Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 432 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
267
268
269
270
271
272
273
274
275
276
...
Volgende
Laatste
Sofie
Direct beslist! :)
Vandaag bij Conny in Aalter geweest... SUPER! De winkel, keuze, het hele team... Een droom! Hang maar op het rekje wat je aan wil, zo had ik een foto van een kleed in mijn gsm van Rafaelli en direct getoond in catalogus dus als eerste aan rekje, als...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
7-11-2010 22:36:00
Sarah
Kleedjesjacht
Dag Bruidjes, Zaterdag ben ik voor de eerste keer kleedjes gaan passen (Prima Donna in Deerlijk) en bij het eerste kleedje was daar onmiddellijk het 'wauw' gevoel. Daarna heb ik nog enkele kleedjes gepast (het eerste bleef het mooiste) en ui...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
7-11-2010 20:20:12
marta
verkoop trouwjurk
Gloednieuwe trouwrok te koop maat 36-38 van Christel Boone Bijpassende stof voor een korset met kanten afwerking eveneens te koop zodat je zelf een korset op jouw maat en naar jouw smaak kan laten maken. reeds afspraak gemaakt bij naaister en voor...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
7-11-2010 12:03:58
Katleen
Dilemma trouwjurk
Hallo mede-bruidjes Gisteren ben ik voor de eerste keer trouwjurken gaan passen. In de voormiddag zijn we bij Jagré in Antwerpen geweest. Ik mocht zelf tussen de jurken zoeken en eruit halen wat ik wou passen. Vond ik heel moe...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
7-11-2010 10:36:45
Stephanie
ervaringen met le chapeau
Woensdag is het zover!!! Dan gaan we voor de eerste maal voor een bruidsjurk! Spannend!!!! Heeft iemand ervaring met le chapeau in Bree en hun collectie?? Groetjes
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
6-11-2010 21:23:27
marta
pierre yves - opdringerig?
graag wou ik eens vragen of iedereen het gevoel heeft bij Pierre Yves dat ze er opdringerig zijn want nadat ik hier vele reacties gelezen heb helt het vlak toch meer naar de negatieve ervaringen aldaar. Ik zou er binnenkort eens willen gaan passen ma...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
6-11-2010 20:58:54
Myriam
Kleedje passen tijdens opendeurdag?
Hey allemaal! Volgende zaterdag, 13/11, ga ik met m'n moeder, schoonmoeder en schoonzus naar een opendeur in een bruidswinkel. Ik heb online al een kleedje gevonden van een merk dat ze in die winkel verkopen. Ik hoop dat ze dat k...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
6-11-2010 15:58:52
Inge
Trouwkleed regio waasland (antwerpen mag ook)
Hoi Op 26 maart 2011 geven wij ons ja-woord. Omdat wij ons huwelijk klein houden, wil ik een goedkope trouwjurk die toch voor het nodige wow-effect zorgt. wie kan mij helpen? alvast bedankt groetjes Inge
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
6-11-2010 3:31:59
sandy
trouwkleed
Heeft er iemand ervaring met E&R wedding in beringen? Heb maandag een afspraak. Spannend... groetjes
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
5-11-2010 21:40:29
Tinneke
Danskleed
Helaba, Vroeger was ik nogal een barbie-meid. Vooral wedding barbie, was mijn favoriet. ;-) Nu was er zo een barbie die een heel mooi trouwkleed had, eigenlijk een grote rok, die je over een kort kleedje kon doen. Zonder die grote rok, was h...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
12
4-11-2010 17:52:14
stephanie
Linx
Ik ben volop op zoek naar de perfecte jurk. Zelf zie ik graag de collectie van Linea Raffaelli. Heeft iemand ervaring met de Linx Concept winkel in Leuven? Heeft er iemand zelf een Linea jurk? Bedankt voor jullie reacties!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
13
3-11-2010 22:33:28
Annalies
Trouwjurk: waar mooie niet te dure in Noord Nederland?
Hallo allemaal, Ik zoek adresjes in Noord Nederland (Drenthe, Friesland, Groningen) waar ze mooie betaalbare trouwjurken verkopen (eventueel huren) in maatje meer. Iemand suggesties? Bedankt!! Groetjes en alvast veel plezier met het voorbere...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
3-11-2010 20:44:08
Jessie
ervaring met naaisters?
Hallo iedereen, Aangezien ik mijn droomkleed niet vind, zou ik het laten maken. Heeft iemand ervaring (positief of negatief) met Isabelle Stepman of Veerle Vermeire? Alvast bedankt!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
3-11-2010 19:08:10
sarah
Ian stuart
Zijn er nog bruidjes die een kleedje hebben van Ian stuart??? Ik heb gisteren mijn droomkleedje gevonden ian stuart bermuda ik was meteen verliefd op het kleedje alleen nu ik er zo over nadenk vind ik het veel geld voor maar 1 dag. Ik weet ze...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
3-11-2010 9:13:49
lizzy
Bruidjurk huren?
Beste mede Bruidjes, Heeft iemand toevallig ervaring met het huren van een bruidsjurk? Zo ja, is dat bevallen? Hoe zat het qua maat en wat was de prijs?
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
2-11-2010 20:29:14
Eerste
Vorige
267
268
269
270
271
272
273
274
275
276
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
DVfoto
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info