Nu Online
Momenteel zijn er 484 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

tatjana
Huwelijksaangifte - geboorteakte goed nalezen!!
Vandaag naar het stadhuis geweest om de aangifte te doen van ons huwelijk. Hadden dit een maand geleden al laten eten en moesten vandaag nog eens langs gaan om alle papieren te tekenen en het huwelijksboekje te betalen. Nu moesten we dus vanalles te...
Voorbereiding Reacties: 1 8-12-2012 16:05:58

Roxy
ceremonie boekje
hey , heeft er misschien iemand een voorbeeld van een "mis" boekje maar dan van een niet kerkelijk huwelijk ?  wij hebben namelijk een ceremonie in de tuin die waaschijnlijk ook niet door een priester voorgedragen zal worden en ik vind enke...
Voorbereiding Reacties: 0 7-12-2012 15:28:00

kylie
Bedankjes
Hallo allemaal, Wij vroegen ons af wat jullie aan de genodigen geven als bedankje ?
Voorbereiding Reacties: 29 7-12-2012 15:07:56

Fairytale
Morgen, exact nog 6 maandjes... het begint te korten
Hoi iedereen. Zoals de titel al zegt, morgen 8/12/2012 exact nog 6 maandjes te gaan tot onze trouwdag. Hoever staan jullie met alles? Bij ons staan de belangrijkste zaken vast en geregeld. In januarie eens horen voor onze uitnodigingen te laten dr...
Voorbereiding Reacties: 8 7-12-2012 14:00:01

Kim
Foto's plaatsen
Weet er iemand hoe ik hier foto's op het forum kan plaatsen?? Bedankt!
Voorbereiding Reacties: 3 7-12-2012 13:44:05

Joke
Trouwvervoer provincie Antwerpen
Beste mede-bruiden, Voor onze trouw zijn wij nog op zoek naar een groen vw busje. Kent er iemand van jullie een goed(koop)e verhuurfirma of particulier? Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 2 7-12-2012 11:59:36

Sandra
Save-the-date-filmpje
Hallo mede-bruidjes, We zijn bezig aan het maken van ons Save-the-date-filmpje. Het is net klaar. Hebben het in powerpoint gemaakt, met muziek op de achtergrond. Nu vroeg ik me af, heeft er iemand een idee hoe ik hier een gewoon filmpje van kan ma...
Voorbereiding Reacties: 3 6-12-2012 14:27:01

Vicky
Uitkijken naar ontwerp trouwringen!
Gisteren is onze juwelenontwerpster langsgeweest om eens te bekijken wat voor ringen we willen, en het lijkt me super te worden. Mijn ventje gaat een witgouden ring nemen met een deel glanzend en een deel mat, ik ga ook voor witgoud maar dan met stee...
Voorbereiding Reacties: 2 6-12-2012 11:18:54

Raïssa
Slechte reviews leverancier: help!
Hallo, Wij hebben voor ons huwelijk de Hongerkiller vastgelegd en voelden ons heel goed bij die keuze, maar nu vind ik overal slechte reviews (vooral hier op het forum) uit 2011 en slechts 1 goeie uit 2008. Gevolg: paniek bij Missy Bride-t...
Voorbereiding Reacties: 7 5-12-2012 13:16:25

Katrien
Getuige vragen: woont in buitenland
Hallo bruidjes, ik wil graag m'n broer als getuige voor m'n huwelijk.  Enige probleem is: hij woont in het buitenland (Engeland), en zal waarschijnlijk pas voor m'n trouw voor het eerst terug in ons landje zijn. Met de feestdagen gaat het n...
Voorbereiding Reacties: 11 5-12-2012 12:28:10

lorena
:-( super moeilijke momenten tegenmoet
Hey bruidjes... wij hebben 2 weken terug te horen gekregen dat ze kanker hebben ontdekt bij mijn schoonpapa.   we weten nog niet goed hoe of wat aangezien hij pas vorige week op controle is moeten gaan in het ziekenhuis en we dus nog steed...
Voorbereiding Reacties: 52 5-12-2012 12:08:42

Stéphanie
Inspiratie muziek
Heeft er iemand een goed idee voor een liedje om na onze openingsdans het feest goed op gang te trekken? Verder zijn we ook nog op zoek naar leuke liedjes om voor beide ouders en voor onszelf om een intrede te maken in de zaal.
Voorbereiding Reacties: 1 5-12-2012 11:17:32

Lynn
Eindelijk dan misschien toch mijn droomvervoer :-)
hoi ik wil gewoon even laten weten hoe blij ik ben :-)  Ons vervoer is bij ons al meer als een jaar een heikel punt en nu is er ineens toch een oplossing boven water gekomen :-) Aangezien ik al 18 jaar paardrijd, wou ik men passie toch ook een ...
Voorbereiding Reacties: 3 4-12-2012 22:48:41

Leen
Etsy-ervaring
Dames, Ik lees hier af en toe "horrorverhalen" over Etsy ivm levering en co. Toch even melden dat ik vorige week woensdag iets heb besteld dat vanuit Engeland moest komen en gisteren werd het al netjes geleverd! Dus het kan ook anders!
Voorbereiding Reacties: 4 4-12-2012 20:49:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...