Nu Online
Momenteel zijn er 403 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

jaarke
rozerie
hallo!heeft iemand referentie van de traiteur in Kasteel de Rozerie? Els, bedankt voor je bericht! Kan jij mij zeggen hoe de keuken er is? gts
Andere Reacties: 1 8-1-2009 19:12:49

Kim
Papieren hartjes
Hoi allemaal,Wij zijn op zoek naar een soort van "toestel" dat papieren hartjes kan blazen of iets anders. Bij het buitekomen van de kerk wilden we ipv rijst eens iets anders, maar ik weet niet waar ik zo'n toestel kan vinden.alvast bedankt...
Andere Reacties: 7 8-1-2009 16:48:00

Marieke
?? Ceremoniemeester bij trouw enkel voor wet + alternatieve viering ??
Hey!Wij trouwen op 18 april 09Programma +-- 11 u voor de wet in Hamme- rond 16u/16u30 alternatieve viering in de feestaal- daarna receptie, feest, ...Vinden jullie dat we een ceremoniemeester nodig hebben? vb. enkel voor de wet?'s avonds in de feestz...
Andere Reacties: 5 8-1-2009 8:10:58

Nathalie
Binnenlocatie Damme-Brugge-Maldegem
Wij trouwen op 2/05/09. Als het moois weer is, maken wij onze foto's langs de Damse Vaart. Maar met het weer in België weet je nooit. Kent er iemand een mooie binnenlocatie in de omgeving van Damme, Brugge, Maldegen...? Niet te modern.groetjes
Andere Reacties: 0 7-1-2009 23:21:58

Kitty
Traiteur of dergelijke?
Hoi, eerst en vooral...proficiat aan alle bruidjes en natuurlijk bruidegomen. Mijn vraag luid als volgt...kan iemand mij in de richting van een goeie traiteur wijzen (beperkt budget) in Vlaams Brabant (Londerzeel, Merchtem, Meise, enz...), wij trouwe...
Andere Reacties: 1 7-1-2009 21:05:43

Sarah
fotolocatie binnen mechelen
hallo iedereen!we trouwen op 4 juli en hopen dat het mooi weer is zodat we foto's kunnen nemen in planckendael. Maar bij slecht weer hebben we echt nog geen idee wat we gaan doen...we zouden graag in de buurt van Mechelen blijven, alle ideetjes zijn ...
Andere Reacties: 5 7-1-2009 20:54:01

Lindsey
Openingsdans
Hallo bruidjesWij zijn volop op zoek naar een openingsnummer. Het is niet gemakkelijk om een geschikt nummer te vinden dus daarom dit bericht.Wij zoeken een slownummer maar iets vrij modern ( mag ook nederlandstalig zijn).Laat maar komen!Lindsey
Andere Reacties: 7 7-1-2009 19:38:30

stefanie
ballonnen
hoi hoi Weet er iemand een goede winkel zijn voor ballon versiering in de kerk, regio Brugge? groetjes Stefanie 25/09/09 xxxx
Andere Reacties: 3 7-1-2009 17:37:14

Evelien
wat NA het feest?Hoe geraak je thuis?
Rare vraag misschien maar hoe geraken jullie thuis?Gaat iedereen met de taxi naar huis? of rij je met familie mee?Wij wonen een 20-tal minuten van onze feestzaal.
Andere Reacties: 8 7-1-2009 15:24:33

Wendy
Kapper aan huis regio Mechelen
Ben al een tijdje aan het zoeken op het internet naar een deftige kapster/per aan huis . Degene die ik vind komen niet zo ver dus ben moegezocht. Weet er iemand door ervaring of van horen zeggen. Kan echt wel wat hulp gebruiken. Las bij anderen hier ...
Andere Reacties: 3 7-1-2009 15:11:12

Lesley
locatie sandwiches lunch
Hey bruidjes,Kan er iemand mij een leuke locatie aanbevelen in de omgeving van Zaventem (Machelen, Vilvoorde, Sterrebeek, Nossegem, Diegem, enz.) waar we 's middags met de mensen van de suite kunnen gaan lunchen (een sandwiches lunch)?Alvast bedankt,...
Andere Reacties: 2 7-1-2009 12:37:18

Sharon
14 februari 2009
dag toekomstige bruidjesHet begint te naderen, we trouwen op valentijn. Zijn er nog die dan trouwen?Hoe ver zitten jullie met je voorbereidingen? We moeten nog veel doen, veel kleine dingen, maar hebben ook nog veel afspraken... Ik verlang al tot de ...
Andere Reacties: 4 7-1-2009 11:00:58

dominique
inkom huwelijksbeurs hasselt?
Hoi iedereen,Weet er iemand hoeveel de inkom bedraagt van de beurs in Hasselt? Ik vind dit nergens terug op de website.Bedankt
Andere Reacties: 4 7-1-2009 9:14:36

Caroline
huwelijkslijst Van Den Borre
Heeft er iemand ervaring met een huwelijkslijst bij Van Den Borre? Hoe gaat dit juist in zijn werk?Kunnen de mensen in alle winkels de lijst raadplegen of enkel in degene waar je de lijst hebt opgesteld? Als niet alles gekocht wordt, ben je dan verpl...
Andere Reacties: 4 6-1-2009 23:54:06

Evy
Trouw 4 juli 2009
Hallo,Wie trouwt er nog 4 juli 2009?Hoe ver staan jullie al met de voorbereidingen?Evy
Andere Reacties: 6 6-1-2009 21:03:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...