Nu Online
Momenteel zijn er 474 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Stéphanie
Oldtimers regio Limburg (Dilsen-Stokkem, Maaseik, Masmechelen, ...)
Wij zijn nog op zoek naar een mooie oldtimer waar we ons op onze trouwdag mee kunnen verplaasten. Het wereldwijde web bracht nog geen oplossing. Iemand van jullie misschien wel? Groetjes Stéphanie
Voorbereiding Reacties: 2 27-12-2012 23:50:00

Femke
something old,...
something old something new something borrowed something bleu doe jij het? en hoe?
Voorbereiding Reacties: 8 27-12-2012 21:19:19

Raïssa
Nog 5u 44min te gaan...
Hey Bruidjes, Hier nog 'n paar uurtjes te gaan en dan is het ein-de-lijk W-day! Vandaag hele dag in de zaal gewerkt en enorm tevreden met het resultaat. Ik ben eigenlijk totaal niet nerveus, had dit toch volledig anders verwacht. Ik zie het gewoon e...
Voorbereiding Reacties: 15 27-12-2012 18:18:14

Melanie
Kiezen van een datum
Hallo allemaal, Om alles anders te doen als andere heb ik mijn vriend ten huwelijk gevraagd. Ik was klaar voor de volgende stap en uiteindelijk hij dus ook! Ik dacht mijn huiswerk gedaan te hebben. Niet dus.... 9 augustus 2009 hebben mijn vriend en...
Voorbereiding Reacties: 33 27-12-2012 17:52:33

Veva
What's next?
Dag Bruidjes en Bruidegommetjes, Wij vorderen zodanig goed in onze voorbereidingen dat we een beetje op een "dood" moment zijn gekomen. Ik heb het gevoel dat ik nu en de komende maand(en) niks meer kan doen en dat vind ik niet leuk Reeds in orde: ...
Voorbereiding Reacties: 7 27-12-2012 15:44:29

Martine
Eerste getuige ...
... heeft vandaag "ja" gezegd! Petekind van mijn vriend (de dochter van zijn zus) is gevraagd en ze wil getuige zijn voor haar parain :) ... Vandaag moest mijn vriend er weer es ineens "out of the blue" op 't familiefeest over beginnen en haar vrage...
Voorbereiding Reacties: 1 26-12-2012 0:23:23

mieke
getuigen hebben ja! gezegd.
allereerst prettige feesten aan iedereen! zondag hebben wij onze getuigen gevraagt aan de hand van een rebus dat ze moesten oplossen. via de site www.festicite.com kan je de tekst typen die je wil, dan rebus aanklikken en je hebt de rebus die je wil ...
Voorbereiding Reacties: 8 25-12-2012 22:34:21

edith
Groot probleem. Pff
Hey, Ik zit met een groot probleem ofja dilemma. Ik heb mijn getuige gevraagd deze zomer. Maar twijfel sterk over mijn keuze. Ik zou zo graag mijn broer willen vragen. Mijn getuige nu hoor ik niet veel meer en doet niet zoveel moeite om eens te kom...
Voorbereiding Reacties: 7 25-12-2012 22:21:22

edith
Photobooth props
Hallo, Ik zou graag een vintagedecor willen maken en ik ben op zoek achter photobooth props. Kan mij iemand helpen. Het liefst gratis dat ik die zelf kan maken. Want online vragen ze toch wel veel geld daarvoor. Groetjes x
Voorbereiding Reacties: 8 25-12-2012 22:16:56

Davy
Prettige feestdagen vanwege Alle Gebeure
Alle Gebeure wedding & eventplanner wenst iedereen een magische kerst toe  en een feestelijk 2013.Groetjes,Davywww.allegebeure.be http://www.facebook.com/pages/Alle-Gebeure-wedding-event-planner allegebeure@skynet.be 
Voorbereiding Reacties: 0 25-12-2012 12:55:20

Fairytale
weeral een wijziging ;)
Hallo'tjes, Als eerste wens ik aan iedereen een zalig kerstfeest toe. Wij gaan dan toch ons huwelijk voor de gemeente en ons feest op twee dagen verdelen.  Dat drukt ook een klein beetje te kosten voor het vervoer en dergelijke, en ook vr de m...
Voorbereiding Reacties: 2 25-12-2012 12:20:22

tash
uitnodiging : geen bloemen, planten of cadeau's. Hoe formuleren?
ik heb me al wat gek gepiekerd de laatste dagen .  We willen op onze uitnodigingen een enveloppe zetten maar we hadden er graag bij vermeld dat we helemaal geen planten, bloemen of andere cadeau's nodig hebben. Mensen willen vaak niet met "...
Voorbereiding Reacties: 10 25-12-2012 10:22:22

jennyfer
zoon die ringen brengt
hallo onze zoon is nu al 2jaar en wij zijn op zoek naar een leuke idee waarbij hij onze ringen brengt heb al zo een ballon gevonden maar eigenlijk ben ik op zoek naar een mini auto of old timerke dit zo ik leuk vinden maar heb geen idee waar ik di...
Voorbereiding Reacties: 4 23-12-2012 17:06:01

kylie
Goede vordringen:) me happy :)
Hallo allemaal, Amai, vandaag 5 weken verloofd (wat gaat de tijd snel!) en al heel wat voorbereidingen getroffen :) - zaal ligt vast - dj gekozen - fotograaf gekozen - ceremoniemeester + vervoer ligt vast - uitnodigingen + bedankjes worden momenteel...
Voorbereiding Reacties: 4 22-12-2012 21:03:58

Stéphanie
Terug van weggeweest
Hier zijn we dan weer. Juni 2012 gingen zouden wij gaan trouwen. Door omstandigheden hebben we deze trouw moeten uitstellen. Was me dat eventjes slikken. Ik had er zo naar uitgekeken. Maar vandaag zijn we er terug. We hebben besloten dat we het er o...
Voorbereiding Reacties: 5 21-12-2012 15:15:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...