Nu Online
Momenteel zijn er 393 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

daniella
koetshuis bokrijk
iemand ervaring met koetshuis op domein van bokrijk? alle reacties welkom
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 23-10-2009 12:22:03

Lynn
Hilton Antwerpen / Alta Ripa II Oud-Turnhout
Hallo iedereenIk en mijn vriend hebben besloten om te trouwen. Beide willen wij een huwelijk met alles erop en eraan. Heeft iemand enig idee hoeveel het ongeveer kost om te trouwen in het Hilton Hotel in Antwerpen of in Alta Ripa II in Oud-Turnhout. ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 22-10-2009 21:23:01

B
Speelhof Sint-Truiden?
Dag mede-verloofden - ik postte een tijdje geleden de vraag of iemand ervaring had met het Speelhof (Tiendeschuur) in Sint-Truiden als feestzaal? Kreeg toen geen antwoord, dus ik hoop bij deze dat er alsnog iemand me wat verder kan helpen... we onder...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 22-10-2009 14:23:50

Dirk
Koloniënpaleis Tervuren
Wie heeft er al een trouwfeest gedaan in het Koloniënpaleis in Tervuren?Kan je iets meer zeggen over de prijs?Alvast bedankt voor de reacties!Dirk
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 21-10-2009 21:41:03

Sarah
zaal regio Zottegem
HalloWe zijn op zoek naar een feestzaal voor onze trouwhet zou in de regio Zottegem-Merelbeke-Gent zonder enige catering verplichting want het budget is te krapgroetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 21-10-2009 13:56:37

véronique
nog steeds geen zaal
Hallo allemaal,wij zijn nog steeds op zoek naar een feestzaal. We hebben al enkele opties, maar de prijzen zijn nogal duur. De zaal waar we echt graag willen, is echt ongelooflijk duur. En dat heb ik er niet voor over. Nu denken we erover na om onze ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 21-10-2009 13:31:36

Ingrid
Orangerie 't Krekelhof Kuringen
Hallo, mijn beste vriendin is onlangs getrouwd en ik wilde toch even kwijt dat het een geweldige dag was. Ze had haar feest gegeven in 'Het Krekelhof' in Kuringen en ik moet zeggen : het was echt af. Mooie lokatie met super lekker eten. Een aanra...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 21-10-2009 9:13:12

Lieve
Kasteel rivierenhof
Wij denken onze droomzaal gevonden te hebben in kasteel Rivierenhof... Zijn er mensen die al ervaring hebben met deze locatie? Positief/negatief? Het enige dat ons best wel verbaast is dat hij op allebei onze data (we trouwen maar 1x hoor, we waren e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 20-10-2009 10:17:48

Jolien
Feestzalen regio Kortrijk
Hallo, Wij trouwen in maart 2011 en hebben reeds enkele zalen bekeken (Lindenhof Deerlijk, Vijverhof Wevelgem, Cortina Wevelgem, Vossenberg Hooglede). We vinden de keuze van een feestzaal echter niet zo eenvoudig! Zijn er mensen hier op het forum die...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 19-10-2009 14:31:29

Shari
Hotel Beveren
Hoi iedereen, heeft er iemand soms ervaring met de feestzaal van Hotel Beveren? Alvast bedankt! Groetjes, Shari.
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 18-10-2009 20:54:12

Daisy
Feestzaal omgeving Ekeren gezocht!
Hey iedereen,Ik ben op zoek naar een feestzaal waar we zelf de inrichting van kunnen doen. We wonen in Ekeren dus het liefst in deze omgeving. Heeft er iemand tips of ervaringen om te delen?Thx, Daisy21/05/11
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 16-10-2009 21:38:43

lynn
locatie gezocht Gent-Brugge-Westhoek
HalloWij zoeken een toffe trouwlocatie voor concept dansfeest met walking dinner voor juli 2011. Zaal waar werken met traiteur kan of waar ze optie walking dinner aanbieden dus. Graag ook met tuin. We wonen in Gent, maar ik ben afkomstig van Westhoek...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 15-10-2009 9:30:41

daisy
budgetvriendelijk feest?
we hebben hier en daar al wat rondgekeken en voor een avondfeest met alles in (dus eten bv buffet, dessertenbuffet én drank hele avond) ben je gemiddeld toch 60 eur per persoon kwijt. Is er echt geen meer budgetvriendelijke optie? (regio lier) O...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 15-10-2009 6:20:09

Daniel
Inlichtingen over "Hof van Nassau"
Beste mensen, ons trouwfeest staat gepland voor volgend jaar in de zomer. Nu hebben we al tal van zalen bezocht, voorlopig staat het Hof van Nassau bij ons op de eerste plaats. Zijn er mensen die er recent nog zijn geweest ? Of zijn er mensen die er ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 14-10-2009 13:48:19

Noortje
Joepii, EINDELIJK een datum
Lieve aanstaande bruidjes en bruidegommen, wij hebben EINDELIJK onze datum:17/07/10 geven wij elkaar het ja-woord.Ons feest zal doorgaan in St-Truiden, het fijn genoegen.Dit wou ik gewoon even kwijt!Doei xxx Noortje
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 14-10-2009 10:57:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info