Nu Online
Momenteel zijn er 391 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

cindy
trouw afgelast
Pfff een mens krijgt nog bang om te trouwen. Vandaag gehoord dat een vriendin van mij die in de eerste week van mei gaat trouwen hun huwelijk is afgelast. Ze hadden veel ruzie en ik zeg haar dan komt Door de trouw, jullie zijn allebei wat stress. ...
Ideeën Reacties: 2 4-5-2015 18:34:29

Charlotte
Pianist gezocht voor tijdens viering
Hoi!Voor onze kerkelijke ceremonie, hebben we al een zangeres gevonden (familie), maar nu zijn we eventueel aan het denken om er ook muzikale begeleiding (live) bij te nemen. Iemand die piano/keyboard kan spelen en eventueel misschien ook een d...
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 4-5-2015 12:55:36

Kim
DJ en Zaalinkleding
Wie kan ons een goede DJ aanraden? Eventueel iemand die een pakket heeft met zaalinkleding erbij. Of apart?
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 4-5-2015 12:25:09

kim
trouw gemeentenhuis ringen ?
Wij trouwen in juni. Alleen maar voor het gemeentehuis niet voor kerk. Nu we zouden de ringen willen afgeven in gemeentehuis. Is dit van toepassing of niet? Ben eigenlijk nog nooit naar een andere trouw geweest waar da ze alleen maar naar ...
Ceremonie Reacties: 8 4-5-2015 9:59:28

Kelly
Op zoek naar een Fotolocatie.
Hallo iedereen, Wij zijn op zoek naar een locatie binnen om onze huwelijksfoto's te nemen als plan B bij slecht weer. Dit mag regio Edegem / Mortsel / Hove / Boehout / Lier zijn. Kunnen jullie ons hierbij helpen aub? Groet
Locaties - Fotografie Reacties: 4 4-5-2015 9:23:29

Christine
De Casteleer
Hallo iedereen, Wij zouden graag trouwen in De Casteleer in Kasterlee, heeft iemand daar ervaringen mee? Groetjes!
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 4-5-2015 0:45:34

Sig
Ervaring Watt 17 Heusden Zolder, taste catering
Dag mede-bruidjes. Een vriendin van mij trouwt in Watt 17 Heusden- Zolder. Ze nam deel aan het proefdiner dat wat teleurstellend was, zowel voor haar als haar gezelschap. Daardoor maakt ze zich wat zorgen. Heeft er iemand reeds ervaring met Watt...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 3-5-2015 23:56:05

lindsey
mijn vader wil plots dansles volgen!!!
ik schrok me gisteren rot toen mijn vader me plots zei dat hij van mij toch gedacht had dat ik samen met hem een paar lessen zou volgen om de vader-dochter dans tot een goed einde te brengen.  Ik heb mijn papa daar nooit mee willen lastigvallen ...
Openingsdans Reacties: 2 3-5-2015 23:17:31

carmen
misboekje
Hallo allemaal.. Ik en mijn vriend trouwen voor de kerk. Wij hebben van onze pastoor een 3-tal misboekjes gekregen. We hebben dus een paar voorbeelden maar geraken er nog niet zo goed uit. Wij zouden ongelooflijk geholpen zijn met een paar voorbeel...
Ceremonie Reacties: 4 3-5-2015 21:37:35

Justine
Binnenlocatie regio Waregem en omstreken
Hallo, Wij trouwen begin oktober dit jaar. Onze fotografe had graag gehad dat we ook een binnenlocatie hebben in geval van slecht weer. Ik vind dit wel niet gemakkelijk om dit te vinden. Ik dacht misschien aan een kasteel? Iemand die ons kan helpen...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 3-5-2015 17:52:09

Myrthe
Bruidschoenen PINK nieuw in doos maat 39 te koop
Hallo allemaal, Ik bied mijn nieuwe Bruidsschoenen aan omdat de hak toch te hoog blijkt te zijn voor mij! Merk: PINK Type: Strawberry Maat: 39 (vallen iets kleiner) Kleur: Ivoor Hakhoogte: 8 cm Aankoopprijs: 149.00 euro Biedt een mooie prijs en ze ...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 3-5-2015 14:41:57

Katrijn
Verkoop
Ik verkoop wat decomateriaal van onze trouwdag.  Wij hebben 9 grote wissellijsten (23 x 17) en 8 wissellijsten (17 x 12) om op tafel te plaatsen. Wij hebben de grote kaders gebruikt om onze menu te presenteren aan de gasten, de kleine kaders geb...
Voorbereiding Reacties: 4 3-5-2015 12:49:10

Katrijn
Make-up en haar
Ben al maanden aan het zoeken en nog niet het perfecte gevonden... Ik ben van opleiding kapster en momenteel zelf visagie aan het bijscholen. Dus ben nogal "kieskeurig" vrees ik.. Zelf ken ik zoveel kapsters en visagiste maar ben op zoek naar iemand ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 3-5-2015 10:18:20

shana
Romantische locatie (dansfeest) regio Kasterlee
Hallo allemaal. Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een romantische locatie om ons trouwfeest (dansfeest) te geven. Graag willen we zoveel mogelijk zelf doen om kosten te besparen. Een leuke hoeve of schuur zou dus ideaal zijn. We willen het feest gr...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 2-5-2015 22:19:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...