Nu Online
Momenteel zijn er 311 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Marieke
Vrijgezellenfeest - idee'tjes
Bruidjes!Met ons huwelijk van 18 april in het vooruitzicht, had ik een vraagje.Doen jullie een vrijgezellenfeestje?Zo ja, man & vrouw samen of niet?Wij zijn beiden zo geen uitgaanders (vroeger wel hihi, maar nu niet meer).Dus voor mij is met ...
Andere Reacties: 14 23-12-2008 16:56:39

ellen
benaming: alternatieve viering
hey allemaal, misschien hebben jullie creatieve ideeën.deze zomer hebben we een ceremonie met het uvv. ik wil echter een woord gebruiken die de volledige lading dekt we verbinden ons & het is niet christelijk / kerkelijk.alternatieve viering...
Andere Reacties: 4 23-12-2008 16:12:43

sofie
liedjes om te zingen
Ik ben op zoek naar liedjes die door vrienden gezongen kunnen worden. Geen professionele zangers, dus t moeten liedjes zijn met mooie tekst en toch niet al te moeilijk om te zingen. Liefst zo van die vrolijke liedjes, dat is volgens mij eenvoudiger t...
Andere Reacties: 2 23-12-2008 15:32:53

barbara
Bruidstaart/Koekjesfee
Hallo!Ik zie hier een aantal bruidjes die een taart besteld hebben bij de Koekjesfee. Betalen jullie dan werkelijk 1000euro voor een taart (als je rekent 120 pers. à 7 euro PP + vervoerskosten). We hebben een ruim budget maar dit vind ik toch ov...
Andere Reacties: 6 23-12-2008 14:05:27

Marieke
Dansclub regio Hamme - OVL
Hallo bruidjes!Ik ben op zoek naar een Dansschool Regio Hamme OVL waar we nu nog kunnen aansluiten.Ons huwelijk is 18/04 en ik had graag een paar danslessgen gevolgd.Het jammere is dat blijkbaar veel dansscholen al in sept. gestart zijn.Wie kan me he...
Andere Reacties: 4 23-12-2008 11:51:36

stefanie
bedankingskaartjes
hoi hoi iedereen...Ik heb een vraagje, wij zouden willen onze bedankingskaartjes meteen geven na het feest, als de mensen weggaan. Wezouden wel geen foto gebruiken van ons huwelijk maar een foto die we nu zelf getrokken hebben. Dan kunnen we die zelf...
Andere Reacties: 5 23-12-2008 9:21:44

HEIDI
uitnodiging in filmticket
kan er ons iemand helpen met zo n ticket?dank u
Andere Reacties: 3 22-12-2008 22:02:42

HEIDI
thema film
hallowij willen graag rond het thema film werkenhebben jullie nog ideeen?we zouden onze ontnodiging als een film ticket maken,ev de tafel elk een andere naam van een film,bedankingskaartje in filmstrook,help nog ideeen of aanvullers
Andere Reacties: 5 22-12-2008 22:00:40

franca
cameraman regio bilzen
hallo ik ben op zoek naar een cameraman, wie kan me helpen regio bilzengrtjs
Andere Reacties: 2 22-12-2008 18:37:47

Joke
Vragen babbelbox
Hey iedereen,Wij zouden op ons huwelijksfeest een babbelbox willen zetten en hiervoor zijn we nog op zoek naar leuke en originele vragen. Wie heeft hiervoor orginele ideeën?Groetjes,Joke
Andere Reacties: 1 22-12-2008 18:10:35

Leentje
(binnen)locatie foto's diepenbeek-hasselt
Hallo, 26 september 2009 trouwen mijn vriend en ik. Ons feest zal doorgaan in Diepenbeek. We zijn nog op zoek naar originele locaties om foto's te nemen. Alden Biesen is wel leuk, maar een oude schuur/loods, een andere kleurrijke locatie is ook pleza...
Andere Reacties: 2 22-12-2008 17:52:55

Patricia
Fotograaf / videograaf regio Aalst - Geraardsbergen
Dag allemaalIk ben ook zoek naar een goede fotograaf / videograaf regio Aalst - Geraardsbergen die toch niet al te duur is. Wij trouwen voor de wet in Aalst en voor de kerk in Geraardsbergen. Hoelang worden er eigenlijk foto's getrokken op de trouwda...
Andere Reacties: 6 22-12-2008 17:51:44

Inneke
het is zover - verlovingsfeest
Goedemiddag Bruidjes,Sinds dit weekend mag ik me er ook echt gaan bijvoelen. En ik mag het zeggen ik ben verloofd!Eén van de eerste vragen van mijn ouders was... Houden jullie een verlovingsfeest?Wordt dat veel gedaan en wat houdt dat juist in?...
Andere Reacties: 12 22-12-2008 10:45:18

Liese
kleding volwassen bruidsmeisjes?
Hoi bruidjes,wij zijn op zoek naar een zaak regio Limburg/Vlaams-Brabant waar we mooie kleedjes voor de volwassen bruidsmeisjes kunnen:- kopen voor een lage prijs, - huren,- of laten maken. Wie kan ons hierbij helpen aub?Alvast bedankt!Groetjes,Liese
Andere Reacties: 3 22-12-2008 9:48:40

stefanie
ff stress
hoi hoi iedereen wij trouwen op 25/09/09 en zie er zo naar uit!! maar soms ben ik toch wel eens bang want hoe gaan we da in hemelsnaam allemaal betalen? Ikzelf ben zelfstandige en der komt dus niet veel binnen van aan mijn kant... soms lig ik er 's n...
Andere Reacties: 10 22-12-2008 7:39:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...