Nu Online
Momenteel zijn er 460 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

barbara
trouw 4 juli
zijn er nog bruidjes die trouwen op 4 juli 2015, hoe ver zitten jullie al?
Voorbereiding Reacties: 11 26-4-2015 22:12:53

Dieneke
Kapper regio Laarne/Kalken/Wetteren/Wichelen/Schellebelle/Lede/…
Hallo Ik trouw deze zomer en ben nog op zoek naar een kapper regio Laarne/Kalken/Wetteren/Wichelen/Schellebelle/Lede/… (of elders als de kapper aan huis komt). Ik zoek iemand die originele en moderne opsteekkapsels maakt (het ty...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 26-4-2015 22:08:58

barbara
wat denken jullie?
wat denken jullie, we trouwen om 1 u voor de wet daarna is het receptie tot 2 u op het gemeentehuis.daarna gingen we fotos trekken dicht bij het gemeentehuis maar die hebben dit nu geannuleerd, gaan wij dit nog halen als we om half 5 al in de feestza...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 26-4-2015 21:50:33

Deborah
Zelf ontwerpen LOGO
Heyla allemaal, mijn verloofde en ik wilde graag een logo met onze initialen laten maken. Bij een grafisch ontwerper vonden wij dat erg duur. De prijzen liggen tussen de 90€ en 120€. Wij wouden graag gewoon een simpel logo dus vonden dit ...
Uitnodigingen Reacties: 2 26-4-2015 21:21:25

Melissa
Elnora trouwringen
Heeft iemand ervaring met de webwinkel Elnora? 
Ceremonie Reacties: 2 26-4-2015 13:35:53

cindy
muziek intrede lied zaal
Ik vroeg me af welke lied jullie gebruiken voor het binnenkomen van de zaal. Wij wouden het bongo lied nemen maar omdat het zoveel word genomen wouden we toch iets anders en waarop we ook wat konden dansen samen met onze kindjes. Ik dacht aan pitbul...
Ideeën Reacties: 4 26-4-2015 11:31:46

Joke
Gasten antwoorden maar niet op uitnodiging
Wij trouwen op 30 mei en onze gasten werd gevraagd te antwoorden voor 1 mei. We moeten alles zelf voorzien in de zaal, vandaar dat we graag tijdig weten hoeveel gasten er effectief komen. Nog 5 dagen voor de uiterlijke datum heeft nog niet 1/3 geant...
Uitnodigingen Reacties: 14 26-4-2015 0:08:02

Astrid
feestzaal de Lemenhoek
Hey, Heeft er iemand ervaring met de feestzaal de Lemenhoek in o.l.v. waver ? groetjes Astrid
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 25-4-2015 19:47:38

Inge
Kapsel en make-up regio Londerzeel
Hallo Ik ben op zoek naar een kapster en make-up artiest (liefst maar 1 persoon) regio Londerzeel (of ruim errond uiteraard). Kent er iemand een goede? Nog een vraagje hierbij: mijn bruidsmeisje/getuige blijft slapen om te girls nighten en te helpen...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 25-4-2015 19:02:43

Stefanie
Hof Van Reyen
Hey Bruidjes! De vraag is gesteld en de eerste stappen worden gezet :DIk wou eens even informeren naar jullie ervaringen met de feestzaal Hof Van Reyen in Broechem.Alvast bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 25-4-2015 17:57:35

Deborah
Fotograaf
Hey bruidjes, Iemand ervaring met fotograaf Steven Masset? Hij is de huisfotograaf van Kasteel van Hoen. Alvast bedankt!
Fotografie Reacties: 10 25-4-2015 14:38:19

Annelien
Muzikant(en) gezocht voor receptie
Wij zijn op zoek naar een muzikant(en) voor onze receptie, iets vrolijk, floklore, gipsy,... Denk daaraan aan gitaar, accordion, draaiorgel, banjo,... Heeft iemand suggesties? Regio Mechelen. Groetjes Annelien
Muziek - Live Reacties: 7 24-4-2015 23:01:33

Sandra
Problemen betalen lightinthebox?
Hallo mede bruidjes, Ik heb zonet een bestelling willen plaatsen op de site lightinthebox en kan mijn bestelling niet betalen via mijn paypal rekening. Heeft er nog iemand dat probleem voorgehad? Ik heb contact opgenomen met lightinthebox en moet 24 ...
Voorbereiding Reacties: 6 24-4-2015 14:19:45

Robin
Oost-Vlaamse locatie ceremonie/middagreceptie
Dag mensen! Mijn verloofde en ik hebben een plek gevonden voor ons avondfeest - hoera! Nu nog een locatie voor onze trouwceremonie en aansluitende middagreceptie. Die kan in theorie ook op de locatie van ons avondfeest, maar ik zou toch graag eens wa...
Locatie Reacties: 3 24-4-2015 13:18:27

charlotte
12 september 2015
Wij zoeken nog een low budget fotograaf die ons de volledige dag (12-09-'15) wil vergezellen. We zoeken niet naar een traditionele fotograaf, er mag wel een hoekje af zijn  De ceremonie gaat door te Lier en het feest te Duffel. Het moet niet noo...
Fotografie Reacties: 9 24-4-2015 11:02:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...