Nu Online
Momenteel zijn er 409 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

kylie
En toen verandere alles!!
Hallo iedereen Gisteren nog zo getwijfeld om onze datum te vervroegen en nu de knoop doorgehakt! Van april 2014 naar september 2013. Zaal ligt vast en ceremoniemeester ook (volgende week afspraak) Amai en dit alles in 24uur :) Volgende week trouwbe...
Voorbereiding Reacties: 10 30-11-2012 11:00:45

wendy
Ideetjes versieren feesttent?
Hallo iedereen, wij trouwen op 7-9-2013 en ons feest zal doorgaan in de Beemden in Nijlen.  Nu weet ik niet zo goed wat ik zou doen qua versiering in de de feesttent.  De tafels worden gedekt, maar met de muren van de tent mag je zelf iets ...
Voorbereiding Reacties: 10 30-11-2012 10:52:56

kylie
Nieuwe datum
Koekoek Wij zijn aan het twijfelen om onze trouwdatum te veranderen naar September 2013. Is dit nog haalbaar? PS zaal zouden we al hebben. 
Voorbereiding Reacties: 6 29-11-2012 19:23:29

kristel
huwelijkskaars DIY
beste bruidjes, Vlakbij mijn woonplaats is een zorgcentrum voor mentaal gehandicapten en die mensen hebben zo'n "winkeltje" waar zij ook kaarsen verkopen. En die maken dus echt mooie dingen. Ik heb al navraag gedaan en als ik een afbeelding breng va...
Voorbereiding Reacties: 1 29-11-2012 17:31:57

Jessie
zoeken...
Dag lieve medebruidjes! Vandaag de eerste mails verstuurd voor bloemmetjes, zondag een afspraak met Jarne van Jdesign voor de video. Maar we zoeken nog heel wat (hebben nog tijd ook natuurlijk :d): - Een goede DJ (voor zowel jong als oud, en liefst...
Voorbereiding Reacties: 0 29-11-2012 9:53:37

Evy
2 keer receptie of wat?
Beste bruidjes , hier weet ik even niet hoe het in elkaar zit, wij trouwen op een vrijdagnamiddag, liefst zo laat mogelijk, denk tegen 16u30, enkel een burgerlijk huwelijk, nu weet ik niet hoe het in elkaar zit, ja 16u30 trouwen, een haluurtje tegen ...
Voorbereiding Reacties: 4 29-11-2012 9:46:52

Nathalie
weer iets om aan te vinken!!
Gisteren naar Couture Ann geweest om mijn kleedje nog eens te passen in aanwezigheid van mijn mama, en mijn oma was ook mee. En het is goedgekeurd. Blij dat ik het nog eens aangehad, want mijn kleedje is veel mooier als op de brochure! Het past mij ...
Voorbereiding Reacties: 2 29-11-2012 9:23:27

Ellen
Trouwkaart
Iemand ervaring met de website kaartcollectie.nl?
Voorbereiding Reacties: 3 29-11-2012 3:26:06

Marlies
De laatste rechte lijn....
Jaja, nu vannacht nog aan het werk, en dan zondag nog werken van 8u tot 20u. En dan meer dan een maand thuis! Eens niet moeten werken met de feestdagen, da's ook al eventjes geleden. 't is niet daarom dat we trouwen in december, maar 't is mooi meege...
Voorbereiding Reacties: 1 29-11-2012 1:21:29

kylie
Help, hoe beginnen aan de voorbereidingen
Beste Bruidjes Ik was van plan om vandaag een lijst te maken van alle dingen ( dan bedoel ik ook alles!!)die we moeten doen. Maar help... ik weet niet hoe ik eraan moet beginnen, er spookt zoveel door mijn hoofd op één en het zelfde moment...
Voorbereiding Reacties: 9 28-11-2012 20:46:20

Lynn
Nog maar 100 dagen op de teller!!!!
Vandaag staat men teller op 100 dagen en ik heb niet stilgezeten!! Ik heb de vluchtjes voor onze huwelijksreis geboekt. We zijn dit jaar al 2 maal samen ver geweest (Kenia en Thailand), dus hebben we besloten het voor de honeymoon binnen Europa te h...
Voorbereiding Reacties: 5 28-11-2012 16:52:26

fabienne
bedankingen voor de getuigen
Zoals de titel al verklap ben ik opzoek naar een leuk kado voor de getuigen en het zijn er 4. Ik had gedacht aan een bongobon. Wat vinden jullie daarvan zouden ze dat leuk vinden. Pfff heb me al rot gezocht maar voor elk wa wils te vinden is zo ...
Voorbereiding Reacties: 4 28-11-2012 16:48:36

ellen
toch 2 daagjes weg met zen 2,iemand tips voor leuk kuuroord of b&b in leuke stad?
Hoi dames, Zaterdag is eindelijk onze dag,ik kijk er zo naar uit en de zenuwen zijn voorlopig nog niet te bespeuren ;) Hopelijk blijven ze weg! Nu wilde we pas met de kindjes op vakantie maar dat kan pas in de kerstvakantie,een vriendin heeft voorge...
Voorbereiding Reacties: 3 28-11-2012 15:54:19

ilse
ja dromen hoe? EN WA?
Mijn ouders,waar ik dan de nacht ervoor ga slapen wonen in't centrum van Oud-Turnhout,middelpunt...een hoofdstraat links 200 meter van't gemeentehuis en rechts 200 meter van de kerk...nu dacht ik van te voet te gaan...(mijn zus een veertien jaar gele...
Voorbereiding Reacties: 1 28-11-2012 12:31:34

Debbie
bloemen!
Hallo bruidjes, Ben eens begonnen met prijzen opvragen van bloemisten... Kostelijk!!! Naar tschijnt wordt dit meestal gedaan: altaarstuk + 2 zijstukken. Ik vroeg me nu af of die zijstukken wel echt nodig zijn? Zijn er bruidjes die dat zonder gedaan ...
Voorbereiding Reacties: 19 28-11-2012 9:48:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...