Nu Online
Momenteel zijn er 348 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Inge
Kasteel Van Nieuwland (De postiljon) of Berkenhof
Hallo allemaal Op een week tijd ben ik er toch in geslaagd om 2 opties op feestzalen te verkrijgen, mede door jullie tips. Hoera! Nu moeten we kiezen uit kasteel van nieuwland in aarschot of berkenhof in bierbeek. Het kasteel heeft wat meer vrijheid...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 20-4-2015 18:58:43

Inge
Schoenen voor heel smalle voeten
Hallo lieve bruidjes Mijn kleed heb ik al, nu moet ik op zoek naar schoenen. Ik heb echter heel moeilijke voeten, ze zijn nl heel smal. Ik kan geen pumps dragen, en geen ballerina's, die vallen gewoon allemaal uit. Ik ben dus op zoek naar een schoen...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 20-4-2015 18:55:02

Katrien
Vervolg slechte pasbeurt
Hoi allemaal, Enkele weken geleden zette ik hier het verslag van mijn enorm tegenvallende pasbeurt bij Linx Hasselt. Kort samengevat was het toen: een vervelende naaister (een andere dan de eerste keer), die heel opdringerig was en dingen wou verand...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 20-4-2015 13:33:45

lynn
gezocht winkel
Heyla..heb over een maand een winkeltje zien staen opd website waar je van alls kan kopn voor bedenkingen voor gasten..ouders..getuige had het opgeschreven maar vin het nergens weer..denk da et de kantn vn Roeselare moe geweest zin..wie kan me helpe...
Voorbereiding Reacties: 1 20-4-2015 13:03:02

Wendy
Welke make-up gebruiken of kent iemand een goede schminkster?
Hallo allemaal,Binnenkort moet ik naar een bruiloft en ik zou heel graag willen weten welke kleuren van oogschaduw te gebruiken.Misschien interessant om te weten, ik heb een roze jurk met metallic schoenen. Of kent er iemand een ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 20-4-2015 11:36:44

Dominique
Transparante paraplu
Hey, Iemand een idee waar ik een transparante paraplu kan kopen? Merci!
Kledij - Accessoires Reacties: 5 20-4-2015 11:31:07

Steven
Vraagje ivm websites :-)
Dag iedereen,  heeft er iemand toevallig ervaring met volgende website:  www.lemony.be alvast bedankt,  groetjes Dorien 
Kledij - Accessoires Reacties: 4 19-4-2015 20:45:36

Vicky
Dringend fotolocatie binnen regio Lier gezocht!
Hoi iedereen! Nu vrijdag 24 april is onze trouwdag. Aangezien de weersvoorspellingen toch wel wat kans op regen en buien melden zijn we dus nog op zoek naar mogelijke binnenlocaties voor de fotoshoots. Hebben jullie ideetjes in de regio Lier-Nijlen...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 19-4-2015 20:40:27

Carmen
Ervaringen, geruchten over Salons Vaernewijck in Kuurne?
Hallo  In Kuurne heb je natuurlijk Maelstede, maar blijkbaar ook Vaernewijck. Ziet er super mooi uit, hebben een accomodatie voor een ceremonie en een mooie tuin. Maar heeft iemand ervaring? Ik kan hier zo weinig over terug vinden! 
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 19-4-2015 20:13:19

Silke
Fotograaf gezocht voor 8-8-15
Dag allemaal, wij zoeken een fotograaf voor onze trouw in Brussel en Humbeek op 8/8/15. We hebben een voorkeur voor wat meer originele en spontane foto's; Zijn er leuke fotografen die nog vrij zijn die dag? Groetjes en bedankt!
Fotografie Reacties: 9 19-4-2015 13:01:22

lindsey
waar blijven de huwelijksverslagen?? :-) :-)
hey iedereen, is het niet opvallend hoe weinig huwelijksverslagen op het forum passeren. Sommigen zijn in het afgelopen jaar dat ik me hier aangemeld heb getrouwd en vraag me soms echt af hoe alles verlopen is ? maar blijft zo st...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 5 19-4-2015 12:07:41

Sofie
Te koop: houten tafelnummers
2 sets houten nummers in vorm van een hartje. Supermooi als tafelnummering op je trouwfeest. In perfecte staat €5 per set + verzendingskosten http://www.2dehands.be/huis-meubelen/curiosa/tafelaccessoires/houten-nummers-234114213.html
Ideeën Reacties: 0 19-4-2015 11:52:51

Anneleen
Kapper + make-up regio Mechelen
Ik ben nog op zoek naar iemand die mijn haar en make-up wil verzorgen voor mijn huwelijk op 27 juni 2015. Ik had namelijk al iemand die met mij wou samenwerken maar die heeft NU... laten weten dat ze die dag niet meer kan. Ik moet dus last-minute op ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 19-4-2015 10:12:30

Jessie
Trouwen voor de kerk
Dag bruidjes, Even een vraagje. Zijn er nog veel bruidjes die trouwen voor de kerk? We hadden woensdag een gesprek met onze deken. Hij zei dat op de ondertrouw een aantal vragen gesteld worden om te kijken of je toelating krijgt om te trouwen. Zijn...
Ceremonie Reacties: 16 18-4-2015 18:59:22

Virginie
Logostempel
Mijn partner en ik hadden graag een stempel met logo laten ontwerpen voor op onze uitnodigingen, iemand een idee waar dit deftig kan gebeuren voor een redelijke prijs.
Voorbereiding Reacties: 4 18-4-2015 18:20:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...