Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

marijke
leuke activiteit na burgerlijk: ieder op eigen kosten?
Hey Bruidjes!!!   Wij trouwen burgerlijk in kleine comité (ouders, zussen en schoonbroers en getuigen) om 14 uur.Ik zou graag daarna samen iets gaan doen. Sowieso voorzien we dat we na het huwelijk samen iets gaan eten, maar ik zou graag ...
Ideeën Reacties: 5 30-3-2010 10:49:33

kristel
soort kar gezocht of ander middel
haal wij trouwen voor de kerk dit jaar , op dezelfde dag als we 10 jr geleden voor de wet zijn getrouwd inmiddel hebben we zelf een aantal bruidskindjes om voor te lopen we hebben 5 dochters en 2 zonen, nu is het zo dat onze jongste dochter nog n...
Ideeën Reacties: 2 30-3-2010 1:31:59

Halloki
Ideetjes kids trouwfeest
Hallo, iemand enkele leuke ideetjes om iets te geven aan kindjes op de receptie. vb. zakje snoep, lollies, ... als bedanking. De volwassenen ontvangen ook nog een kaartje.
Ideeën Reacties: 4 29-3-2010 20:35:05

Elien
balpennen bedrukken & magneetjes
Beste,   Ik had graag voor de misviering aan iedereen een balpen gegeven die bedrukt is met een foto en tekst van ons. Voor het avondfeest had ik graag magneetjes gemaakt met ook foto en tekst.   Weet er iemand waar ik dit GOEDKOOP kan...
Ideeën Reacties: 5 29-3-2010 11:15:01

katrien
bruids suiker!
Hey, Wie weet er soms een goed adresje voor bruidssuiker??     Groetjes Katrien xxxx
Ideeën Reacties: 4 28-3-2010 5:38:01

katrien
Dessert!!!
Hey, Ik trouw op 1oktober 2010. Wij zijn nog op zoek naar het dessert. Wie weet er een goed adres voor nagerechten of een bakker??? Wel regio brugge.     Mercikes   Katrienxxx
Ideeën Reacties: 1 26-3-2010 22:08:35

Tamara
Tafelnamen landkaart
Hallo Bruidjes allemaal.   10 juli is het zover, nog 105 dagen, de zenuwen komen stilaan.  De uitnodigingen zijn bijna allemaal de deur uit, en nu zijn we op zoek naar een idee voor de tafelnamen van de feest.  We zouden graag werken...
Ideeën Reacties: 4 26-3-2010 15:42:43

Dorien
BRief aan ouders en getuigen: voorbeeldjes gezocht
Hey!   Ik las hier een paar pagina's verder dat sommigen een 'bedankings'brief aan hun getuigen en ouders geven. Dat vind ik echt een prachtig idee! Ik weet, dat moet iets persoonlijks zijn, maar ben zelf niet zo creatief. Zouden jullie het zien...
Ideeën Reacties: 2 25-3-2010 23:05:59

hannelore
geen trouwringen
Ik ben niet zo voor die dingen (ik draag niet graag ringen)... en buiten iets in goud ben ik aan alles allergisch. en iets kopen alleen voor de ceremonie dat dan in de kast ligt vind ik weggesmeten geld. ik wil ook niet in de plaats een armbandje of ...
Ideeën Reacties: 11 25-3-2010 15:32:49

julie
ijskarretje aan stadhuis
Hallo, Wij zouden onze trouw in het stadhuis graag willen eindigen met een ijskarretje dat iedereen trakteert op een ijsje als we buitenkomen. Heeft er iemand tips om dit te vinden omgeving oost-vlaanderen? Weten jullie of dit eigenlijk mag, een...
Ideeën Reacties: 4 24-3-2010 16:22:52

Sabrina
Brandweerwagen om kindje in te vervoeren?
hoi iedereen   Wij zijn opzoek naar een speelgoed brandweerwagen, Ik trouw met een brandweer man en als verrassing zouden we graag zijn pete kindje van ong 4maanden oud op een kussen of deken in zo een brandweer wagen leggen. Dat zou dan vo...
Ideeën Reacties: 3 23-3-2010 15:43:15

katrien
Ontbijt!
Hey, Ik heb mss een raar vraagje voor jullie. Op de ochtend van mijn trouw zou ik graag een ontbijt aan huis laten komen. Mijn vader en broer zijn dan al aanwezig in huis en zou graag een moment samen hebben met hun. Ik zou hen willen trakteren o...
Ideeën Reacties: 7 22-3-2010 19:35:04

Wendy
Groot plastic spaarvarken
Hallo,   Ik ben op zoek naar een GROOT plastieken spaarvarken om op de avond van ons feest alle enveloppen in te verzamelen ... Je weet wel ... zo van die plastieken spaarvarkens die je jaren geleden overal kreeg als eindejaarsgeschenk ... ma...
Ideeën Reacties: 6 22-3-2010 14:27:51

Dorien
Gezocht: Ontbijtservice in De Panne
Hallo,   Om mijn aanstaande ventje te verrassen na onze huwelijksnacht ben ik op zoek naar een ontbijtservice in de regio De Panne die ontbijtmanden aan huis levert. Ik heb al een serieuze google-zoektocht achter de rug maar vind niets... Daar...
Ideeën Reacties: 5 22-3-2010 14:20:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...