Nu Online
Momenteel zijn er 480 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Birgit
keuze trouwzaal
 Hey iedereen, Wij trouwen in oktober en twijfelen tussen twee zalen: Park Rodenbach in Roeselare en Hof Ter Heulebeke in Beselare.Wij hebben zelf nog geen trouw meegemaakt in één van die zalen. Iemand die ons ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 22-4-2015 13:39:28

Libertyke
Ervaring locatie Loweide & Feestzaal Blauwe Toren
Dag bruidjes, zijn er hier onder jullie die ervaring hebben met de locaties 'Loweide' in Moerbrugge/Oostkamp & 'Feestzaal Nieuwe Blauwe Toren' te Zuienkerke? Ik heb hier nog niets over gelezen op dit forum, maar misschien zijn er wel die daar h...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 22-4-2015 13:31:22

cynthia
Traiteur Leconte/Sir Catering
Dag iedereen,Onze feestzaal ligt vast. Volgende stap, traiteur... We hebben ondertussen offertes ontvangen van verschillende traiteurs. Traiteur Leconte spreekt ons wel aan. Maar wat voor ons een groot struikelblok is, is het feit dat...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 22-4-2015 11:37:14

lynn
twijfeld....
heyla..is twijfel of ik een weddingplanner ga nemen voor op onze dag..wie doe er da? ik wil gewoon dat deze dag volgens plan verloopt... iemand suggesties?? grtjus lynn
Voorbereiding Reacties: 7 22-4-2015 10:10:10

Anke
Nieuw hier + Hof ten Laere Schelle
Hey iedereen, Na een tijdje dit forum stiekem gevolgd te hebben, kan ik eindelijk officieel zeggen dat ik ga trouwen :-) Hierbij dan ook mijn eerste vraag, wie heeft er ervaring met het Hof ten Laere in Schelle (prijs, regeling,...)? Grtjs
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 22-4-2015 9:25:14

virginie
Datum
Hoi iedereen. Wij hebben nog geen vaste datum voor ons huwelijk. Maar zouden graag nog dit jaar huwen. Hoelang op voorhand begin je het best met alles?
Voorbereiding Reacties: 10 21-4-2015 23:31:28

Christ
Vraagje aan handelaars - prospecten
Beste mede-handelaars, Kunnen jullie ook bij jullie account de prospecten niet meer bekijken? Greetz,Christ  
Ideeën Reacties: 5 21-4-2015 21:15:02

Sarah
dans ouders
Welk nummer nemen jullie om met de ouders te dansen?
Openingsdans Reacties: 8 21-4-2015 21:05:44

Charlotte
Geen wit dragen vermelden aan gasten?
Hallo allemaal, Ik ben van mening dat, ongeacht de kleur van de bruidsjurk, je als gast op een bruiloft NIET in het wit (of crème, heel licht pastelroos, heel licht beige,...) komt.Helaas is bijvoorbeeld de nicht van mijn to...
Uitnodigingen Reacties: 37 21-4-2015 14:45:09

Melissa
Naamverandering
Ik wil graag (op de ouderwetse manier) de naam van mijn vriend aannemen na ons huwelijk. Is dat iets die automatisch gebeurd of moet je daarvoor betalen, en hoe gaat dat dan ins ijn werk?  Ben ik dan Mevrouw (mijn achternaam,) (zijn achternaam)?...
Juridisch Reacties: 2 21-4-2015 14:37:42

Sara
Trouwjurken
Hoi damesZoek je nog een betaalbare nieuwe trouwjurk?Ik heb 4 knappe trouwjurken die ik ooit hebt gekocht.Stuur mij een mailtje voor foto's: soesa@hotmail.be  
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 21-4-2015 14:31:41

Wendy
Op zoek naar betaalbare haarpinnen
Goedemorgen,Wie weet waar ik haarpinnen kan vinden tegen een redelijke prijs?Groetjes  
Kledij - Accessoires Reacties: 5 21-4-2015 9:05:52

veronique
Kapper die aan huis komt voor bruidskapsel in Hasselt
Dag medebruidjes, ik ben nog op zoek naar een kapper die aan huis komt (ook voor proefkapsel) Ik trouw op 6 juni en ben er nog steeds niet uit wat ik wil met mijn haar.. Is half lang.. Gewoon los of vast en opgestoken maar daar zi...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 20-4-2015 22:04:53

Charlotte
Help! DJ limburg: Johan Synaeve, Robby Pipeleers of Kurt's DJ team??
Dag allemaal, Wij hebben drie dj's bezocht en moeten nu een keuze maken... Maar het is moeilijk want bij alledrie hadden we een goed gevoel. Heeft iemand recente ervaring met DJ Robby Pipeleers, DJ Senor Funk (Johan Synaeve) of Kurt's DJ team? Ik h...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 20-4-2015 21:04:35

Sofie
Dagplanning - duur receptie
Hallo allemaal! Wij zitten een beetje vast met de duur van de receptie. Onze dag zal geen groot avondfeest bevatten maar zou volgende indeling hebben: Burgerlijke trouw - fotoshoot koppel - ceremonie - receptie - diner in erg beperkte kring (10 - 15...
Voorbereiding Reacties: 10 20-4-2015 19:35:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...