Nu Online
Momenteel zijn er 457 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Debbie
vorderingen
Hallo bruidjes, Wij zijn 2 weken geleden het kostuum mogen gaan uitkiezen die we gewonnen hadden via trouwen.nl ! Suuuuuper :) we mochten alles kiezen tussen de collectie van Immediate en het totaalplaatje kwam neer op €1100. Zaterdag de wette...
Voorbereiding Reacties: 7 18-12-2012 8:57:49

Sara
Trouwringen, 8 karaat of 14 karaat?
Zoals de titel het al zegt, wij gaan zaterdag voor het eerst naar een juwelier voor onze trouwringen te kiezen. Maar nu zit ik met het probleem dat ik dus helemaal niets van goud ken. Nu willen wij ook helemaal geen 1000€ rond onze vinger gaan...
Voorbereiding Reacties: 5 17-12-2012 20:33:20

jana
nog 6 maandjes....
Dag mede-bruidjes, Nog zes maand en het is eindelijke zover! We kunnen al weer een aantal dingen van de lijst schrappen. Zo heb ik sedert vorige week mijn juweeltjes (parelketting met bijpassende ooringen :-)) alsook m'n tiarra. En we zijn gisteren ...
Voorbereiding Reacties: 6 17-12-2012 9:26:31

candy
receptie?
Hallo iedereen ik had graag jullie mening geweten inverband met de receptie ! Wij dachten een receptie te geven van 2uur(das toch niet zo lang) maar mijn schoonouders vinden dat veel te lang ze gaan meer voor 1uur(dat vin ik dan weer te weinig) wat d...
Voorbereiding Reacties: 14 16-12-2012 19:15:12

Greet
Rode loper te koop
Hallo, wij verkopen onze rode loper, 1 m breed en 20 m lang. We vragen er 60 euro voor. Hij is maar 1 keer gebruikt. Af te halen in Opwijk!
Voorbereiding Reacties: 0 16-12-2012 16:26:12

Nathalie
jammer...
Dag bruidjes, Ik wil hier even iets kwijt... Een vriendin van mijn man, die door de jaren heen ook een vriendin van mij geworden is, kan hoogstwaarschijnlijk niet naar ons trouwfeest komen. Ik vind dit zo jammer... Ze geeft les aan de universit...
Voorbereiding Reacties: 8 16-12-2012 13:30:12

Veva
Buffet of menu aan tafel?
Hey, in onze feestzaal zit er een miniem prijsverschil (2 € ongeveer) tussen een buffet en een menu aan tafel (met dessertenbuffet). Wij zijn er nog niet uit wat we verkiezen. Beide hebben voor en nadelen en nu wil ik graag jullie mening :-) ...
Voorbereiding Reacties: 21 16-12-2012 11:33:05

Jozefien
Stand van zaken... Zien we iets over het hoofd?
Hoi iedereen, Wij trouwen op 14 juni 2013. We hebben gisteren onze dj definitief vastgelegd (DJ D-Lux uit West-Vlaanderen, iemand ervaring mee?) Ook zijn we begonnen met onze uitnodigingen te ontwerpen. Dit gaat best vlot. Onze openingsdans hadden w...
Voorbereiding Reacties: 7 16-12-2012 9:56:21

Ans
Trouwringen
Hoi allemaal, Eventjes mijn blijheid met jullie delen. Vandaag onze trouwringen gaan ophalen bij de juwelier, witgouden ringen met voor mij een steentje. Voor nog geen €290. Echt geweldig en helemaal mijn goesting. Laat 1 maart nu maar komen....
Voorbereiding Reacties: 2 15-12-2012 18:20:07

Evy
Even plannen met jullie delen
We zijn er uit aan het geraken. Eindelijk! Begon het gevoel te krijgen dat er niets meer vooruit ging. Versiering voor de kerk gaan we met ballonnen doen is een beetje speelser dan bloemen en ietsje minder duur. Deze kunnen dan na de viering naar d...
Voorbereiding Reacties: 5 15-12-2012 11:11:59

tina
ENVELOPJE OF REKENINGNUMMER?
Heyyyy allemaal...ben volop men tekst voor de uitnodigingen aant schrijven,beetje persoonlijk daarom geen kopie van iemand anders en wij kiezen voor centjes ipv huwelijkslijst..maar ik heb het meer voor een doos dat daar staat (op het feest)waar de g...
Voorbereiding Reacties: 16 14-12-2012 19:00:55

mieke
wat vragen aan de deken?
hallo, wij moeten vandaag naar de deken voor de regeling van de mis. Wat mag ik niet vergeten te vragen aan die man, heb echt geen idee wat ik moet verwachten en nog minder wat ik niet mag vergeten te vragen!!! dank jullie wel!
Voorbereiding Reacties: 2 14-12-2012 7:36:30

Jessie
Leuke app!!
Eventjes delen voor wie ook iets dergelijks zoekt: Ik heb een zeer leuke app gevonden voor iPhone, en bovendien gratis. Het heet Wedding Planner by Noeeva. 't Is wel in het Engels maar bevat: een aftelkalender, lijstjes waar je adressen en tel. nrs. ...
Voorbereiding Reacties: 3 13-12-2012 22:15:44

Katrien
Graag jullie mening
Graag had ik jullie mening gehad over onze uitnodiging, ik ben er niet zo zeker van, als jullie willen stuur ik het in een mailtje en zeker u mening zeggen ;) :) Groetjes
Voorbereiding Reacties: 22 13-12-2012 19:22:29

tina
waar waar waar??????Ik heb jullie raad/advies nodig!!!!
Hallo bruidjes to be....nu zaterdag ga ik op zoek naar schoenen,bruidslingerie,panty,vestje(tzal koud zijn in februari),een doos(liefst in hartvorm),strooiblaadjes,paraplu.....kunnen jullie me wat tips geven waar jullie voor dit alles zijn geweest,ik...
Voorbereiding Reacties: 8 13-12-2012 19:20:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...