Nu Online
Momenteel zijn er 404 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

anja
patroon voor bruidsjurk
Hallo allemaal,Dit jaar in september stappen wij samen in het huwelijksbootje. Nu ben ik opzoek naar winkels waar je patronen en stoffen voor een bruidsjurk kan vinden.Kan iemand mij helpen?
Andere Reacties: 3 6-1-2009 19:18:28

Elien
Hallo iedereen,Graag had ik geweten wat jullie locatie is en hoeveel jullie betalen voor de huur van je locatie.Dit omdat ik er niet teveel geld wil aan geven maar blijkbaar zal ik toch van gedacht moeten veranderen...Zou je voor de prijs van 500 eur...
Andere Reacties: 9 6-1-2009 16:13:14

Marie
Trouwschoenen - solden?
Hoi,weet er iemand waar je trouwschoenen voor haar (nina ferucci, rainbow, ...) kan krijgen in de solden?Bedankt!
Andere Reacties: 6 6-1-2009 12:59:40

Inneke
geschenkjes
Ik lees hier nu al een tijdje vanalles over bedankjes/geschenkjes voor de gasten. Waarom geven we de gasten bedankjes?Want we nodigen die mensen toch uit op ons feest en wij betalen toch voor hun eten,...Of zie ik dit verkeerd?
Andere Reacties: 9 6-1-2009 12:56:32

Marieke
Fotolocatie regio Hamme-Beervelde
Dag bruidjes!Wij trouwen op 18/04/2009 ik ben dus nog op zoek naar locatie binnen en/of buiten voor foto's.Alles regio Hamme, Beervelde & wat er tss ligt.Mijn vriend werkt in Doel, dus dat is ook wel leuk.Alle suggesties zijn welkom.MvgMarieke
Andere Reacties: 1 6-1-2009 8:20:10

Eveline
Zang
Hallo!Wij trouwen op zaterdag 18 juli. Wij weten nog niet zo goed wat we gaan doen met de muziek tijdens de misviering. We zouden graag iemand hebben die komt zingen. Een groepje of zanger ofzo. Het liefst aan een schappelijk prijsje.(Wij zijn van re...
Andere Reacties: 6 5-1-2009 22:00:05

petra
Solden o^p bruidskledij
Hallo bruidjes.Ik heb een vraagje zijn er nu ook solden op bruidskledij??
Andere Reacties: 3 5-1-2009 21:27:53

Sharon
TOFFE TROUWLOCATIE KORTRIJK-ROESELARE-IEPER
Hoi iedereen,mijn verloofde en ik zijn op zoek naar een toffe trouwlocatie ergens gelegen in de driehoek kortrijk, roeselare, ieper. Maar wat verder mag ook vb Waregem... Graag zouden we een feest in Lounge stijl geven. Maar andere leuke locaties mog...
Andere Reacties: 10 5-1-2009 19:56:10

daisy
verloofdendag
hallo iedereen,wij gaan op 18 januari op verloofdendag in huizingen.is er iemand onder jullie die daar toevallig ook naar toe gaat.ben wel een beetje curieus, we weten niet goed wat we mogen verwachten.groetjes Lieven en Daisy25/09/2009
Andere Reacties: 7 5-1-2009 11:55:30

Marieke
18 april 2009 - wie trouwt er nog + wat te doen
Dag bruidje,Met ons huwelijk van 18 april in het vooruitzicht wil ik eens kijken hoe de "stand van zaken" is bij andere bruidskoppels.Ik ga hier eens een lijste opsommen van wat OK is en Niet ok :)Als ik dingen vergeet, zeg maar :)IN ORDE:-...
Andere Reacties: 9 5-1-2009 11:49:07

Sylvia
feestzaal of locatie
Hallo, Kan iemand mij helpen. Na 11 jaar en 2 kindjes verder gaan we eindelijk trouwen. We hebben ondertussen ook een huisje gekocht die we langzaam verbouwen. Dus zoeken we een locatie waar ons feest kan doorgaan in de omgeving van Evergem. Waar het...
Andere Reacties: 2 4-1-2009 21:53:32

Knak
'Industrial' en trendy trouwlocatie
Wij zijn op zoek naar een 'industrial' (trouwfeest-)locatie; geen chique kasteel of bourgondische dorpszaal maar een hippe doch persoonlijk aandoende fabriekshal-actige locatie, in Limburg (regio maaskant). Iemand enig idee? Alvast bedankt voor input...
Andere Reacties: 1 4-1-2009 20:56:47

Debby
Misboekjes.
Dag iedereen,Wij zouden graag aan onze misboekjes wilen beginnen...Moesten jullie dat willen doormailen, zou een hele hulp zijn!!Mailen kan naar debby.degoes@gmail.comGroetjes,Debby8-8-2009
Andere Reacties: 4 4-1-2009 19:31:16

greet
visagiste en/of kapper REGIO kempen (westerlo/Geel/herentals/...)
Hoi medebruidjes,Over 11 weken gaan wij trouwen en ik heb nog steeds geen kapper en visagiste gevonden voor mijn trouwdag.Iemand goeie zaken, adresse en/of nummers in de regio westerlo/herentals/geel/...??Iemand die aan huis komt zou makkelijk zijn m...
Andere Reacties: 0 4-1-2009 19:14:08

lies
SCHOENENWINKEL gezocht voor trouwschoenen
hallo, ik ben dringend op zoek naar schoenen voor op mijn huwelijk te dragen. weten jullie in west-vlaanderen (regio Roeselare-Kortrijk) schoenenwinkels waar ze trouwschoenen verkopen. Ben in Gabrielli geweest in Roeselare maar vond het niet veel soe...
Andere Reacties: 5 4-1-2009 18:19:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...