Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

Joanne
Kasteel van Beervelde
Hoi allemaal,Heeft er iemand ervaring met de oranjerie van het Kasteel van Beervelde? Werken die met een vaste traiteur of is eigen traiteur ook mogelijk? Alvast bedankt voor de info!Grtjs
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 4-1-2010 18:37:05

Wouter
Tips De Vesten
Dag allen,Welke koppels hebben hun huwelijksfeest in De Vesten in Laakdal georganiseerd, en wil wat ideeën, tips en ervaringen delen (qua organisatie, keuze van hapjes, het menu,...)thx!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 3-1-2010 23:15:29

Leslie
Feestzaal omgeving Willebroek, Londerzeel, Boom...
Hallo allemaal, Ik ben in de prille voorbereidingen van ons huwelijk en ik ben dus op zoek naar een feestzaal. Heeft iemand van jullie tips voor ons voor een zaal, het mag in de omgeving Willebroek, Boom, Ruisbroek, Bornem, Londerzeel, Kapelle op den...
Locaties - Feestzaal Reacties: 15 3-1-2010 16:33:22

Tamara
feest locatie Sint-Truiden
Hoi,We zijn sinds enkele weken verloofd en zouden graag willen trouwen in de zomer van 2010. Op dit moment hebben we een optie lopen in 't fijn genoegen en speelhof. Heeft er iemand met deze zalen ervaringen?grtzeen bruid
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 3-1-2010 14:38:29

nick
FEESTZAAL OMGEVING LEDE-WETTEREN-AALST
Ik en mijn toekomstige vrouw nu hebben besloten te trouwen einde dit jaar. Hebben jullie soms namen van feestzalen in de omgeving van lede-wetteren-aalst. Wonen zelf in Lede dus leuk als het niet zo ver is... Liefst een moderne strakke zaal.
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 2-1-2010 19:14:15

griet
feestzaal oostende,bredene ,de haan
ik zoek feestzalen waar het complete feest kan doorgaan van receptie,eten,tot dans ...in de buurt van oostende,bredene,de haan,eventueel ook nog gistel,ichtegem,eernegem...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 1-1-2010 23:12:08

Ilaria
Feestlocatie
Hallo iedereen! Alvast een gelukkig Nieuwjaar.Heeft er iemand ervaring met de feestzaal 't Driessent in Diepenbeek? Hoe was het eten, en was het voldoende? Bedankt...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 1-1-2010 18:10:04

Benedikte
Feestzaal De Vrije Valk
Heeft iemand ervaring met feestzaal de Vrije Valk in Alt-Hoeselt? Er zijn nogal veel trapjes en de dansvloer ligt apart maar voor de rest vonden we het heel mooi en betaalbaar.
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 1-1-2010 13:05:52

Frank
feestzaal bbq regio Antwerpen
Dag allemaal, Wij zijn op zoek naar een zaal in de buurt van Antwerpen. Het idee is: buiten barbecuen. Informele bruiloft. Heeft iemand een leuk idee?Alvast bedankt en prettige feesten!!Groetjes,Eva
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 30-12-2009 9:57:01

Benedicte
De Hoop Waregem
Hallo,Heeft iemand ervaring met huwelijksfeesten in de zaal De Hoop in Waregem?Het is mij ook niet duidelijk wie daar het eten verzorgd. Is dat De Hoop zelf of komt daar een externe traiteur aan te pas?Bedankt.
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 29-12-2009 15:28:00

Sofie
feestzaal LImburg zonder catering
Ik zoek een leuke feestzaal, de catering laat ik doen door een collega van mij die al jaren feesten verzorgd. Ik zou dus een leuke feestzaal willen hebben met een goed uitgeruste keuken. Hebben jullie tips?
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 29-12-2009 13:21:11

Sofie
zaal zonder catering regio Sint-Truiden
Wij trouwen op 28 mei 2011 en zoeken nog een mooie feestzaal zonder catering regio Sint-Truiden. De traiteur heb ik al, maar een zaal vinden vind ik super moeilijk. Ik zou graag een moderne zaal hebben.Heeft iemand een idee van een goede zaal in de b...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 29-12-2009 12:14:46

Stijn
Feestzaal Leuven-Brussel voor huwelijk gezocht
Hallo, wij trouwen eind Juli-begin Augustus en zijn volop op zoek naar een feestzaal. Momenteel zitten we ongeveeer aan 130-140 gasten. Enige tips ? Alvast bedankt, en proficiat aan alle mede-trouwers ! Stijn
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 28-12-2009 15:57:04

Catherine
feestzaal type fabriekspand
Dag iedereenWij zijn op zoek naar een feestzaal van het type fabriekspand of een soort balzaal. Liefst in de buurt van Gent.Heeft iemand hier adressen van?Alvast bedankt voor de hulp!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 27-12-2009 21:52:25

Celine
kasteel sanderling
Hallo,Heeft er iemand ervaring met Kasteel Sanderling?Hoe is dat daar qua prijs ? Hoe is het feest zelf?Bedankt bruidjesIs er iemand die wat foto's wil doormailen naar me van hun feest in Kasteel Sanderling?ella_588@hotmail.com
Locaties - Feestzaal Reacties: 20 25-12-2009 23:09:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info