolhem of De Rietgaard ?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
5-2-2010 9:08:13
Hilde
Kattebroek Dilbeek
Heeft er iemand ervaring met feestzaal Kattebroek?Kan je de dag ervoor al spullen gaan zetten zoals de naamkaartjes enzo?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
4-2-2010 21:15:42
tanja
ten putte
hallo,een klassieker van een vraag: heeft iemand al ervaring met de zaal 'ten putte' in gistel?merci sabine
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
4-2-2010 18:59:04
Kathleen
Zaal zonder restaurantaccomodatie
Hallo, wij zijn op zoek naar een zaal waar wij onze eigen traiteur kunnen meebrengen en eveneens onze eigen drank. Liefst in de omgeving van Gent (Oost- en West-Vlaanderen is ook ok). De zaal zou liefst ook nog rolstoeltoegankelijk moeten zijn. Alvas...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
4-2-2010 18:14:10
R
Kaai 17 Aalst
Hallo iedereen!Wij trouwen 3 September en zijn nog volop op zoek naar een leuke (en vooral betaalbare) feestzaal in de omgeving van Aalst. De Salons Carlton vinden we super van uitstraling maar redelijk duur... Dinsdag gaan we een redelijk nieuwe zaa...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
11
4-2-2010 14:24:12
Anouk
Feestzaal Rubens te Berlaar
Hoi,mijn vriend en ik trouwen in de zomer van 2011, zijn gisteren de feestzaal Rubens te Berlaar gaan bezichtigen en vroegen ons af of er enkelen onder jullie reeds ervaring hebben met deze zaal?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
4-2-2010 8:58:21
Melissa
Feestzaal
Hey bruidjes en bruidegommen, mijn zus trouwt en we zoeken een feestzaal, maar eigenlijk alleen een zaal, zonder iets, waarmee ik bedoel geen verplichting voor het afnemen van eten of drinken want ze willen eigenlijk zowat een fuif geven met hapjes. ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
3-2-2010 12:36:00
kitty
Zaaltje gezocht buurt Willebroek
Hoi,Wij zijn op zoek naar een zaaltje waar een receptie en party kan doorgaan in of rond Willebroek.Graag met eigen drank te voorzien en mogelijkheid tot gebruik keukentje.Kunnen jullie me verder helpen?Groetjes Kitty11/09.2010
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
2-2-2010 14:12:10
Liselotte
Feestlocatie Gent-Oudenaarde
Hey iedereen!Wij trouwen pas in 2011, maar ik heb gehoord dat je er vroeg bij moet zijn om een locatie te vinden.We zijn dit weekend naar Kasteel Sanderling in De Pinte gegaan en ik vond het een sprookje... heel mooie zaal, mooie tuin, alles erop en ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
2-2-2010 12:04:23
Kevin
Iemand een aanrader voor een unieke locatie?
Hallo iedereen,Wij trouwen in november dit jaar en zijn nog op zoek naar een unieke locatie in Oost-Vlaanderen, tussen Gent & Oudenaarde. Geen traditionele feestzaal, maar een loft, hanger...iets in de loungesfeer. Heeft er iemand tips?Alvast bed...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
2-2-2010 7:17:43
Daisy
Feestzaal gezocht
Wij zoeken nog een leuke en mooie feestzaaldie niet te duur ismet of zonder feestmaaltijd.Gasten 150Wij zijn van regio limburgWie kan ons goede adresjes geven.
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
1-2-2010 23:40:49
Ines
Bourgondisch Huis
Hallo, wij trouwen op 2 juli en hebben bijna alles geregeld nu staat onze zaal(Het bourgondisch huis in Mol) al een hele tijd vast en ben er nog steeds blij mee, nu ben ik wel benieuwd of er iemand zijn feest er heeft gegeven of er al naar een feest ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
1-2-2010 14:41:26
marijke
Hoe groot moet de zaal zijn?
Hey!We zijn al een stapje verder in onze zoektocht naar een zaal, maar ik zit nog met een vraag. Hoeveel m² moet je per persoon voorzien voor dinder + dansavond. Sommige zalen zeggen dat ze 100 man diner aankunnen, maar vaak betwijfel ik dat. Ik...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
1-2-2010 12:00:05
Klaartje
Lede - zaal Intermezzo
Beste,We willen onze trouw graag klein houden met een beperkt budget.We hebben ons oog laten vallen op Intermezzo in Lede.Heeft iemand ervaring met de feestzaal en/of theatherzaal?Goede bediening, prijs kwaliteit, eigen inbreng mogelijk,...?Indien ie...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
31-1-2010 19:29:35
Mandy
Menukaarten
Heeft er soms iemand een voorbeeldje van een menukaart?Ik zou ze graag zelf proberen maken in de lijn van onze uitnodigingen. Ga dit doen denk ik in publisher.Maar heb geen idee hoe dit opgesteld word...Wat zet je op de voorkaft? Gewoon menu?Alle voo...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
31-1-2010 12:56:54
Eerste
Vorige
264
265
266
267
268
269
270
271
272
273
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Utika Photography
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info