Nu Online
Momenteel zijn er 484 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sanne
Eerste keer trouwjurken passen
Hallo iedereen Morgen ga ik voor de eerste keer trouwjurken passen. Ik heb nog geen schoenen of juwelen. Wat nemen jullie zelf mee naar de winkel (strapless bh, panty's,...?) Welke schoenen doen jullie aan of krijg je schoenen in de winkel? Hoeveel ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 8-5-2015 17:02:42

Inge
Ceremoniemeester of niet?
Lieve medebruidjes Hebben jullie een ceremoniemeester of niet? Wat is het voordeel of nadeel hiervan? Is t iemand professioneel of een kennis? We zijn hier nl heel erg hard over aan het twijfelen. Groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 8-5-2015 16:40:21

petra
make up omgeving middelkerke
heeft er iemand ervaring voor make up in de omgeving van middelkerke
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 8-5-2015 15:17:53

bessia
Verkoop goedkope trouwjurk
Online verkoop van goedkope trouwjurk http://www.coonek.nl/bruidsjurken
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 8-5-2015 11:59:34

Annelies
Graevenhof grote zaal?
Hey medebruidjes, Ik had een vraagje is de grote zaal van het graevenhof te groot voor 100personen? Heeft er al iemand ervaring met zo een aantal in de grote zaal? Want ik vind de grote zaal precies mooier dan de commanderie. groetjes, Annelies
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 8-5-2015 11:29:48

Elly
trouwkleed bijna klaar ...
Ik wilde wegens leeftijd geen wit kleed , uiteindelijk verschillende kleedjes tot 1 gecombineerd. Er moeten nog aanpassingen gedaan worden ... spannend. Binnen 14 dagen is het zover :) https://www.dropbox.com/s/y6bm8jwdcilf6mc/achterkant.jpg?dl=0 ht...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 7-5-2015 21:29:03

Evelien
Prachtig trouwkleed te koop wegens annulatie huwelijk.
Beste toekomstige bruiden, 3 maand voor ons huwelijk heeft m'n verloofde beslist onze relatie te beëindigen. Momenteel is mijn prachtig (al zeg ik het zelf) trouwkleed betaald en mag ik het volgende week afhalen. Wie interesse heeft mag me alti...
Ideeën Reacties: 10 7-5-2015 17:16:06

He
Wat niet te zeggen tegen een toekomstige bruid...
Hoi mede-bruidjes! Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar met nog 85 dagen op mijn teller wordt ik een beetje gek van de opmerkingen die mensen soms kunnen geven... Hier enkele voorbeelden die ik persoonlijk meegemaakt heb. Alles wat tussen haakje...
Voorbereiding Reacties: 20 7-5-2015 14:13:01

Mariska
Binnenlocatie foto's regio Erpe-Mere/Aalst/Wetteren
Met nog 15 dagen op de teller hebben we toch al eens het weer nagekeken (zal nog niet 100 % juist zijn maar het ziet er toch niet goed uit voorlopig op 22 mei). Aangezien wij op goed weer hebben gehoopt (en nog steeds doen) ben ik op zoek naar leuke...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 7-5-2015 13:59:03

Stefanie
Bedankjes voor de mannen
Hallo iedereen, Ik heb even een praktisch vraagje en ik zou graag jullie mening horen. Als bedankjes hebben wij voor de vrouwen winkelkarmuntjes voorzien (ideetje gevonden hier op het forum en vind dit een leuk aandenken). Voor de mannen hadden wij...
Ideeën Reacties: 1 7-5-2015 13:38:11

Laura
Ferme de Wahenge
Liefste medebruidjes,Wie o wie kan mij helpen om aan contactinformatie voor Ferme de Wahenge in Beauvechain te graken? Emailadres, telefoonnummer, ...? Alles is welkom! Op internet is er helaas niet veel te vinden...Eeuwige dankbaarheid vo...
Locatie Reacties: 3 7-5-2015 12:04:45

Marijke
Verloofde heeft kleed gezien :(
Gisteren een kleine 'ramp' gebeurd... Door een stomme vergissing heeft mijn vriend per ongeluk een foto gezien van mezelf met mijn kleed aan. Aangezien hij heel bijgelovig is, is hij daar echt niet goed van. Dat bijgeloof maakt me niet zo veel uit ma...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 7-5-2015 10:26:54

Anke
Hof ter Zielbeek Ruisbroek
Hey iedereen, Wij staan op punt een beslissing te nemen ivm onze zaal. Hierbij nog eens een laatste oproep voor ervaringen in het Hof ter Zielbeek in Ruisbroek. Anyone? Grtjs
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 7-5-2015 9:00:18

Katrien
De koetse Kluisbergen
Wij denken om voor onze trouw op 2 juli 2016 de Koetse te nemen in Kluisbergen. Goede ontvangst gehad en de prijzen vallen goed mee. Heeft iemand recente ervaring met de zaal? Groetjes Katrien
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 7-5-2015 8:34:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...