Nu Online
Momenteel zijn er 250 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Nele
Kledij bruidskindjes
HalloKan er iemand mij enkele winkels doorgeven waar ik kan gaan kijken voor kledij voor de bruidskindjes (jongen en meisjes). Liefst in Limburg.Bedankt
Andere Reacties: 3 4-1-2009 17:50:53

Elien
locatie (niet te duur)
Hallo bruidjes,Ik vroeg me af of er al iemand het Waterfront in Wetteren heeft afgehuurd en wat de kostprijs is (kan je altijd mailen naar jellyfishstickje@hotmail.com).Of is er iemand die een andere locatie weet om ons huwelijk te laten doorgaan dat...
Andere Reacties: 2 4-1-2009 16:49:49

Marieke
Huwelijkskaars - doen of niet doen?
Dag bruidjes in spé,Eerst en vooral mijn beste wensen voor 2009!!! En voor velen onder jullie een prachtige trouwdag.Aangezien wij een alternatieve viering houden vraag ik me af of we dan ook een huwelijkskaars moeten voorzien? Zo ja, waar kan ...
Andere Reacties: 1 4-1-2009 15:20:46

Barbara
Bedanking ouders
Bruidjes,Wij wensen onze ouders (slechts drie meer) op het avondfeest te bedanken op een originele manier. Bloemen vinden we te éénvoudig. Alle suggesties zijn dus welkom.(30/05/09)Dank jullie wel.B.
Andere Reacties: 4 4-1-2009 13:45:17

Lobke
frietkraam
hoi weet er iemand waar ik in de buurt van hechtel een frietkraam (of iets dergelijks) kan huren voor ons feest?grtjsLobke
Andere Reacties: 1 4-1-2009 8:56:25

marjan
dj jos
Heeft er al iemand dj jos bezig gezien (regio hasselt)? Ik lees wel goeie reacties op zijn website maar ik ken niemand die heb echt al heeft zien draaien... Als ik op zijn site af ga lijkt hij mij wel een vakman althans.
Andere Reacties: 0 3-1-2009 15:10:36

Saartje
Curaçoa en misboekje
Allemaal alvast een gelukkig nieuwjaar en veel geluk bij het plannen van jullie huwelijk, of al met jullie huwelijk. Ik had een vraagje over de misboekjes. Heeft iemand een origineel idee voor de kaft van het misboekje wat je zelf kan maken? Iets ori...
Andere Reacties: 2 3-1-2009 9:47:08

Carolina
@ Ann, rock nummer als openingsdans
Hey Ann,Ik heb gelezen dat jullie voor een traag rock nummer hebben gekozen. Mag ik misschien toch weten welke deze is?? Mijn vriend is nogal voor rock te vinden. Hij is al jaren fan van de scabs maar die hebben niet echt nen goeie openingsdans. A...
Andere Reacties: 1 3-1-2009 2:36:55

Saskia
Kosten trouwen voor stadhuis en kerk?
Hallo!Ik kan het nergens direct vinden, maar wat kost het om te trouwen voor het stadhuis en de kerk? Dus huur van het stadhuis en de kerk, eventueel papierwerk en diensten...Kortom, wat hebben jullie betaald voor alles? Liefst gedetailleerd zodat ik...
Andere Reacties: 14 2-1-2009 21:47:00

Anneleen
tekst bedankjes
Hoi,Wat schrijven jullie op jullie bedankjes voor de gasten?Alvast bedankt.Groetjes,
Andere Reacties: 1 2-1-2009 16:45:31

Sabrina
cadeautjes gasten ??
hallo, wij trouwen in julie dit jaar,nu hoor ik veel dat er op het feest cadeautjes aan de gasten gegoven worden doen jullie dit ook en wat geven jullie zoal,groetjes
Andere Reacties: 10 2-1-2009 16:42:44

Vanessa
huwelijkreis Dominicaanse Republiek
Hoi beste medebruidjes,Wij zouden graag naar de Dominicaanse republiek gaan voor onze huwelijksreis in augustus. Aangezien mijn vriend houdt van rustvakanties ben ik toch iets meer geneigd om iets van het land te bezoeken. Wie kan mij een paar tips g...
Andere Reacties: 2 2-1-2009 16:30:44

Nathalie
wanneer menu bespreken
Hoi, wij trouwen begin juli en hebben onze zaal al een half jaar vastgelegd. We weten dat ze het definitief aantal gasten pas twee weken voor datum moeten weten maar wanneer kunnen we het beste de menu gaan bespreken. Ze hebben ons toen gezegd dat we...
Andere Reacties: 5 2-1-2009 15:53:46

Ilse
Enveloppen - Hoe adressen schrijven
Hoi iedereen,ik mag straks onze uitnodigingen gaan afhalen. Morgen wil ik graag beginnen met het schrijven van de enveloppen.Zijn hiervoor strikte regels? Wij gaan onze uitnodigingen persoonlijk afgeven, is het dan nodig dat je het hele adres vermeld...
Andere Reacties: 5 2-1-2009 11:12:44

Katrien
bruidskindjes
HoiNog een vraagje:wij trouwen enkel voor de wet (in Nederland) en we vroegen ons af of bruidskindjes dan wel gebruikelijk zijn?Zo ja, wat is hun taak dan naast het geven van de ringen bv?Mijn neefje van 4 zou bruidsjongen kunnen zijn, maar we vinden...
Andere Reacties: 5 1-1-2009 21:36:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...