Nu Online
Momenteel zijn er 270 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elke
Help! - dringend prifessionele ceremonie meester gezocht voor 9 mei!
Wij hebben last minute beslist dat we toch graag een ceremoniemeester zouden inhuren voor ons huwelijk op 9 mei. Kennen jullie iemand met degelijke referenties ( die dan hopelijk ook nog vrij is) - huwelijk gaat door regio Mechelen. Duizend maal dank...
Voorbereiding Reacties: 4 24-4-2015 9:14:30

Jolien
Openlucht feestlocatie
Hallo Wij plannen te trouwen op 2/07/2016 en ons droomhuwelijk is er eentje in openlucht (ceremonie en feest).  We hadden een locatie gevonden die ons leek te kunnen accomoderen, maar daar hebben we de deur nogal hard op onze neus gekregen. En...
Locatie Reacties: 3 24-4-2015 8:56:12

tinne
7 glazen flesjes van Action
Ik heb 7 flesjes te kort  Kan iemand helpen? Iemand die ze verkoopt of ze pas na 15 mei nodig heeft en mag lenen? Heb ze in de Action gekocht maar nu verkopen ze enkel nog de gekleurde. Alvast bedankt voor de hulp! https://www.pinterest.com/pi...
Voorbereiding Reacties: 3 23-4-2015 22:44:16

Heidi
Stress om kapsel
Ik vind het moeilijk om een mooi kapsel te vinden dat bij mij past. Op het internet zijn al die vrouwen perfect, maar ik eigenlijk niet. Hebben jullie tips?
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 23-4-2015 21:08:46

Nellie
Kent iemand de titel van dit liedje?
Hey,Ik zoek de titel en uitvoerder van een liedje... Het is het eerste liedje (het instrumentale liedje) van dit filmpje... Heb me al suf gezocht maar kan het maar niet vinden...  http://www.jefcelen.be/huweli...
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 23-4-2015 19:44:02

evy
"gat" tussen trouw en avondfeest
Hey bruidjes en bruidegommen, Wij trouwen volgend jaar in Putte. Dat zal enkel voor de gemeente zijn en al om 12u 's middags plaatsvinden. Ons avondfeest start pas 's om half 7. Het plan is om na de trouw in het gemeentehuis met onze suite naar ons...
Voorbereiding Reacties: 8 23-4-2015 16:14:49

Jolien
Rode loper
Iemand die zijn rode loper wegdoet ? regio west vlaanderen  
Ceremonie Reacties: 0 23-4-2015 15:29:39

cindy
make up proef nummer 2
Ik heb gisteren mijn tweede make up proef gedaan en ik was hier ontzettend blij mee. De eerste x vond ik het allemaal over de top en nu was het meer naturel and I love it. Toen ik mijn dochtertje gisteren van school ging halen vond iedereen dat ik e...
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 23-4-2015 13:12:21

Gert
Lezing huwelijk
Hoi allemaal, Wij zijn een koppel dat erover nadenkt om te trouwen, maar we zijn niet zeker waarom en wat dit allemaal voor gevolgen heeft. Ook zijn wij op zoek naar een alternatieve ceremonie. Ik las dat er bij ons in de buurt een lezing plaatsvi...
Juridisch Reacties: 1 23-4-2015 10:58:44

Elien
Originele manier tegen ouders vertellen
Hallo iedereen, Wij zoeken een toffe manier om tegen onze mama's te vertellen dat we verloofd zijn. Onze papa's wisten al dat het eraan zat te komen (hij heeft traditioneel mijn hand gevraagd), maar nu moeten we het nog op een toffe manier tegen onze...
Ideeën Reacties: 5 23-4-2015 10:21:31

Elly
bedankje getuigen ???
Hoi hoi, Alles bijna klaar voor onze dag, alleen nog een bedankje zoeken voor onze getuigen. Wie heeft er leuke ideetjes ??? Bedankt ! Elly
Voorbereiding Reacties: 6 22-4-2015 21:37:18

karine
Make-up
Wij zijn op zoek naar een visagiste aan huis , voor vlaams Brabant
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 22-4-2015 20:22:50

Sarah
Dagplanning op uitnodiging
Wij zouden voor onze suite een apart kaartje bij de uitnodiging zetten met de dagplanning op. Nu is het zo dat wij tussen 13u en 17u eigenlijk niets voor hen voorzien hebben aangezien we dan onze trouwfoto's laten nemen. Hoe vermeld ik dit best op da...
Uitnodigingen Reacties: 3 22-4-2015 16:36:53

Zara
Ben ik Bridezilla aan het worden?!?
Bruidjes, graag had ik toch even jullie gedacht geweten...Wij trouwen op 27/06/2015. Perfectionistisch zoals ik ben, ben ik reeds zeer vroeg op zoek gegaan naar mijn perfecte bruidsjurk. Ik vond hem in september 2014. Nu we zijn April/2015 en ik hem ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 22-4-2015 16:01:52

Jas
Geloftes volgorde
Hallo mede-bruidjes, Misschien een stomme vraag maar in welke volgorde doen jullie de geloftes. Is het eerst de bruidegom of eerst de bruid? Want op de huwelijken die ik geweest ben, was het telkens verschillend...
Ceremonie Reacties: 2 22-4-2015 13:41:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...