Nu Online
Momenteel zijn er 337 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Elien
op reis voor huwelijk?
Hallo,   wij trouwen op 27augustus 2010. Na deze dag hebben wij geen tijd om op huwelijksreis te vertrekken (misschien wel een dag of 2, maar ik ben leerkracht en moet op 1 september alweer paraat staan) Maar nu heeft mijn vriend het idee om er...
Ideeën Reacties: 10 17-3-2010 19:37:12

Jennifer
kadotip, kado, geschenken... helluupp
dag bruidjes in spé,... bij mij staan momenteel nog 134dagen op de teller, het begint stilaan dichterbij te komen.  Ik kreeg overlangs een vraag van men moeder. We hebben op onze uitnodiging als kadotip en (envelopje) gezet. Nu vroeg men m...
Ideeën Reacties: 9 17-3-2010 19:13:44

grietje
avondinvulling
Hallo, we zijn er eindelijk uit dat we 's avonds geen groot feest met band willen geven, maar dat we deze avond meer op een intieme wijze met naaste fam en vrienden ( ongeveer 40 man ) willen vieren dmv een goed diner. Maar we willen juist niet dat z...
Ideeën Reacties: 3 16-3-2010 21:28:57

lesley
sos tafelversiering
ons eerste keuze was als tafelstukken, ballonversiering te nemen. wij hebben dan ook meerdere malen de winkel dichtst in onze buurt gecontacteerd en na herhaaldelijke loze beloften ben ik tot de conclussie gekomen dat ze helemaal niet betrouwbaar is ...
Ideeën Reacties: 8 16-3-2010 21:03:06

elke
Waar bellenblazers kopen?
Hallo allemaal!   Wij willen aan de kindjes die aan de kerk staan graag snoepjes geven en een bellenblazer. Op die bellenblazer gaan we wel een sticker plakken met dezelfde tekening als op onze uitnodigingen, en uteraard ook onze namen en de d...
Ideeën Reacties: 7 15-3-2010 19:22:07

Sandra
Gepersonaliseerde Lego(r) als geschenk gasten of kinderen
Beste,   Bij deze stellen wij graag Mijn Blokje voor, een uniek initiatief waarbij Lego wordt gepersonaliseerd op maat van onze klanten. Wij zijn begonnen met doopsuikerconcepten maar krijgen de laatste tijd ook meer en meer vragen van aanstaa...
Ideeën Reacties: 1 15-3-2010 16:30:22

ANNELIES
bedankingen
Hoe maken jullie aan de gasten duidelijk dat er maar 1 bedanking per koppel of gezin is?
Ideeën Reacties: 7 14-3-2010 22:01:39

Sofie
beren voor kindjes
Hallo iedereen   Ik ben op zoek naar 2 knuffels om aan mijn bruidskindjes te geven. Wat geven jullie? Waar gehaald? Graag wil ik knuffels die echt bruid(egom)skleren dragen. of die er naar verwijzen. wie kan me helpen?   groetje...
Ideeën Reacties: 9 14-3-2010 10:25:11

Evi
ideetjes voor ons thema
Hoi, wij hebben beslist om als thema voor ons huwelijk strand / zee te gebruiken. We wilden dat als rode draad gedurende de hele dag gebruiken vanaf de uitnodigingen tot en met de bedankjes. Zijn er mensen die nog leuke ideetjes hebben hieromtrent...
Ideeën Reacties: 2 13-3-2010 15:10:05

Tom
Speech avondfeest
Bij een avondfeest hoort natuurlijk een speech van de bruidegom. Ik weet niet hoe en waar ik mee moet beginnen. Wie kan me aan ideeën helpen. Tips of speech van jullie zijn welkom.
Ideeën Reacties: 8 12-3-2010 20:30:52

Benedikte
ijskar aan de kerk?
Hallo,   Het leek ons leuk om aan het einde van de mis een ijskar te laten komen en dan bij het buitenkomen van de kerk bonnetjes uit te delen zodat iedereen 1 ijsje kan nemen. We zouden een ijskar kunnen vragen om die dag, op dat ogenb...
Ideeën Reacties: 4 12-3-2010 13:28:18

Kathleen
Sicilië of Kroatië
Hallo iedereen   Wij moeten dringend gaan beslissen over onze huwelijksreis maar we blijven twijfelen over Kroatië en Sicilië. Voordelen bij Kroatië zijn dat het volledig nieuw land is voor ons en dat het nu nog te betalen is. B...
Ideeën Reacties: 8 12-3-2010 12:18:24

Niki
Onderzoek
Lieve aanstaande bruidjes,  Aller eerst, van harte gefeliciteerd!!!  Ik ben een student die momenteel werkt aan een onderzoek op het gebied van bruiloften en weddingplanners. Het zou mij enorm helpen als jullie de volgende enquete voo...
Ideeën Reacties: 0 12-3-2010 11:44:47

Wendy
Bedankjes...
Hoi Bruidjes,   Voorzien jullie ook bedankjes voor de mensen van de receptie? Of enkel voor het avondfeest?   Groetjes, Wendy
Ideeën Reacties: 9 11-3-2010 21:21:38

Davy
Garçons avondfeest
Hallo, Wij zijn nog op zoek naar garçons voor op het avondfeest (4 à 5 mensen). Weet er iemand die te vinden in de buurt van Meeuwen-Gruitrode (Limburg). Mercikes.
Ideeën Reacties: 5 10-3-2010 22:41:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...