Nu Online
Momenteel zijn er 281 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Evy
Hier ben ik weer :)
Dag dames, Eindelijk nog eens tijd om op het forum te kijken! Volgens de site is het alweer van 20 november(!) geleden. We hebben wel niet stil gezeten want ondertussen lig ik nu lekker op de zetel in ons splinternieuwe huisje!! 2 jaar hard bo...
Voorbereiding Reacties: 6 13-12-2012 17:57:43

tatjana
Gastenboek?
Ik ben er nog niet goed aan uit of wij een gastenboek zouden nemen of niet? Is dit echt nodig? Word da later nog bekeken? En dan als we het toch zouden nemen, waar kan je dat kopen?
Voorbereiding Reacties: 7 13-12-2012 12:54:18

Evelyn
tafelnamen
Hoi, wij hebben nog geen thema en zijn dus nog volop aan het zoeken naar het thema, kan je mij enkele ideeën geven om mij op weg te helpen, met een voorbeeld voor tafelnamen aub, alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 14 13-12-2012 9:40:20

Evelyn
bruidsmeisje
Hoi, Wij gaan maandagavond aan de ouders gaan vragen of hun dochtertje ons bruidsmeisje mag zijn, hoe kleed je dit het best aan? Gr
Voorbereiding Reacties: 4 13-12-2012 9:34:18

Michèle
Papieren versus stoffen aankleding
Hallo! Wat denken jullie: stoffen tafellakens en servetten of van die degelijke papieren? Bedankt groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 12-12-2012 20:58:44

Bea
Planning voormiddag
Ik kan in januari het uur van de burgerlijke trouw gaan vastleggen.  De eerste die komt heeft 10u en de volgende 15 min later. Ik dacht eerst lang te wachten om een laat uur te krijgen maar twijfel nu.  Ik zou heel graag op een bepaalde loc...
Voorbereiding Reacties: 11 12-12-2012 17:12:14

Kelly
Thema Liefde is..
Hoi!  Wij hebben gekozen voor het thema liefde is.. Nu voor de tafelindeling hebben we al een gedacht maar hebben jullie soms ideetjes voor de bedankingen?  Alle ideetjes zijn welkom! Alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 5 11-12-2012 21:09:43

mieke
save the date
hallo, ik zou graag zelf save the date kaartjes maken. via welke site hebben jullie dit gedaan? groetjes
Voorbereiding Reacties: 4 11-12-2012 20:45:50

Jennifer
Hoe geraak ik in mijn eigen gastenboek hier?
Hoi bruidjes, Waarschijnlijk een stomme vraag, maar ik krijg mijn eigen gastenboek hier niet te zien. Ik heb wel een bericht gekregen dat iemand in mijn gastenboek hier heeft geschreven en heb op "accepteren" gelkikt (ipv weigeren), maar toen ...
Voorbereiding Reacties: 7 11-12-2012 9:25:34

Tina
Even ventileren...
Dat mijn ouders mijn vriend niet goedkeuren en dat omwille van zijn ouders dat wist ik al. Op ons verlovingsfeest heeft mijn toekomstige schoonvader een reactie op mijn moeder gegeven en ze heeft toen 3 maand niet meer met mij gesproken. Op de trouw ...
Voorbereiding Reacties: 7 10-12-2012 23:09:18

virginia
GEZOCHT: photoboothprops
Dag medebruidjes! Ik ben zo al een tijdje bezig met props te maken voor op de grote dag.Maar ik vroeg me af of er misschien dames zijn die dit ook hadden en ze nu wel willen doorverkopen? Je zou me er enorm mee helpen. 'kersterige' props zijn ook hee...
Voorbereiding Reacties: 2 10-12-2012 14:29:36

Jennifer
Ondertrouw en spraytan achter de rug !
Vrijdag was het zover, we waren dan exact twee jaar samen en mochten eindelijk in ondertrouw gaan (6 maanden voor ons huwelijk). 's Morgens pp het gemeentehuis een klein probleempje. De vrouw met wie ik gemaild had zei enkel huwelijksaangifte en ide...
Voorbereiding Reacties: 13 10-12-2012 10:24:57

Britt
Het gaat allemaal niet zoals verwacht.
Hoi mede bruidjes, Ik moet even men frustraties van mij afschrijven. Het plannen van onze trouwdag is al een ware hel geweest. Wij zijn bijna een jaar verloofd en binnen 278 dagen is het zover. Maar we blijven maar op tegenslagen en commentaar botse...
Voorbereiding Reacties: 17 9-12-2012 19:27:45

Ina
---
Joepiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, vanaf gisteren kan ik me trotste eigenaar noemen van mijn droomkleed ! Eindelijk, een groote last die van mijn schouders afvalt :-) Maar nu heb ik jullie mening over de uitnodigingen nodig ... Ik wou iets orgineel, &a...
Voorbereiding Reacties: 8 9-12-2012 15:32:11

Kathleen
Tip: versiering kerk
Na hier eens gelezen te hebben dat je rond Kerst en Valentijn zeker eens in de Wibra, Zeeman,... moet binnenspringen, hield ik er gisteren maar eens halt. En met succes  Bij Zeeman lagen allemaal rieten hartjes voor maar 1€ ...
Voorbereiding Reacties: 6 9-12-2012 10:38:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...