Nu Online
Momenteel zijn er 447 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

wendy
feestzaal regio oudenaarde
Hallo, wij zijn op zoek naar een feestzaal voor < 70 personen regio oudenaarde. Kent er iemand een goed adres? Met een redelijke prijs?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 10-1-2010 21:33:22

Lies
Drankenforfait
Wij zijn geïnteresseerd om een optie te nemen bij Salons Rembrandt in Vichte. Enig "twijfelpunt" is misschien dat je niet kunt kiezen voor een drankenforfait. Nu is mijn vraag of iemand van jullie al ervaring heeft om te trouwen zonder...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 10-1-2010 20:10:49

Tom
feestzaal Den Eyck of andere regio Turnhout
Hey,Wij trouwen op 6/11/2010 en zijn onlangs gaan kijken naar een geschikte zaal. Nu kwamen we langs in Den Eyck en waren we meteen verkocht! Maar, we rekenen op zo een 80 personen voor het feest en de enige beschikbare zaal rekent voor zo een 90 per...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 10-1-2010 19:35:00

Mirjam
feestzaal omgeving mechelen
Hallo,We zijn op zoek naar een feestzaal in mechelen of in de buurt van mechelen voor ongeveer 60 personen. Het is voor een avondfeest met dansen.Het hoeft niet heel chic te zijn, maar wel met goed eten :)Alvast bedankt,
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 10-1-2010 10:15:12

vanessa
zaal limburg
Hey, heeft er iemand ervaring met de Kleine Graaf ('s Herenhelderen) of Lemas(Zonhoven)? Op dit moment twijfelen we nog tussen deze 2 locaties. Wij trouwen in september 2010. Mercikes!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 9-1-2010 9:24:29

sophie
domino saelens
hallo,kent er iemand feestzaal domino-saelens in rollegem?weten jullie mss ook iet van de prijzen en service?groetjes sophie
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 8-1-2010 11:47:10

Isabelle
Locaties Zuid-Limburg
Hallo,Wij zijn nog maar net verloofd en zij nu ideetjes aan het zoeken voor een leuke/originele locatie zowel feestzaal als kerk (in mijn eigen parochie trouwen zie ik om diverse redenen niet zitten).Zelf had ik al gedacht aan het kerkje van Alden Bi...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 8-1-2010 9:15:16

hilde
Zaal Waterfront Wetteren
Hoi allemaalWij trouwen deze zomer in zaal Waterfront in Wetteren. Heeft iemand hier ervaringen mee? Alvast bedankt voor jullie antwoordjes !!Hilde
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 7-1-2010 21:08:05

Reina
zaal Toon in Sinaai
hallo iedereen,ik heb hier op de site meerdere enthousiaste mensen gehoord over deze locatie, maar via google vind ik niks meer dan het adres, wie kan mij aan meer info helpen?merci'kesReina
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 7-1-2010 16:30:30

Juul
Fabriekspand ArtCube als trouwlocatie
Dag iedereenHeeft iemand ervaring met de (vrij recente) huwelijkslocatie ArtCube (www.artcube.be) in Gent? Ik helemaal overtuigd van deze locatie, maar ben benieuwd naar jullie ervaringen. De foto's op de website zien er alvast veelbelovend uit. We h...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 7-1-2010 13:53:56

nathalie
Salon Ten boogarde
Hallo,Heeft iemand ervaring met feestzaal Salon Ten Boogarde in Kortemark..Nathalie 2/7/2010
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 6-1-2010 14:30:47

van den brande
feestzaal
Wij trouwen op 03/07/2010 Maar zijn dringend nog opzoek naar een locatie! We zouden het liefste in een oude schuur, boerderij trouwen zonder vaste traiteur. Ook een mooie zaal zinder traiteur is meer dan welkom! Liefst regio mortsel, lier, kontich, e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 6-1-2010 13:25:26

Eveline
De Plaetsemolen Oedelem
Hallo Allen,Heeft er iemand ervaring met De Plaetsemolen in Oedelem? Zou iemand de kostprijs weten voor de huur van de zaal?Alvast heel erg bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 6-1-2010 12:14:48

koen
geschikte feestzaal regio limburg
weet er nog iemand een geschikte zaal voor het avondfeest en heeft er iemand al ervaring meegehad
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 6-1-2010 10:24:52

Bjorn
Hof ter Heulebeke in Beselare
Wij zijn van plan ons trouwfeest te houden in Hof ter Heulebeke. Heeft iemand ervaring met deze zaal? Wij twijfelen nog een beetje - vooral over de ligging v/d dansvloer en de bediening.
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 5-1-2010 0:13:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info