Nu Online
Momenteel zijn er 275 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Greet
hoe ringen laten aanbrengen??
Hoi,   Ons dochtertje (21mnd) is ons bruidsmeisje en ik ben nog op zoek naar een leuke manier om haar de ringen te laten aanbrengen. Iemand ideetjes of leuke sites, winkels....?   Grtjs
Ideeën Reacties: 5 28-4-2010 8:54:27

Debra
Wat doen met geld dat je krijgt tijdens de receptie?
Ik zit met een probleem. Heb gisteren onze uitnodigingen ontvangen en ben ons rekeningnummer er vergeten op te zetten. Dit was nochtans de bedoeling... Nu zag ik dat sommigen een enveloppendoos gebruiken, maar hoe doe je dit dan? Ten eerste : waar ko...
Ideeën Reacties: 19 27-4-2010 17:24:39

Femke
Zwangere bruid.
Hey bruidjes in spe vorige week ben ik te weten gekomen dat ik zwanger ben. Op zich geen probleem omdat ik niet nog een paar maanden moet wachten om te trouwen. Volgende week is de grote dag en ga ik aan de mensen vertellen dat wij een eerste spruit ...
Ideeën Reacties: 12 27-4-2010 13:30:43

Sara
Animo voor de tafels tijdens het avondfeest
Hallo iedereen,   Ik ben op zoek naar leuke animo voor op de tafels tijdens het avondfeest.   vb. tien geboden van het huwelijk of tien geboden om te feesten, ...   Iemand leuke ideen?   Bedankt   Sara 15/05/2010...
Ideeën Reacties: 1 27-4-2010 12:55:02

Sabine
Intrede feestzaal
Hoi Bruidjes,    Bij het begin van het avondfeest, als alle gasten binnenzijn maak je als koppel je 'intrede' in de zaal.  En dan??  Je komt de feestzaal binnen op een vrolijk liedje maar wat doe je dan?  We hebben I gotta ...
Ideeën Reacties: 4 27-4-2010 9:25:13

Halloki
Tafelnamen ivm groen
Hallo, iemand een ideetje hoe we onze tafelnamen kunnen noemen ... ons hoofdkleur is groen!
Ideeën Reacties: 5 26-4-2010 22:00:49

patricia
Tips welkooooom !!
Hallo bruidjes en bruidegommen,wij trouwen volgend jaar juli 2011 maar wil toch een goede voorbereiding en wil er iets speciaals van maken ...het is voor ons allebei de 2 de keer,maar daarom moet dat niet minder zijn!! Heeft er iemand tips misschien...
Ideeën Reacties: 8 26-4-2010 21:38:43

Natacha
bedankjes
Hallootjes   Wij zijn nog op zoek naar bedankjes. Hebbben jullie nog ideeen?   Groetjes
Ideeën Reacties: 9 26-4-2010 19:18:24

elke
receptie of avondfeest????
Hoi iedereen. Jaja wij trouwen in 2011!!!   Stilletjesaan zijn we plannen aan het maken maar we komen er niet zo goed uit ivm het feest. Misschien hebben jullie tips?   - gemeentehuis + receptie in de namiddag voor iedereen + av...
Ideeën Reacties: 12 26-4-2010 13:27:42

sofie
vrijgezellen
hallo   volgende maand trouwt mijn zus en volgende week zaterdag, 1mei, is het haar vrijgezellen. we gaan 's avonds samen met de mannen eten zonder dat ze dit weten, ze zijn nogal jaloers op elkaar dus de opdrachten moete een beetje aangepast...
Ideeën Reacties: 1 25-4-2010 20:13:50

Ellen
waar gastenboek te koop (niet AVA)
hallo allemaal,   kan iemand mij enkele adressen geven van plaatsen waar je een mooi gastenboek kan vinden. Deze bij ava vind ik persoonlijk wat kitscherig.   Mercikes, Ellen
Ideeën Reacties: 10 25-4-2010 18:47:00

Ellen
tafelindeling - thema
dag bruidjes en bruidegommetjes,   kunnen jullie ons soms helpen met originele tafelindelingen (niet muziek of land).   Groetjes, Ellen
Ideeën Reacties: 9 25-4-2010 18:42:54

Ineke
15/05
Dag iedereen,   Binnen 3 weken is het zover, dan stap ik in het huwelijksbootje. De laatste voorbereidingen zijn bijna gedaan... nu beginnen stilaan de zenuwen de kop op te steken. Zijn er nog mensen die op 15 mei trouwen? Hebben jullie nog ...
Ideeën Reacties: 6 23-4-2010 23:09:48

Piepke
Liedes misviering
Dag bruidjes   Ik wil even jullie mening vragen over de liedjes die wij gekozen hebben voor de huwelijksviering. Wat vinden jullie hiervan? Graag jullie eerlijke mening!   1) intredelied: Concerning hobbits uit Lord of the Rings 2) On...
Ideeën Reacties: 5 23-4-2010 21:55:51

Doorke
gezocht inktpotjes als bedankje ...
Hallo iedereen,   Om de gasten te bedanken ben ik op zoek naar kleine flesjes in de vorm van een inktpotje (komt namelijk op onze uitnodiging).   Ik zou die dan vullen met likeur of badschuim. We zien wel wat erin past ;-)   Alle...
Ideeën Reacties: 5 23-4-2010 11:15:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...