Nu Online
Momenteel zijn er 348 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Martine
Aaahhh! Grote familiestress!
Aaahhh! We raken er langs geen kanten uit. Mijn familie is gewoon té groot. Mijn moeder heeft 6 zussen en 1 broer en mijn vader heeft 2 zussen en nog 4 broers (al 3 broers overleden, oorspronkelijk waren ze daar met 7 broers). En jep, die zijn ...
Voorbereiding Reacties: 15 23-11-2012 21:26:19

Debbie
bedrukte servietten
zijn er bruidjes die hun eigen 'logo' laten drukken hebben op servietten, ik vind op trouwsites wel servietten die je kan personaliseren met de namen en datum erop maar niet dat je je eigen logo kan uploaden.
Voorbereiding Reacties: 0 23-11-2012 11:48:26

Caroline
Wat wanneer regelen.
Dag bruidjes, Ik had eens de vraag wat wanneer jullie hebben geregeld. We hebben onze feestzaal al vast liggen. Onze fotograaf moet alleen nog op de hoogte gebracht worden dat hij het mag doen. En voor de rest wou ik eens vragen wanneer jullie alle...
Voorbereiding Reacties: 11 22-11-2012 14:32:29

Carrie
mooie korte tekstjes voor vrijgezellen-boekje vriendin
Hallo medebruidjes, Ik heb even wat hulp nodig ! Een goede vriendin heeft volgende week haar vrijgzellen-avondje. Wij gaan een boekje maken met allerlei typische dingen in, foto's van het koppel als ze pas samen waren, anekdotes uit haar vrijgezell...
Voorbereiding Reacties: 5 22-11-2012 11:26:11

Kelly
aperitief thuis voor vertrek gemeentehuis
Hoi allemaal, zit een beetje in de knoop met m'n planning. om 10u komt de bus mijn verloofde ophalen, bij zijn ouders thuis (hij gaat terug thuis slapen). Ik blijf thuis slapen met mijn dochtertje. Dan komen zij mij thuis ophalen, is maar 1 minuut ...
Voorbereiding Reacties: 2 22-11-2012 9:05:11

shanna
Schrappen van het lijstje
De laatste twee weken veel kunnen regelen! De ringen zijn gekozen en in april mogen we mee in het atelier om mee te kijken hoe ze alles afwerken. De huwelijksreis is ook al geboekt en vandaag kwam de pastoor langs. De grote lijnen van het misboekje...
Voorbereiding Reacties: 2 21-11-2012 22:08:19

Reeja
Bedankt vadertje staat: annulatie trouwdatum
Ik baal echt echt enorm! Vandaag berekening gekregen van boekhouder en de belastingen dit jaar gooien roet in het eten voor ons trouwfeest. Mijn vriend is zelfstandige en werkelijk elk jaar krijgt hij leuke 'cadeautjes' van vadertje staat: dit jaar b...
Voorbereiding Reacties: 24 21-11-2012 19:22:18

Mieke
Schieting ??
Hey Bruidjes, Mijn toekomistige wil de donderdag voor onze trouw een schieting houden. Nu heb ik geen flauw benul van wat dit juist inhoud . Ik had er tot voor kort eigenlijk nog nooit van gehoord. Wie weet er iets meer over deze traditie en wordt ...
Voorbereiding Reacties: 13 21-11-2012 12:34:03

Anja
Ringkussentje
Hoi dames, Aangezien er nog maar 49 dagen op onze teller staan, begin ik stilaan de laatste spulletjes bij elkaar te zoeken. Ik vroeg mij af waar jullie, jullie ringkussentje (of iets dergelijks) hebben gevonden. Bij ons huwelijk zal ons zoontje, di...
Voorbereiding Reacties: 5 21-11-2012 12:31:46

sofie
knopen
Dag dames, Graag had ik gewerkt met knopen in de versiering, maar dat is natuurlijk niet goedkoop. Zijn er onder jullie die een tip kunnen geven waar ik een site of dergelijke kan  vinden waar je (goedkoper) knopen kan kopen? In de Veritas hebb...
Voorbereiding Reacties: 5 21-11-2012 12:24:29

sandra
spulletjes te koop
Ondertussen al even getrouwd dus stilletjes aan tijd om spulletjes te verkopen http://www.2dehands.be/listuser/3908739/?p=all&locale=all => tiara => paraplu zwart en wit => enveloppendoos => ringdoosje => kleed van dochtertje =>...
Voorbereiding Reacties: 0 20-11-2012 22:37:15

kylie
De eerste naar onze dag...
Hallo  iedereen, Vorige zaterdag heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraagd. Iedereen blij en gelukkig :) Wij hebben ondertussen al besloten dat het april 2014 wordt, over de dag zijn we nog niet zeker. Nu zijn wij benieuwd wat jullie allemaal...
Voorbereiding Reacties: 8 20-11-2012 20:43:19

krista
09/08/2013
een vraagje... zijn er nog bruidjes die trouwen 09/08/2013??? gewoon uit nieuwsgierigheid :-)
Voorbereiding Reacties: 10 20-11-2012 16:37:48

Michèle
De stress begint te komen
De teller staat ondertussen op 10dagen! En de stress begint te komen. Tot nu toe ben ik altijd heel rustig geweest, maar nu het zo dichtbij komt neemt de stress wel toe! Normaal waarschijnlijk! We kijken er enorm naar uit, maar ben stiekem ook een be...
Voorbereiding Reacties: 10 20-11-2012 12:32:36

Nathalie
lay out uitnodigingen
Hey dames! Wij gingen normaal gezien onze uitnodigingen zelf maken, maar zien hier nu wat tegen op. We gaan dus kijken om een uitnodiging uit te zoeken. Maar nu is mijn vraag, ik had graag dezelfde lay out gehad van de uitnodiging als voor het m...
Voorbereiding Reacties: 5 20-11-2012 12:06:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...