Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 421 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
269
270
271
272
273
274
275
276
277
278
...
Volgende
Laatste
Sarah
Jurk verdwenen van site
Dag bruidjes Over 2 weken ben ik mijn droomjurkje gaan bestellen Het is de Elouise Royal van Maggie Sottero geworden Nu zie ik vandaag dat hij van de site is verdwenen, zou dit van een oude collectie kunnen zijn? Pfff zola...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
28-10-2010 19:59:09
Jaíme
Naaister / retoucheuse gezocht in omgeving Gent
Dag mede-bruidjes Ik heb onlangs mijn droomjurk gekocht bij Pronovias in Lille tijdens een Vente Privée. Het voordeel was dat de jurk in kwestie meer dan de helft goedkoop was en precies paste binnen mijn budget. Omdat het echter om een ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
28-10-2010 17:27:35
sophie
goedkope trouwjurken
hey, voor al degene die een laag budget hebben maar toch een lmooie trouwjurk willen, en geen tweedehands.... ik heb een leuke site gevonden met nog schone jurken, zowel trouwjurken als galajurken, cocktailjurken.... www.chouchou...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
27-10-2010 15:50:07
Sarina
Gothic trouwjurk
Hallo, Sinds mijn vriend mij ten huwelijk vroeg en we zo stilletjes aan een beetje aan het zien zijn hoe onze grote dag eruit gaat zien ben ik aan het surfen om een kleedje/rok/korset... te vinden in de "Goth" mode. Omdat we beide...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
26-10-2010 18:00:02
irka
Prachtige trouwjurk te koop
Hallo toekomstige bruiden Hiermee wil ik mijn prachtige trouwjurk bedien voor heel gunstige prijs. Hij is versierd met swarovski steentjes ook op de onderkant zijn er verspreid swarovski steentjes . helaas op de foto k...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
26-10-2010 15:38:23
cynthia
trouwjurk
ik heb bij maxim's in aarschot een mooie jurk gezien maar zou nog is een foto willen zien maar vind hem nergens was met een fijn bandje in de nek en als ik mij niet vergis liep er een schuine lijn over iemand een idee welk dat is? weet dat het 1200 k...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
26-10-2010 13:40:45
sarah
Bruidsjurk Cosmobella 2010
Hoi, We zijn getrouwd en ik verkoop mijn kleedje.Ik hecht nu niet echt emotionele waarde aan dingen en blij dat de foto's super zijn.Ik super reacties gekregen op de jurk en het is zonde om het de komende 30 jaar in de kast te laten hangen.Mij...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
25-10-2010 23:52:26
Charlotte
zocht toch naar m'n droomkleed
Hallo, na verschillende bruidswinkels bezocht te hebben (bruidshuis Ellen, Linea Raffali, ..) heb ik nog steeds m'n droomjurk niet gevonden... Wie kan me in de regio Oost-Vlaanderen, eventueel West-Vlaanderen leuke betaalbare winkels aanrad...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
13
24-10-2010 21:37:10
joke
zoektocht is begonnen
Gisteren voor de eerste maal trouwjurken gaan passen. Op dit moment ben ik er nog helemaal niet wijzer van geworden, ik ben er juist helemaal verward van geworden. Pfff ik weet het echt niet. De meeste jurken past mij gewoon mooi, maar...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
24-10-2010 10:38:25
Evi
Trouwjurk gevonden!!! (bij Honeymoonshop)
Hallo iedereen, Na een maandje geleden mijn zoektocht te beginnen naar de perfecte jurk heb ik ze eindelijk gevonden! Na eerst Pierre-Yves te proberen (slechte ervaring) en dan La Sposa Roeselare (heel goede ervaring) ben ik het in Nederland...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
24-10-2010 10:30:45
lies
Droomjurk gevonden !!!
Dag bruidjes, ook ik ben één van de gelukkige bruiden die hun droomjurk gevonden hebben... Gisteren een bezoekje gebracht aan Maxim's couture in Aarschot en Boetiek Lief in Loksbergen. Na wel 50 kleedjes aangehad te hebben bleven ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
24-10-2010 9:08:48
elien
pasbeurt
hoi, Heeft iemand al ervaringen met Linx Hasselt? Ga er maandag voor de eerste keer passen.... Spannend!!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
23-10-2010 12:07:27
Nathalie
Kledij op eigen huwelijk
Hallo allemaal, Toen mijn vriend me ten huwelijk vroeg, wilde ik onmiddellijk een trouwkleed. Maar hoe meer ik begin te zoeken op internet en prijzen zie en hoor, hoe meer ik twijfel. Daarnaast staat het feit dat ons budget allesbehalve groot...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
15
22-10-2010 15:38:05
Angelique
TE KOOP trouwkleed merk Forget me not
Hallo iedereen Ik ben deze zomer getrouwd en nu doe ik mijn kleedje weg . Ik hoop dat er iemand anders even veel plezier aan beleefd dan ik . Ik heb maat 40 ongeveer en ben 1.60m . Voor foto's stuur je me u e-mail adres maar door . ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
22-10-2010 13:49:22
Claudia
Tijdstip voor kiezen van bruidsjurk
Heykes, Ik trouw op 12 augustus volgend jaar en ik heb voor volgende week zaterdag een afspraak en op elf november in Nederland een afspraak voor te gaan zien voor trouwjurken. Ik krijg dikwijls de opmerking dat dit toch wel echt vroeg is. W...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
14
22-10-2010 13:16:10
Eerste
Vorige
269
270
271
272
273
274
275
276
277
278
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Nick Decombel Fotografie
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info