Nu Online
Momenteel zijn er 292 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Lies
Tickets trouwbeurs Kortrijk Expo
Hallo, Ik vroeg mij af of er toevallig niemand gratis tickets heeft voor de trouwbeurs "Wij Trouwen" in Kortrijk Expo in januari, die zelf niet gaat? Alvast bedankt! Groetjes, Lies
Voorbereiding Reacties: 2 21-12-2012 13:31:20

Elke
op naar een spetterend 2013!!
Bruidjes, gommetjes, geniet van de feestdagen, voor velen onder ons is 2013 HET jaar van ons droomhuwelijk, het wordt subliem! Bij ons is het check feestzaal, fotograaf, ceremoniemeester, kerk, gemeente, droomjurk en accessoires, ideale man :-) Geni...
Voorbereiding Reacties: 7 21-12-2012 10:29:45

virginia
zenuwen, nervositeit, stress, geluk en weemoed...
Whaaaaa... nog 14 dagen op de teller en dan is het al zover!Ik voel de laatste weken duizend dingen door elkaar, zelfs weemoed omdat met die mooie dag ook wel het laatste gebeurt dat met ons trouwen te maken heeft. geen bruidje meer, geen voorbereidi...
Voorbereiding Reacties: 4 21-12-2012 10:12:34

Evelyne
Voorbereiding
2 weken geleden onze datum gaan vastleggen in de gemeente & vandaag reeds een optie genomen op de feestzaal maar ziet er echt super uit! Heerlijk gevoel, na nieuwjaar begint het pas echt-echt!
Voorbereiding Reacties: 7 20-12-2012 20:57:39

Caroline
De eerste centjes zijn uit gegeven.
Wwaaaaaaaaaaaaaaaaa het begint echt te worden. Onze eerste centjes zijn uitgegeven. Wij zijn dinsdag in de feestzaal ons voorschot gaan betalen. Jaja de eerste centjes zijn weg. Nu al de rest nog ;-) De eerste feestzaal die we zijn gaan bekijken is d...
Voorbereiding Reacties: 4 20-12-2012 20:13:40

tina
55 dagen....
Met nog 55 dagen te gaan voor onze D-Day moet ik heel dringend beginnen aan onze misboekskes en geloftes....Heel graag zou ik willen vragen aan jullie of ik een paar voorbeeldjes mag bekijken van die van jullie....en hoe beginnen jullie aan je geloft...
Voorbereiding Reacties: 7 19-12-2012 19:32:18

Nika
muziek in de kerk...
een ander koppel van onze vriendenkring vertelde zondag dat zij ook gaan trouwen en zij trouwen begin juli. Nu zit ik met het feit dat iemand gaat zingen in de mis voor ons. Maar dat koppel is ook erg bevriend met deze persoon. Ik heb dus ee...
Voorbereiding Reacties: 2 19-12-2012 18:54:51

Nathalie
Geen 200 dagen meer
Even laten weten dat de teller hier niet meer op 200 dagen staan! De 2 is dus ook al weg. Vanaf vandaag nog 199 dagen! Ik kijk er altijd nog heel erg naar uit, maar soms begint het me wel wat teveel te worden... Vriendin die afgezegd heeft.... Ni...
Voorbereiding Reacties: 4 19-12-2012 15:26:34

Michèle
Update bruidjes augustus 2013
Hoi allemaal! Ik kan weer een aantal dingen afvinken vandaag :) Zaal en fotograaf liggen vast :) nu op zoek naar catering en DJ en dan stilletjes aan met de uitnodiging beginnen... Hoe ver staan jullie?
Voorbereiding Reacties: 21 19-12-2012 13:10:01

tatjana
Zie het even niet meer zitten...
Pfff, ik weet dat het een heel slechte periode is dat we trouwen. En eerst dacht ik foert! Als die niet willen komen, hun keuze, zal er niet wakker van liggen... Ondertussen lig ik er toch wel wakker van. Wij hebben nu uiteindelijk maar de helft of ...
Voorbereiding Reacties: 6 19-12-2012 8:56:00

Jimmy
Q-music Meneer konijn actie
Hoi iedereen, We doen momenteel mee met een trouwactie en dit hebben we gekoppeld aan de meneer konijn actie. Als we de actie winnen door de meeste stemmen op onze foto te verkrijgen dan storten we 500 euro naar VZW Kindergeluk. We hebben dan ook ...
Voorbereiding Reacties: 4 18-12-2012 22:40:15

Fairytale
Zijn er onder jullie die een voorbeeld hebben van hun trouwuitnodiging?
Hallo'tjes iedereen, Ik vroeg mij af of er onder jullie zijn (die al getrouwd zijn), of die gaan trouwen dat jullie al een trouwuitnodiging ontworpen hebben inclusief tekst.  Zo ja, zou het mogelijk zijn om daar (van tekst) een voorbeeldje van ...
Voorbereiding Reacties: 10 18-12-2012 17:37:51

iris
hulp :-)
Dag iedereen :-) Ik sta nog een goei 6 maand om alles voor te bereiden ,maar zou aan mijn misboekje moeten beginnen  Zijn er die mij kunnen helpen met hun naar mij te mailen zodat ik een beetje hulp krijg.?  Email is iris.pieraerts@telenet....
Voorbereiding Reacties: 8 18-12-2012 14:36:22

tatjana
Mechelen, hoe rijden 2012?
Ik heb hier een oud bericht gevonden hoe je naar het stadhuis moet rijden in Mechelen, maar ondertussen is Mechelen een autoluwe zone. Wij kunnen 5 nummerplaten doorgeven om langs de Bruul te rijden. Maar hoe moeten de andere naar het stadhuis rijden...
Voorbereiding Reacties: 7 18-12-2012 11:15:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...